![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aanvechtbaar misschien wel maar voor velen telt dat gewoon.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 8 mei 2015 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar wel hé. ik las in eerste instantie zelfs "extreem rechts"....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft Putteman al gehoord van wederkerigheid of is het weer zo'n dommerik, die denkt dat je integratie bereikt wanneer iemand uitlegt waarom vrouwen geen hand krijgen en respect voor vrouwen , zelfs in functie" moelijk" ligt? Krankzinnig is dit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Euh, scheiding staat & religie?! WTF?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over dat "bezoek" valt er niets te begrijpen. Zij moeten zich aanpassen aan ons en niet omgekeerd. En gezien de ervaring die we met hen, als geheel,
hebben kunnen ze beter de pot op en ophoepelen! Onze politie en onze burgers hoeven niets meer "te begrijpen"; dat is al gebeurd en we konden ruimschoots onze conclusies trekken. Onze politie moet toch ook niet in een Joodse kerk gaan kijken om de Joden "beter te begrijpen"! Waarom dan wel bij de moslims? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ze zijn daar helemaal het noorden kwijt :s
Alle agenten van het Dendermondse politiebezoek moeten binnenkort ook verplicht op prostitueebezoek. Dat stelt korpschef Paul Putteman in een reactie op de heisa die ontstond nadat hij hele hele korps verplichte een bezoek te brengen aan de moskee in Lebbeke. Putteman hoopt dat op die manier de rust in het korps terugkeert. Het Laatste Nieuws schreef vanmorgen dat er binnen het Dendermondse politiekorps flink wat ophef is over een recente maatregel van korpschef Paul Putteman. Alle politieleden moeten van de korpschef verplicht op moskeebezoek om moslims beter te begrijpen. Maar dat valt niet bij iedereen in goede aarde. ‘Ik vind het niet normaal dat ik daar mijn schoenen moet uittrekken’, is maar één van de vele klachten. Putteman wil dat zijn agenten door het bezoek meer inzicht krijgen in de opvattingen en leefwereld van moslims. ‘Ik wil dat we elkaar beter leren kennen. Want na de gebeurtenissen begin dit jaar in Parijs bestond het gevaar voor spanningen tussen moslims en de politie, zeker bij controles en tussenkomsten. Vandaar dus onze toenadering’, aldus Putteman in Het Laatste Nieuws. Maar blijkbaar was niet iedereen even opgezet met de toenaderingspogingen. Een aantal agenten stoorde zich aan een aantal uitlatingen van de moslimspreker. Die zou onder meer gepleit hebben voor moslimscholen en aparte openingsuren voor vrouwen in het zwembad. Bovendien zou gezegd hebben geen gezag van politievrouwen in functie te aanvaarden. Een aantal andere agenten stoorde zich dan weer aan het feit dat de sessie in Lebbeke plaatsvond. ‘Iedereen weet hoe lastig het is om daar te raken. Er staan altijd zo’n lange file richting Lebbeke. Had Putteman niet kunnen wachten op de moskee in Oudegem?’. Om de gemoederen in het korps te sussen, maakte Putteman vandaag bekend dat er in de toekomst nog andere gelijkaardige projecten zullen volgen. ‘Ik heb net een afspraak gemaakt met de uitbater van de nachtclub Poepemies op de Provinciale Baan. De komende weken zullen onze agenten zich daar kunnen onderdompelen in de leefwereld van de prostituees. Ik neem aan dat de klachtenregen dan wel zal ophouden’, aldus Putteman aan De Klaptand, terwijl hij er met een kwinkslag aan toevoegt dat er dan wel niemand zijn schoenen zal aanhouden. http://www.deklaptand.be/dendermonds...stitueebezoek/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onderdanig zijn, plaats leren, aanpassen.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is het beschikken over enige intelligentie een criteria om aangenomen te worden?
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat als een agent de niet gerechterlijk bevolen opdracht om een moskee te bezoeken om persoonlijke redenen weigert?
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() flink zo! goed gedaan coro! een bank vooruit en een kus van de juf!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het beledigen van mensen is HIER IN DIT LAND een grondrecht volgens jou, dus waar zaag je over? Citaat:
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 9 mei 2015 om 11:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je bij iemand gaat eten en je doet je gevoeg naast de WC pot in plaats van erin, dan is dat ook niet strafbaar maar wel (op zijn minst)onbeschoft en beledigend. Het gaat hier over normen en het naleven van die ongeschreven normen. In dit geval kruisen de normen elkaar: de hand geven uit beleefdheid en weigeren uit belediging of uit zogenaamde erotiserende islam achterlijkheid. Ik heb er geen probleem mee om geen hand te krijgen in de islamitische landen, maar HIER in MIJN land (ik ben niet geëmigreerd) wens ik dat de hier geldende beleefdheidsnormen moeten gelden. Leg me anders maar eens uit waarom IK me zou moeten aanpassen aan zo'n handenweigeraar? Welke beleefdheidsnorm heeft hier in deze regio de voorrang? (nu ja, ik "pas" me aan hoor: ik weiger gewoon die mensen een hand te geven. Straks is Yussuf weer kwaad op me).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 mei 2015 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar toch niet, want je soort heeft z'n typisch fascistisch gedrag losgelaten als een bende honden, om een gewoon iemand maatschappelijk te verscheuren: Citaat:
Citaat:
Ik geef grif toe dat jouw soort de homo in kwestie niet beledigd heeft. Ze hebben 'm willen kapotmaken. Daarin heb je gelijk. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |