![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat je eens uitlegt hoe je in je eentje met € 600 in de maand kan overleggen. Ga je gang.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 9 mei 2015 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
deze maatregel is een opruimoefening, tot nu toe kon een zieke 20j op de rva blijven zitten en da's ook onzin. of die zijn leefloon nu vd rva, ocmw, ziekenkas,... krijgt maakt voor die mens weinig uit (bedragen zijn hetzelfde) Laatst gewijzigd door 1207 : 9 mei 2015 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een smerige wet! In elk geval komen die ten laste van hun ouders en dikwijls wordt zo'n gezin collectief in de armoede gestort. Verdwijnen doen ze nooit, enkel in de logica van een zieke geest! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom mij niet vertellen dat deze regering en meer bepaald N-VA zogezegd "harteloos" is. Een gezond persoon moet niet gaan eisen dat de Staat hem/haar een levensonderhoud verschuldigd is. Dit is je reinste parasitisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik merk alleen dat sinds N-VA het leeuwendeel in de pap te brokken heeft in alle regeringen, de economie op haar gat is gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zielig dat het al lang niet meer grappig is.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() De voorzichtige economische groeicijfers van SOMMIGE landen vertalen zich niet in betere werkloosheidscijfers. Ik stel tevens vast dat vooropgestelde groeicijfers zelden of nooit gehaald worden. Het enige dat stijgt zijn de armoedecijfers. Opvallend is dat steeds meer mensen met een inkomen uit arbeid onder de armoedegrens komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ze hebben aan mensen hun geld gezeten en de criminaliteit is gestegen.
Conclusie? Geef iedereen een leefloon en hoe hoger het loon hoe lager de criminaliteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat me nog redelijk voor de wind maar ik heb er weinig mee want als je de focus op dat geldsysteem moet houden en daar maar 1 voordeel uithaalt is het geldgewin uit je eigen arbeid...ik vervul essentiële taken waar binnen de hiërarchie van dat bedrijf twee linkse handen voor hebben. Nu, ik ben zeker van dat dit toch onderuit gaat want het is niet meer in verhouding tot het welzijn van de mensen die er werken...elke dag aanwezig zijn, je uren presteren en de rest is vrije tijd dat je maar zelf dient in te vullen... Als laatste wil ik nog vermelden dat de schulden aan de schuldeisers zowel individueel als collectief proportioneel te groot zijn geworden om dat af te betalen, en zeker onder hoedanigheden dat niemand precies weet wie aan wie hoeveel schuldig is en dan heb je schuldig verzuim aan de rechten die je als mens hebt omdat er maar 1 ding geldt voor de meeste ondernemers en overheden, de corruptie in en over het geld dat je als winst wil beschouwen, zonder daar nog eens geld op te verliezen ! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 9 mei 2015 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ligt niet zozeer aan de regering maar wel aan een reeks andere factoren: de concurrentie van de grotere keten-winkels, de zeer hoge handelshuren, de explosieve groei van de internet-handel, de groei van het autogebruik met de eruit volgende parkeerproblemen, het overal willen neerpoten van shopping-centra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() En er is al zo weinig geld, we zouden beter beginnen schrokken als varkens om de economie te herstellen. Komaan mensen, wees eens solidair met de regering aub.
Laatst gewijzigd door tandem : 9 mei 2015 om 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |