Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 mei 2015, 19:27   #81
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Niet zelden nemen dikke mensen 2 plaatsen in , zelfs op het openbaar vervoer .
Hen dubbel laten betalen zal wel weer discriminerend zijn zeker .
Ze kunnen ook stoppen met vreten .
Oud 7 mei 2015, 22:50   #82
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Zelfs de regering raad ons aan te vermageren , binnen 5-15 jaar wordt dat hier een obesitasepidemie .
Ik overweeg te emigreren naar een vetarm arm Afrikaans land om zonder schrik buiten te kunnen komen .
Wat houdt u tegen ??

U beseft toch dat daar vele honger lijden ,
trouwens .... , hier zijn er ook !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 mei 2015 om 23:01.
cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2015, 22:50   #83
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben 1,89 cm en weeg 85 kg .
Moest ik 109 kg wegen was ik inderdaad niet toonbaar .
Hoezo ??

breedbandwurger 1967

Oud 8 mei 2015, 00:34   #84
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dus geen dikke mensen meer op het strand !!
Wat met mensen zoals in de gegeven link:
http://static0.hln.be/static/photo/2..._l_7691875.jpg

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-Marlot.dhtml

breedbandwurger 1967

Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 mei 2015 om 00:34.
Oud 8 mei 2015, 21:46   #85
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eerste weekendje aan zee , lag ik met mijn bruingebronsde vrouw van een ijsje te smullen , lekker , komt daar een papzak voorbijzwellen , dat smaakte naar niets meer .
Waarom geen reservaat inrichten voor die vetzakken zoals in Bredene voor de nudisten .
Liever zoiets?

Excuseer maar ik ga mijn avondeten een tweede keer proeven denk ik.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2015, 22:59   #86
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Komkom Edward, niet zo ambetant doen.
Je gaat toch niet beweren dat zo een Michelin-mannetje of vrouwtje, die 120 kilo vet met zich meesleurt, een schoonheid is ?
Nu wil ik wel aannemen dat er hier en daar éne tussen zit die een klierziekte heeft ofzo en er niks kan aan doen, en dan moet men zich daar niet vrolijk over maken, maar als de tientonner in kwestie zo vet is omdat hij onophoudelijk en overvloedig, overdreven vreet & zuipt, dan is het toch zijn eigen schuld, en als hij dan bespot word heeft die dat aan zichzelf te danken.
Bull shit.. Mijn vader kan al zijn ganse leven lang vreten wat hij wil, geen grammetje komt erbij. En zoals hij zijn er nog vele andere. Er is nog nooit deftig wetenschappelijk onderzoek gedaan naar deze duidelijke verschillen qua metabolisme. Zet 100 magere en 100 dikke mensen een maand bij mekaar ergens in een leuk vakantiepark. Geen sport, geen overdreven beweging, wel zeer calorierijke voeding. Na een maand eens kijken hoeveel kilo de mageren zijn bijgekomen in vergelijkng met de dikken. Dan pas kan je een (voorzichtige) conclusie trekken. Zo'n onderzoek is bij mijn weten nog nooit ergens ter wereld uitgevoerd.

Aan dat ventje met zijn bronstige bruine vrouwtje, steek ijsje eens in je reet man. Opgevoed in een crèche zeker? Waar ik ziek van wordt zijn die onnatuurlijk afgetrainde lichamen. Ronduit lelijk. Geef mij maar naturel.
Zac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2015, 22:59   #87
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Komkom Edward, niet zo ambetant doen.
Je gaat toch niet beweren dat zo een Michelin-mannetje of vrouwtje, die 120 kilo vet met zich meesleurt, een schoonheid is ?
Nu wil ik wel aannemen dat er hier en daar éne tussen zit die een klierziekte heeft ofzo en er niks kan aan doen, en dan moet men zich daar niet vrolijk over maken, maar als de tientonner in kwestie zo vet is omdat hij onophoudelijk en overvloedig, overdreven vreet & zuipt, dan is het toch zijn eigen schuld, en als hij dan bespot word heeft die dat aan zichzelf te danken.
Bull shit.. Mijn vader kan al zijn ganse leven lang vreten wat hij wil, geen grammetje komt erbij. En zoals hij zijn er nog vele andere. Er is nog nooit deftig wetenschappelijk onderzoek gedaan naar deze duidelijke verschillen qua metabolisme. Zet 100 magere en 100 dikke mensen een maand bij mekaar ergens in een leuk vakantiepark. Geen sport, geen overdreven beweging, wel zeer calorierijke voeding. Voor iedereen hetzelfde en even veel. Na een maandje eens kijken hoeveel kilo de mageren zijn bijgekomen in vergelijkng met de dikken. Dan pas kan je een (voorzichtige) conclusie trekken. Zo'n onderzoek is bij mijn weten nog nooit ergens ter wereld uitgevoerd.

Aan dat ventje met zijn bronstige bruine vrouwtje, steek dat ijsje eens in je reet man. Opgevoed in een crèche zeker? Waar ik ziek van word zijn die onnatuurlijk afgetrainde lichamen. Ronduit lelijk. Geef mij maar naturel.

Laatst gewijzigd door Zac : 8 mei 2015 om 23:04.
Oud 8 mei 2015, 23:08   #88
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
240lbs... 6'

Zeer ontoonbaar nietwaar?
Bah, wat een vieze, harige zweetoksel. Kijk, DAAR verlies ik nu pas mijn eetlust van. Niet van iemand met een maatje meer.
Oud 8 mei 2015, 23:33   #89
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zac Bekijk bericht
Bull shit.. Mijn vader kan al zijn ganse leven lang vreten wat hij wil, geen grammetje komt erbij. En zoals hij zijn er nog vele andere. Er is nog nooit deftig wetenschappelijk onderzoek gedaan naar deze duidelijke verschillen qua metabolisme. Zet 100 magere en 100 dikke mensen een maand bij mekaar ergens in een leuk vakantiepark. Geen sport, geen overdreven beweging, wel zeer calorierijke voeding. Na een maand eens kijken hoeveel kilo de mageren zijn bijgekomen in vergelijkng met de dikken. Dan pas kan je een (voorzichtige) conclusie trekken. Zo'n onderzoek is bij mijn weten nog nooit ergens ter wereld uitgevoerd.

Aan dat ventje met zijn bronstige bruine vrouwtje, steek ijsje eens in je reet man. Opgevoed in een crèche zeker? Waar ik ziek van wordt zijn die onnatuurlijk afgetrainde lichamen. Ronduit lelijk. Geef mij maar naturel.
Jaloers op uw pa omdat hij niet makkellijk dik wordt ?
Ik ben ook zo éne : je zou moeten zien wat ik allemaal kan binnenwerken als ik op dreef ben, op een feest met lekker eten bvb.
En drinken ! En daarna twee of drie desserts soms.
En geen gram vet hé.
Toen ik mij nog dagelijks trainde kwamen er ook niet veel kilo's bij, ondanks 5 maaltijden per dag . Ik werd wel sterker, maar mijn karuur bleef vrijwel hetzelfde. Wel droge , harde spieren.
De dokter heeft mij in die tijd uitgelegd dat mijn metabolisme alles direct opbrandde, ik bouw weinig of geen reserve's op. Dat is genetisch, kun je niks aan doen.
Maar volgens mij gaat een normale mens, die echter te veel vet en suiker binnenwerkt alle dagen, en te weinig gezond eten, wel dikker worden, vooral als hij daarnaast ook nog eens de dag zittend doorbrengt , weinig stapt, en geen noemenswaardige fysieke inspanningen levert.
Fast food, chips, snoepgoed en soda zijn de grote schuldigen, die brol zou zwaar belast moeten worden. En de mensen wat beter opgevoed, en geïnformeerd, vooral degenen die kinderen hebben.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2015, 23:33   #90
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik ben ook zo éne : je zou moeten zien wat ik allemaal kan binnenwerken als ik op dreef ben, op een feest met lekker eten bvb.
En geen gram vet hé.
Toen ik mij nog dagelijks trainde kwamen er ook niet veel kilo's bij, ondanks 5 maaltijden per dag . Ik werd wel sterker, maar mijn karuur bleef vrijwel hetzelfde. Wel droge , harde spieren.
De dokter heeft mij in die tijd uitgelegd dat mijn metabolisme alles direct opbrandde, ik bouw weinig of geen reserve's op. Dat is genetisch, kun je niks aan doen.
Maar volgens mij gaat een normale mens, die echter te veel vet en suiker binnenwerkt alle dagen, en te weinig gezond eten, wel dikker worden, vooral als hij daarnaast ook nog eens de dag zittend doorbrengt , weinig stapt, en geen noemenswaardige fysieke inspanningen levert.
Fast food, chips, snoepgoed en soda zijn de grote schuldigen, die brol zou zwaar belast moeten worden. En de mensen wat beter opgevoed, en geïnformeerd, vooral degenen die kinderen hebben.
Oud 9 mei 2015, 03:17   #91
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
En geen gram vet hé.
Wel, dat is precies de reden waarom ik graag zo'n onafhankelijk onderzoek zou willen zien, want ook magere mensen spelen dagelijks dikwijls grote hoeveelheden chips en Cola naar binnen. Toch worden ze niet moddervet. Het moet toch mogelijk zijn om ergens op de wereld eens éénmaal een dergelijk onderzoek te organiseren. Ze smijten wel geld tegen vele andere, dikwijls onzinnige onderzoeken aan. Komaan dames en heren wetenschappers, het zou op zijn minst interessant kunnen zijn. Zijn jullie misschien bang om vele van jullie eigen vooroordelen gekelderd te zien? En als moest blijken dat onze dikke medemens echt de volle en enige schuld draagt voor zijn overgewicht, wel dan mag je ze voor mijn part nog wat meer op de huid zitten. Maar niet eerder.
Oud 9 mei 2015, 07:41   #92
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Bah, wat een vieze, harige zweetoksel. Kijk, DAAR verlies ik nu pas mijn eetlust van. Niet van iemand met een maatje meer.
Het was dan ook niet om uw smaak te strelen, maar om aan te tonen dat kilo's niet noodzakelijk een gestrande potvis betekenen. En dat is waar Syndrome gewoon over aan't drollen is.
Oud 9 mei 2015, 08:45   #93
Zac
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het was dan ook niet om uw smaak te strelen, maar om aan te tonen dat kilo's niet noodzakelijk een gestrande potvis betekenen. En dat is waar Syndrome gewoon over aan't drollen is.
Om die reden dan ook, vergeet de BMI. De enige juiste methode is het meten van de buikomtrek.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...uikomvang.html

Laatst gewijzigd door Zac : 9 mei 2015 om 08:45.
Oud 9 mei 2015, 13:34   #94
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om die reden dan ook, vergeet de BMI. De enige juiste methode is het meten van de buikomtrek.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...uikomvang.html
Mijn BMI is 22,5. Ik mag mezelf "slank" noemen, MAAR: ik heb altijd, heel mijn volwassen leven dus, een "dikke buik" gehad. Mijn dochter heeft net hetzelfde probleem, mijn moeder idem. Wat moeten we dan doen? 10kg vermageren? Ik vrees dat we dan aan ondergewicht zullen lijden, maar nog steeds een dikke buik hebben.
Dikke buiken zitten echt in de familie bij mij.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2015, 15:27   #95
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eerste weekendje aan zee , lag ik met mijn bruingebronsde vrouw van een ijsje te smullen , lekker , komt daar een papzak
Bruingebronsde vrouw? Waarschijnlijk zo'n lederachtig reptiel...dat mogen ze evenzeer verbieden.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2015, 15:38   #96
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet zelden nemen dikke mensen 2 plaatsen in , zelfs op het openbaar vervoer .
Hen dubbel laten betalen zal wel weer discriminerend zijn zeker .
Ze kunnen ook stoppen met vreten .
Men zou de zitplaats in bussen , treinen, vliegtuigen mischien moeten berekenen naar gewicht ?
Een weegschaal aan de ingang, en een ticketje " per kilo " ?
Oud 9 mei 2015, 15:43   #97
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Dus geen dikke mensen meer op het strand !!
Wat met mensen zoals in de gegeven link:
http://static0.hln.be/static/photo/2..._l_7691875.jpg

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-Marlot.dhtml
Waarom van het éne uiterste naar het andere gaan ? Papzakken die twee of drie maal te veel wegen voor hun grootte, zijn even mottig als uitgemergelde beenmagere vogelschrikken.
Beiden zijn ZIEK !
Doe eens gewoon, doe eens normaal. Da's soms al érg genoeg hoor.
Oud 9 mei 2015, 22:11   #98
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom van het éne uiterste naar het andere gaan ? Papzakken die twee of drie maal te veel wegen voor hun grootte, zijn even mottig als uitgemergelde beenmagere vogelschrikken.
Beiden zijn ZIEK !
Ik wou gewoon effe het tegengestelde tentoonstellen ,
zodat men zelf ziet dat sommige zeer uiterlijk kijken !!

Citaat:
Doe eens gewoon, doe eens normaal. Da's soms al érg genoeg hoor.
Ai

breedbandwurger 1967

Oud 10 mei 2015, 01:03   #99
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel, dat is precies de reden waarom ik graag zo'n onafhankelijk onderzoek zou willen zien, want ook magere mensen spelen dagelijks dikwijls grote hoeveelheden chips en Cola naar binnen. Toch worden ze niet moddervet. Het moet toch mogelijk zijn om ergens op de wereld eens éénmaal een dergelijk onderzoek te organiseren. Ze smijten wel geld tegen vele andere, dikwijls onzinnige onderzoeken aan. Komaan dames en heren wetenschappers, het zou op zijn minst interessant kunnen zijn. Zijn jullie misschien bang om vele van jullie eigen vooroordelen gekelderd te zien? En als moest blijken dat onze dikke medemens echt de volle en enige schuld draagt voor zijn overgewicht, wel dan mag je ze voor mijn part nog wat meer op de huid zitten. Maar niet eerder.
Zo een onderzoek mag er van mij ook komen.
Maar een serieus.
Oud 10 mei 2015, 01:08   #100
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Mijn BMI is 22,5. Ik mag mezelf "slank" noemen, MAAR: ik heb altijd, heel mijn volwassen leven dus, een "dikke buik" gehad. Mijn dochter heeft net hetzelfde probleem, mijn moeder idem. Wat moeten we dan doen? 10kg vermageren? Ik vrees dat we dan aan ondergewicht zullen lijden, maar nog steeds een dikke buik hebben.
Dikke buiken zitten echt in de familie bij mij.
Trek zo een corsee aan , hé, zoals in de vorige eeuw. Zo één waarbij iemand anders je moet helpen om het toe te binden, dan heb je zo een wespen-taille.
Daarom kleedden de dames zich vroeger uit in den donkere.. Eens het corsee uit, werden ze opeens terug Michelin-mannekkes.
Vandaag kun je dat vet laten wegzuigen in de kliniek.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be