![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat het over landgenoten die : - Klikker waren voor de Nazi"s ? - Meehielpen Joden te deporteren ? - Gingen vechten aan het Oostfront ? - Toetraden tot de Waffen SS ? - Enz.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De schadevergoeding en de verontschuldigingen blijven echter achterwege, alsook de bestraffing van het straatcrapuul voor hun misdaden, voor hun onterechte vergeldingsacties zonder enige vorm van rechtspraak. Het is leuk om de belgicisten die zichzelf zo roemen als democraten en de verdedigers van het onrecht, zich hier zo te zien kronkelen om misdaden van gemeen recht te verdedigen, en onterechte veroordelingen, door de eigen Belgische staat erkend en de ongebreidelde misdrijven door crapuul dat de weg schoon zag om ze zonder enige gêne, noch terughoudendheid te plegen in naam van diezelfde staat en zonder enige vorm van proces, te zien goedpraten alsof hun leven ervan afhangt. Zij stammen blijkbaar af van hen die bij de erkenning van dit onrecht veel te verliezen hebben. Zielige bende, die afstammelingen van het mei- en septembercrapuul. Idem voor AJ en co. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 11 mei 2015 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wis dat maar gauw aub. Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 mei 2015 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Doe eens voor 1 keer een intellectuele inspanning en ga in op mijn argumenten. En ja, er liggen nog een paar vragen op uw plank waar ik nog een antwoord op verwacht. Kijk daar ook nog eens naar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#789 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst zeg je dat er niks is gebeurd voor de "onschuldigen" en nu is het weer iets anders? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#792 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn grootvader is het bijna overkomen. Iemand had immers opgemerkt dat hij een gele trap had, met een zwarte handleuning. Vlaamse Leeuw kleuren bij mijn grootvader ! Een paar "van de weerstand" zijn bij hem thuis komen kijken. Gelukkig had hij een klein rood lijntje geverfd op het einde van de handleuning. 't was in orde. Mijn grootvader zelf wist het niet, want hij lag met een schotwonde van de Duitsers in het hospitaal trouwens. Maar mijn grootmoeder was wel dood van de schrik. Dat rode lijntje heeft hen toen gered.
![]() |
![]() |
#793 |
Banneling
|
![]() Ik heb nooit wat anders geschreven, AJ! Ik heb nooit verontschuldigingen noch vergoedingen voor die misdrijven en voor die onterechte veroordelingen vanwege de echte Belgen gezien, ook al geeft de Belgische staat het allemaal toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind echter niet dat ik persoonlijk verontschuldigingen noch geld verschuldigd ben aan om het even wie, alleen maar door het feit dat ik "echte Belg" zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#797 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |