![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het niet over een zedige begroetingszoen, maar echt over tongdraaien. Muilen voor de Vlaanders.
We hebben het ook niet over hand in hand lopen. Ik heb het ook niet over sommige "discrete' plaatsen (allez, ik wil duidelijk zijn: er zijn wel plaatsen en ogenblikken waarop het niet crimineel is om in open lucht bijvoorbeeld eens wat te ver te gaan en het tot spetters te laten komen). Ik bedoel gewoon zo op straat, op de markten of pleinen, op de wandeldijk. Wel, persoonlijk verdraag ik veel van jonge gasten; van pubers. Maar als ik oudere mensen zie echt tongdraaien, dan vind ik dat een beetje een combinatie van griezelig en zielig. Homo's en lesbiennes: exact hetzelfde. Als dat jonge gasten zijn, ja, daarvoor zijn het nog jonge gasten. Let op, ik pleit niet voor een strafrechtelijk verbod, of een zeveren van dreigen met gasboetes. 't Is gewoon een persoonlijk aanvoelen. En gij ? . post scrotum: ik heb het ook niet over speciale vormen van betogen of manifesteren, zoals gay parades, of anti-dinges zoals in Antwerpen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 19 mei 2015 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De openbare weg is niet de meest geschikte plaats voor een liedesspel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vraag is,wat is juist liedesspel,een tongzoen vind ik geen sexdaad
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() liefde is erg mooi,seks is een drift,liefde moet kunnen bedreven worden in het openbaar,omdat dit een goed voorbeeld is voor onze kinderen (oeps ik vind dit ook van seks )
![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een beetje zoals Crocs: Je mag het gerust doen in mijn blikveld, maar ik mag er ook het mijne van denken.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tongzoen,verkrachting,zal wel aan mij liggen,maar wat een zee van verschil zeg,tong in mond,niet op andere plaatsen ......
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Als het een lekker wijf is en ik ben de andere partij, sta ik daar zeer positief tegenover.
Anders: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (y)
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() naar mijn weten zijn crocs uniseks
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij kan het niet schelen, vrijheid blijheid en voorlopig heeft nog niemand er een blijvend trauma aan overgehouden.
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moet kunnen, hoewel dat ik mij kan voorstellen dat ik mij bij bepaalde situaties misschien wat ongemakkelijk zou voelen met hetgeen ik zou zien.
Maar dat is dan waarschijnlijk door een maatschappelijk taboe die je willens-nillens meekrijgt.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van +20ers mag je toch al verwachten dat ze zich wat kunnen beheersen, niet? Al was ik ook niet gechoqueerd toen onze (ex)burgemeester boven op de toren van haar gat aan 't geven was. Elk zijn ding nietwaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kussen op straat verbieden? Waar moeten daklozen dan op slapen?
Alle gekheid op een stokje: ik zou eerder een donker steegje kiezen om een nummertje te maken dan zo in het zicht van jan en alleman. Openbaar tongzoenen verbieden en strafbaar maken is wel zooooo Zwartekousenkerk!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 mei 2015 om 12:24. |
![]() |
![]() |