![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat dat op die 15 jarige geschreven?
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaalgezien niet
![]() Maar in zulk geval is die meerderjarige wel wettelijk fout bezig !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, maar U als voorbijgaander, gaat U zich moeien?
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Wij doen wel ergere dingen op straat
![]() Zelfs aan de kassa van de winkels... Zulke kufars dat wij zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() ![]() Wij zijn ongetrouwd trouw, hoop ik toch ![]() Maar eens getrouwd begint de miserie misschien pas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Als het is om conservatieve gelovigen te provoceren, dan mag het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijt gij doktoor misschien ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat is ook mijn mening. Alhoewel ik een rustiger plaats dan de openbare weg verkies, dan moet ik het niet bij kussen houden, en kunnen we ons lekker laten gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat verklaart uw vehement betoog tegen het vertonen van affectie op't straat.
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, pas op als het buiten het huwelijk gebeurd, dan zal een god U gruwelijk straffen in't hiernamaals, of komen de kinderkopkes uw kant op (maar eerder uw partners kant) als guiniveriaantjes het voor het zeggen krijgen.
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gofd heeft daar geen zaken mee, ik heb hem dat al lang geleden gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Kussen, tongen en misschien wat aan de tietjes voelen is ok. Leeftijd, seksuele geaardheid, e.d. maken voor mij geen verschil. Alhoewel lesbiennekes toch mijn voorkeur uitdragen.
Maar heel soms ziet ge op de trein wel eens taferelen dat ze met hun hand over elkaars kruis zitten wrijven, met de broek/rok nog aan wel te verstaan, en dat is er voor mij over. Ik voel me ongemakkelijk als ik daar zelf met een stijve kom te zitten wanneer ik een broek uit flexi stof draag en ik mijn station heb bereikt. |
![]() |
![]() |