![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh , ze mogen dus niet meer apart ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
veel succes ermee Maar nogmaals als gelovige dien je je toch ook geen bal aan te trekken of een niet-gelovige wat verder in zonde wilt blijven leven ? Pas als je ze hebt kunnen bekeren is dat van tel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als God boos wordt omdat er teveel niet gelovigen zijn gaat iedereen eraan. Gelovig of niet.
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
oei, dat gaat een probleem worden
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder hem dienen gelovigen zich enkel bezig te houden met zoveel mogelijk zieltjes te winnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tegen hun gevoel in trouwen met een partner van de andere sekse? Zichzelf van kant maken? Een leven lang onthouding nastreven? Of gunnen we hen toch wat geluk? Zijn homoseksuelen dan ook niet kinderen van jouw god? Waarom toch altijd die haat, die vingerwijzing, dat stigmatiseren, dat opdelen en verdelen, die "afwijzing" zoals je het zelf dan nog stelt? Hoe verwaand kun je eigenlijk zijn te geloven dat al het mooie van deze wereld geschapen werd door een god, om hem dan te onteren door te gaan beweren dat zijn deur gesloten blijft voor een deel van zijn eigen schepping... Het kan er bij mij niet in. Maar ik heb dan ook geen last van een godcomplex.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bedoel je dat homoseksualiteit niet bestaat? Ze beelden het zich in? Het is een modeverschijnsel? Alles uitgezonderd des mensen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat doen we er mee? De inquisitie is afgevoerd, de brandstapels verdwenen. Dus wat doen we er mee, wat is uw oplossing? Wat wil god dat u in zijn plaats doet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Een goeike.
![]() |
![]() |
#214 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tot zijn broodnodige verdediging wens ik echter te melden dat hij niet de enige is met een meer volgzaam kudde-katholicisme dan de huidige doorsnee Ier vandaag. Evolutie is voor sommige tjeven een existentieel probleem. De Ierse grondwet is echter als uit steen gehouwen, waarbij elk amendement de goedkeuring van de Ierse bevolking moet krijgen. (Dat laatste las ik ergens en lijkt me duidelijk).
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 24 mei 2015 om 05:06. Reden: sp |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is dit nu echt zo moeilijk te begrijpen?
![]() |
![]() |
#217 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bijgevolg dient het dan ook niet naar (jouw) religieuze normen waarden worden be- of veroordeeld.
![]() |
#218 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ook rooms-katholieke Slaviërs weten dat het feit dat Oost-Europa zich relatief meer heeft onttrokken aan de demoralisering (waaruit de acceptatie van perversiteiten voortgekomen is) te danken is aan de oosterse invloeden vertegenwoordigd door de Oosterse kerk. Laatst gewijzigd door Gerard_Leek : 24 mei 2015 om 05:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs de aartsbisschop van Dublin (waarschijnlijk toch niet de meest progressieve katholiek) heeft meer begrip voor de situatie dan "meester Jan" http://www.demorgen.be/buitenland/-i...lijk-a2335943/
![]() |
![]() |
#220 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Rainbows Are Forming Over Ireland After The Same-Sex Marriage Vote ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |