![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() juist, dieren bijten de hoofden af ipv ze af te hakken
![]() |
#242 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Religieuzen willen vooral hun wetten en waarheid aan iedereen opleggen. In dat opzicht zijn joden, christenen en moslims bondgenoten." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer jammer.
Ik wacht op het eerste land dat eenvoudigweg het burgerlijk huwelijk afschaft.
![]() |
![]() |
#244 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Incest is de belemmerende factor tussen familieleden, net zoals er belemmerende factoren zijn voor huwelijken met kinderen, huisdieren etc. In principe zou een huwelijk tussen gesteriliseerde Of van nature steriele familieleden mogelijk moeten kunnen zijn, maar er is in dat departement weinig vraag kan ik mij inbeelden. Laatst gewijzigd door parcifal : 24 mei 2015 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tot zover een "heilig verbond". Mensen zijn dieren. Enkel iets intelligenter (al denk ik dat religieuzen meestal minder intellectueel zijn dan een krop sla, als ik sommige van hun uitspraken zie op dit forum.)
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 24 mei 2015 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elk geval is een burgerlijk huwelijk niet mogelijk tussen bloedverwanten en aanverwanten tenzij in een geval van adoptie, waardoor er dus geen incest zou optreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De keerpunten in een mensenleven heeft te maken met het standpunt van de universele liefde...en liefde brengt een bepaalde schepping mee wat begrepen wordt als 'voortplanting' van de menselijke soort... Eenmaal iedereen homo of lesbienne word is er geen sprake van voortplanting en stopt het voortbrengen van nieuwe generaties..de nieuwe generaties zullen dan voor 90% bij ouders van gelijkelijk geslacht in regel kunstmatig verwekt worden..waarbij de ontbrekende echte biologische moeder of vader ontbreekt. Hier zie je duidelijk dat het homohuwelijk een bepaalde doel dient en dat is om de overbevolking tegen te gaan. Of het een natuurlijke reactie is op het probleem dat zich stelt, betwijfel ik ! Agenda 21 heeft duurzaamheid voor ogen waarbij de balans dient herstelt te worden tussen enerzijds de menselijke belangen en het natuurlijke belang van de aarde... De weer extremen die nu het geval zijn, is een aardse reflex op het gegeven van de onbewuste manier van handelen en leven van de mens zelf..eenmaal de natuur impact heeft op de mens zal dit zich blijven manifesteren als gevolg van de menselijke gedachteninvloed op de aarde...de kwestie is eerder in regel is men wel bewust van het opzettelijk reduceren van lokale bevolkingen van de laatste tien jaar...niet als zodanig wat ze er van maken maar de indirecte invloed is er wel, aldus je gooit je eigen ruiten in op basis van je eigen houding ten opzichte van het zuivere leven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en de neef-nicht inteelt huwelijken bij islamieten ?
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De logica is namelijk hetzelfde: geslacht is een parameter, net zoals verwantschap. Er is ook veel meer historisch precedent voor huwelijk tussen nauwe verwanten dan tussen twee personen met hetzelfde geslacht.
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een huwelijk tussen neef en nicht is in België sowieso toegestaan.
Laatst gewijzigd door lombas : 24 mei 2015 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat als zij het zouden verbieden hetero's die willen trouwen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Verder , wat mogen zij of zijn zij meer dan andere ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en het ander , nee dank u !! Trouwen doe je uit liefde , en omdat 2 het samen willen !! Daar heeft niemand anders zich mee te moeien !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik pas !!!!!!!!
![]() |
![]() |