![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het probleem hier juist hé,Bart gaat nu met al de veranderings pluimen lopen,omdat Bart een politiek toptalent is,en VLD wil wat van die pluimen terug winnen,en das de waarheid !!!
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, als zij hem nadien terug zelf opzoekt (tenslotte heeft zij ook hormonen die zullen opspelen) zijt ge nog gezien. Best is imo, om zo open mogelijk en op een zo volwassen mogelijke wijze te "babbelen" met de dochter.
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wat is nu de echte reden voor deze wetswijziging . Hoeveel - 16 jarigen zijn juridisch aangepakt ? Hoeveel overlast heeft dit aan justitie bezorgd ? Gaat deze wijziging uit van bezorgdheid voor 14 jarigen ? Lijkt me niet . Het lijkt me dat het jachtseizoen op 14-jarigen geopend is . Wie willen we sparen bij deze regelgeving ? Luie rechters of hitsige 19-jarigen ? En waarom 14 ? Ik heb weet van culturen die een 9-jarige rijp genoeg vinden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Ja, die 5 jaar verschil vind ik ook wel veel, maar ik denk niet dat ze het plots zullen doen "omdat het mag", dan nog eerder omgekeerd
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het geval er geen persoonlijk misbruik mee is gemoeid ben ik het eerder eens met regel 2 van de Maddox [PBUH] geboden geschriften.
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat deze groep door hun groter postuur en dreigende houding de alfa-mannetjes worden in die school . En waar gaat het vroegrijpe meisje nu eens contact mee zoeken ? (A) 14-jarige klasgenoot . (B) De 5x gebuisde analfabeet die door zijn gestalte de anderen intimideert . Ik zou kunnen mis zijn , maar als ik juist ben , dan zijn we bezig met onze dochters over te leveren aan achterlijken . We is veel gezegd . Ik ben niet akkoord . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Waarom niet meteen naar 9 jaar?
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Guinevere vind is van generlei waarde.
Haar onzichtbare vriend heeft de regels al lang vastgelegd.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie wil men sparen? Ik denk de jongeren zelf. Stel je voor dat een 17 jarig meisje (ik maak opzettelijk het meisje hier ouder dan de jongen) verliefd wordt op een 15 jarige jongen, en dat ze beginnen experimenteren met echte seks. De ouders van die 15 jarige kunnen nu klacht indienen, en dan volgt - verplicht - een hele resem "leuke activiteiten": verhoor van de flikken, verschijnen voor de jeugdrechter, .... Mijn stelling: als er seks is tussen een 17 jarige en een 15 jarige, dan is dat eventueel een probleem voor beider ouders, maar nooit voor flikken, rechters of overheid. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Meerderheidspartij Open Vld heeft een wetsvoorstel klaar om seks vanaf veertien jaar niet langer als strafbaar te beschouwen, op voorwaarde dat de partner maximaal vijf jaar ouder is. Sensoa en experten reageren positief: "Seks met instemming tussen tieners hoort niet thuis in het strafrecht."
http://www.demorgen.be/binnenland/se...-vld-a2336906/ bende perverte pedofiele politiekerkes... 14 hè mannen. Ze komen juist uit de pampers en de overheid spoort ze al aan om in het rond te neuken. Misschien eens wat meer inzetten op onze Christelijke waarden en normen ipv sletterij te promoten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() bende perverte pedofiele politiekerkes... 14 hè mannen. Ze komen juist uit de pampers en de overheid spoort ze al aan om in het rond te neuken. Misschien eens wat meer inzetten op onze Christelijke waarden en normen ipv sletterij te promoten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Oeie ja. Ik stel voor dat de discussie daar voort wordt gezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En binnen dat stramien is seks alleen toegelaten als procreatie, niet als recreatie.
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Proficiat . Mag ik nu ook contact zoeken met 14-jarige doekendraagstrers ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat stel je voor, vrome katholiek die je bent? Het huwelijk openstellen voor 14-jarigen om dan pas van bil te mogen gaan?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus ze mogen het al zeker niet met condoom doen?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |