![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zulke klootzakken mogen ze voorgoed opsluiten !! Maar ja , de wet beslist !! btw: Soms worden ook meisjes misbruikt !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 mei 2015 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Denk je dat de jongens bij jou thuis gaan komen om met jouw dochter te 'friemelen'? Slaap gerust verder! 'zij doen dat niet'? nogmaals.... slaap verder! 'Het goede katholieke hout gesneden': ik heb medelijden hoor met jouw kroost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij gelijk heeft wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eentje van 19 met eentje van 14, daar zitten we echt op te wachten. Of een vent van 20 die uw 15 jarige dochter komt vogelen....omgekeerd een jonge vrouw van 20 met uw 15 jarige zoon. 'k Vrees dat menig ouder dat toch niet echt leuk zou vinden....Of moet dat vandaag maar allemaal kunnen? Blijven ze dan ook al slapen? Call me old fashion maar ik mag er niet aan denken dat mijn 15 jarige dochter de kamer naast de onze ligt te wippen met ene van 20. 't Zou er wel eens dapper kunnen stuiven in casa Skobe... Laatst gewijzigd door Skobelev : 27 mei 2015 om 05:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen verliezen hier echt het kader van de betreffende wetgeving uit het oog.
Momenteel kan een jongere (m/v) van plus zestien jaar, beslissen om te gaan seksen met eenderwelke andere plus zestienjarige, zonder dat die andere daarvoor in de gevangenis moet belangen (even de machtsrelaties of misbruiken ter zijde gelaten). Dat juridisch gegeven spoort de 16 jarige helemaal niet aan om te gaan neuken met elke vent of vrouw van meer dan 16 uit zijn/haar straat, wijk, parochie gemeente, school of jeugdbeweging. Hetgeen nu voorligt, maakt dat als twee 15 jarigen onder mekaar en met instemming eens te ver gaan, het niet zo moet zijn dat één of beiden in het gevang moet vliegen. En het spoort die 15 jarigen ook niet aan om er dan toch maar mee te beginnen. Het enige verschil tegenover de vroegere wetgeving is dat de flikken er zich niet meer mee mogen komen bemoeien. Moeten de katholieke mensen daar dan zo'n schrik voor hebben ? Noot: jonge meisjes die schuchter-katholiek opgevoed worden, zijn veel gemakkelijker te verleiden tot seks, dan weerbare geïnformeerde jongeren. Je belooft die katholieke meisjes een hemel op aarde, vol liefde, en ze smelten in je armen en ontvlammen tussen ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De discussie die er zou moeten zijn, is die over de leeftijd en het leeftijdsverschil, niet over het principe...
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() Wat met de goedgeiligmannen en hun populaire spelletje: Stop je leuter in een kleuter?
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de jongeren met passie ouders hebben met gezond verstand, er geen overbodige rechtszaken gestart worden, welke leeftijdsregeltjes politici ook verzinnen.
Het enige niet mag gebeuren is dat de jongeren betrapt worden door buitenstaanders die er eigenlijk geen zak mee te maken hebben. Stel U voor, uw 17 jarige zoon heeft een 16 jarig vriendinnetje en ze zijn aan't spelen in de bosjes en drukass ziet dat en filmt dat op zijn "van den berges" om bij de politie aanklacht in te dienen.
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() De wet wordt stilaan aangepast aan de islamtische gebruiken....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou men niet kunnen stellen dat een 19 jarige toch wel twee keer gaat nadenken voor hij zijn 14 jarige vriendin zou nemen indien de wet niet aangepast zou worden en hij kans op vervolging riskeert?
Ik zou dat toch gedaan hebben, al viel ik eerder op oudere dan mezelf. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, hersenspoeling op zijn JVDB zou wel een beperktende factor kunnen betekenen. Maar dat is een ander verhaal.
![]() |
#119 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Politics used to be mainly about irrelevancies, now it's mostly about irrelevant people. Laatst gewijzigd door IanVD : 27 mei 2015 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een broek vol goesting heeft mij in elk geval nooit belet om, op elk ogenblik, niet enkel het verstand tussen mijn benen te gebruiken.... ![]() |
|
![]() |
![]() |