![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen leven we niet langer in een door religie doordesemde maatschappij, maar in een samenleving die zich heeft afgekeerd van God en van het bovennatuurlijke. Hier gaapt het enorme verschil met alles wat ons voorafging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wanneer 2 mensen elkaar liefhebben, op welke manier dan ook, hebben ze zich dan afgekeerd van jouw God? Over welke God heb je het dan? Heb elkander lief.... althans dat herinner ik me toch! Jij niet dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen verzonnen wezen of heilig boek nodig, om te weten wat liefde is. Ik heb geen verzonnen wezen of heilig boek nodig om mijn vrouw graag te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan herinnert u zich maar stukje van wat Jezus leerde. Neem eens de tijd om hoofdstuk vijftien van het Johannesevangelie te lezen. Hieruit zult u dan leren dat voor Jezus Gods liefde en de liefde voor elkaar verbonden zijn. En die band kan alleen in God uitgewerkt worden, in de navolging van Jezus. Het gaat dus niet zomaar om een emotioneel gegeven, maar een liefde die veel breder en dieper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De kerken die hedendaags leeglopen heeft een zeer logische gevolg voor het afkeringsgedrag van de mens, ze aanbidden liever het gouden kalf en zijn zich van geen verantwoordelijkheid bewust. De kentering is dat de meeste mensen denken dat er een externe god bestaat waarin ze geloven en daarvan keren ze juist af...in dat kader is homoseksualiteit een reactie op de zuivere betekenis van man en vrouw zijn en niet zo zeer op de rol die je daarmee speelt...maar de gevolgen zijn al bekend en dat kun je niet laten gelden op de manier waarop ze het in deze moderne tijden proberen te doen...dus respecteer hun keuze, maar ik weet wel dat dit consequenties inhoudt met betrekking tot het zich "vermenigvuldigen" ! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 26 mei 2015 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je precies met de dwang van bovenaf ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er loopt er hier nog ergens een exemplaar van los en die meet omgekeerd evenredig het aantal volgelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me nu af wat het verschil is of waar ze zich zorgen over maken, al diegenen die tegen het homohuwelijk gestemd hebben of er tegen zijn:
vroeger in Ierland en bij ons: twee verliefde homo's gaan samenwonen en zorgen goed voor mekaar. In het huis naast het jouwe. nu in Ierland en al langer bij ons: twee verliefde homo's gaan samenwonen en zorgen goed voor mekaar; ze hebben dat eens gaan mogen zeggen op het stadhuis, en sommige van hun rechten tegenover mekaar zijn nu contractueel. In het huis naast het jouwe. Wat in hemelsnaam is het verschil ???? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Grosse bagnole: petit zizi".
![]() |
![]() |
#337 |
Minister-President
|
![]() Wat ben ik blij dat ik geen auto bezit
![]() |
#338 |
Staatssecretaris
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20150527_01700217
Het wordt toch wel eens tijd dat de media dit fascistenclubje gewoon doodzwijgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan bent u niet beter dan de "religioten" die u zegt te bekampen.
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Europees Commissaris
|
![]() Doet allemaal niet terzake want islam is toch de enige en laatste godsdienst.
|
![]() |
![]() |