![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag je dus bepaalde dingen niet doen, dan word je als persoon beknot in je vrijheden. Hiermee impliceer ik uiteraard niet dat dat iets ergs zou zijn, want absolute vrijheid is een utopie en ook nog eens onwenselijk. Ik doe slechts een objectieve constatering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ter verduidelijking, ... Omnio, betreft een beschermingsmaatregel die het recht op het voorkeurtarief voor geneeskundige verzorging uitbreidt naar de verzekerden uit gezinnen met een laag inkomen. Jan, 'een laag inkomen hebben', dat is geen bewuste keuze. Dat is een gevolg van menselijk handelen/falen. Homofiel zijn daarintegen, dat is geen keuze. U bent dat, of u bent dat niet. U vergelijking snijdt dus geen hout en is slecht gekozen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk Jan, als je zelfs te emotioneel bent om deze objectieve vaststelling te kunnen accepteren dan stoppen we hiermee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De stelling is dat hoe meer van zulke huwelijken bestaan dit consequenties inhoudt, je bent vrij om te zijn wie jij wilt zijn, ongeacht je eigen geaardheid, maar het beknot wel de zuiverheid van waaruit een relatie vorm geeft aan het huwelijk inclusief voortplanting...en nu ga je nog eens de hele medische regeling bepalen voor enkel de holebi's ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik in elk geval niet. Ik 'ben' het gewoon. Ik ben het altijd al geweest. Nergens heb ik die keuze gemaakt of zelfs maar moeten maken. Waarom zou dat voor een homo dan anders moeten zijn? Laatst gewijzigd door Edward De Vere : 28 mei 2015 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou kiezen om homo te worden en dat dan ook expliciet uitvoeren in het openbaar, maar het bezwaar is dat ik mij niet kan voortplanten, en dus fnuik je in regel de 'vermenigvuldiging' van de mensheid in al zijn "diversiteit"...dus dit wil zeggen dat rassenhygiëne hierbij niet van toepassing op is, het kan perfect dat ik (man) als blanke Vlaming kan trouwen met bijvoorbeeld een Indische vrouw, dan pas heb je "diversiteit" volgens het natuurlijke gedrag van de mens dat zich wilt voortplanten door nieuw leven te scheppen in die omstandigheden die er zijn, hieruit volgt dat je inzichten kunt opdoen betreffende de manier waarop een kind opgevoed wordt en de eventueel voorafgaandelijke medische problemen. Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 28 mei 2015 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn allemaal regeltjes, geboden, verboden van het clubje. Iemand die niet tot het clubje behoort is dan enkel jammer te noemen maar staat niks in de weg voor personen binnen dat clubje. Misschien op dit "they shall surely be put to death" na dan. Wat in feite een regelrecht gebod is wat er dient te gebeuren met homosksuelen. Dat moet wel wringen hé Nu snap ik waarom jullie ze liever niet ziet ![]() Bende lafaards |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij elke actieve homo _ en huwen is toch wel een zekere bevestiging _ waar ze weet van hebben leggen zondigen ze als ze die niet ombrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah ja want dan zie je ze en als ge ze dan niet dood dan hebt ge zelf wat problemen met uw ingebeeld vriendje later
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het volgende land gaat eerstdaags ook voor de bijl:
Oproep voor homohuwelijk in Australië klinkt steeds luider http://www.standaard.be/cnt/dmf20150529_01704148 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is in 36 van de 50 staten van de oer-conservatieve en ultra-religieuze USA, het homohuwelijk ook gelegaliseerd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Homohuw...renigde_Staten
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 29 mei 2015 om 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een mooi voorbeeld van directe democratie. Het toont aan dat het gewone volk, geminacht door de politieke klasse en afgeschilderd als onbekwaam om belangrijke beslissingen te nemen, best wel in staat is om beslissingen te nemen via een referendum
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() al de politici (zonder één uitzondering) doen het in hun broek van Directe Democratie.
![]() |
#459 | |
|
![]() Citaat:
Louisiana Indiana ARkansas Mississipi North Carolina Alabama
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |