![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Owja en die flikken met hun Online onderzoeken best ook laten stoppen? Zo hadden ZE Online ontelbare pedos gespot en niet 1 zit vast.
Kostprijs van het onderzoek? |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerder heb ik je al de opmerking gemaakt dat de NVA, die jij zo achterna holt, in hun toekomstbeelden ook die solidariteit zullen moeten opbrengen, en niet met "die francophone maffia" zoals jij het noemt, maar met de veel armere lidstaten van de EU, waarvan er gelukkig voor jou niet zo veel Franssprekende zijn. Maw, hier staan roepen en tieren dat je niet meer wil solidair zijn met de "eigen landgenoten", maar wel wil solidair zijn met andere lidstaten, waarvan sommige forumleden zelfs beweren dat het uitschot is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij het hart van de macht niet vindt dan zal buiten een volksopstand, en dan nog, weinig te veranderen zijn en dan zal elke zogezegde verandering enkel wat rommelen in de zijmarges zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Machteloosheid, inderdaad, maar daar zal alle inzicht, die ik denk al wel te hebben, niets maar dan ook niets aan veranderen... Als je weet dat het enige doel van de Vlaamse media is om de bevolking zoveel en zo lang mogelijk dwaas en dom te houden; of dat nu doelbewust door die mediamensen gedaan wordt of omdat ze zelf zo dwaas en dom en onbewust zijn, wil ik wel buiten beschouwing laten... Maar alvorens je ons politiek stelsel met kiesplicht op die wijze zult kunnen veranderen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Hoe ziet een schema van de media eruit?
Wie bespeelt ze? |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Dat staat in hetzelfde schema, er wordt een onderscheid gemaakt tussen de 'mainstream-' en de 'visionary loop'. In kwalitatieve zin zijn ze niet vergelijkbaar waardoor je vaak van die 'non-dialogen' krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als transfers beleidsmatig, gecontroleerd en getoetst zouden worden, ja. In België zijn ze institutioneel verankerd en worden nooit op hun efficiëntie afgetoetst. Laat dat nu juist het probleem; niet de geldstromen op zich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men doet niet aan sollidariteit, men helpt de mensen niet door hen de boterhammen van hun kinderen voor te schotelen; door daar waar de sollidariteit voorbeeldig werkte die af te bouwen omdat er zogezegd anderen zijn die er meer recht op hebben, maar die men enkel in een zogenaamd sollidariteitsnet gevangen heeft... Vrijzinnige, ik heb niets en totaal niets tegen sollidariteit, met niemand niet en ik heb niets en dan ook totaal niets tegen franstalige mensen, want mijn bloedeigen nakomelingen zullen zich waarschijnlijk daaronder bevinden... Maar ik heb alles tegen systemen van uitbuiting en in dit land worden die in stand gehouden onder het label van de grote francofonie omdat in dit land de echte machthebbers francophoon zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() En erger, mogen ze niet gecontroleerd worden!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door marie daenen : 30 mei 2015 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 30 mei 2015 om 09:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In alle gevallen zal het de bevolking zijn die zal bloeden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man, man als BDW de macht had in dit land dan zou je wat anders zien, in ons voor- of nadeel, daarover wil ik het zelfs niet hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 30 mei 2015 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt namelijk blijkbaar de indruk dat alle vlamingen extremisten en racisten zijn, wat natuurlijk voor geen meter klopt. Laatst gewijzigd door Henri1 : 30 mei 2015 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |