![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat valt daar aan bewijzen? Gewoon even de geschiedenis bekijken, of de sociale gedragingen in zowat alle culturen en volkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() Als ik iets zeg, dan doe ik dat altijd in eigen naam. Als ik iemand iets toewens, of net niet, dan zeg 'ik' dat; niet god.
Ik heb de indruk dat veel mensen gebruik maken van de naam van god, om dingen te kunnen zeggen, die ze in eigen naam nooit zouden kunnen zeggen. Meestal, betreft het domme praat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wist ik van het het begin trouwens, daar u gewoon niet in staat bent de vraag te voorzien van een antwoord dat voldoet aan de door mij gestelde criteria. En weet je, ik ben daar blij om. Het toont alleen maar aan dat uw visie achterhaald is en op niets meer dan wat achterlijke denkbeelden berust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister-President
|
![]() Nope zo makkelijk kom je er niet vanaf. WETENSCHAPPELIJKE studies waarin overduidelijk bewezen wordt dat enkel in een gezin met een vader en een moeder het kind zich ten volle kan ontplooien.
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom gooi ik het even over een andere boeg om te kijken of u er eigenlijk wel een zinnige uitleg voor hebt. Kunt u een voorbeeld geven van een argument "met rede" in relatie tot een bepaald discussieonderwerp? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zouden kinderen die worden opgevoed door ouders van hetzelfde geslacht, niet kunnen opgroeien in ideale omstandigheden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Heel de mensengeschiedenis is een duidelijk bewijs dat de mens het gezin ziet als een band waarbij er een mannelijke en vrouwelijke component aanwezig is. Dat stoelt nu eenmaal op onze lichamelijkheid: man en vrouw zij ni staat kinderen te verwekken. Het hangt allemaal samen. Daarom ook ontkennen voorstanders van het homo"huwelijk" nu eenmaal onze menselijke natuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is een goede gezinsvorming, waar dus voldoende geborgenheid, veiligheid, aandacht, warmte, liefde aanwezig is, onvoldoende, en moet de vrouwelijke component samen met de mannelijke, in het gezin aanwezig zijn. Volgens u falen dus ook per definitie alle een ouder gezinnen, waar meestal de vader ontbreekt, met andere woorden, scheiden is hoe dan ook nadelig voor kinderen? Ben trouwens ook benieuwd naar dat " moeder spelen" wat volgens u dan het rolpa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is een goede gezinsvorming, waar dus voldoende geborgenheid, veiligheid, aandacht, warmte, liefde aanwezig is, onvoldoende, en moet de vrouwelijke component samen met de mannelijke, in het gezin aanwezig zijn. Volgens u falen dus ook per definitie alle een ouder gezinnen, waar meestal de vader ontbreekt, met andere woorden, scheiden is hoe dan ook nadelig voor kinderen? Ben trouwens ook benieuwd naar dat " moeder spelen" wat volgens u dan het rolpa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is een goede gezinsvorming, waar dus voldoende geborgenheid, veiligheid, aandacht, warmte, liefde aanwezig is, onvoldoende, en moet de vrouwelijke component samen met de mannelijke, in het gezin aanwezig zijn. Volgens u falen dus ook per definitie alle een ouder gezinnen, waar meestal de vader ontbreekt, met andere woorden, scheiden is hoe dan ook nadelig voor kinderen? Ben trouwens ook benieuwd naar dat " moeder spelen" wat volgens u dan het rolpatroon is voor homo's en ik neem aan dat bij lebische relaties dan iemand vader speelt? Dat ouders ongeacht geslacht mekaar kunnen aanvullen, om zo kinderen datgene te geven wat nodig is, kan niet volgens u? Ik wil hier echt wel antwoord op! Laatst gewijzigd door alice : 31 mei 2015 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |