![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik schat dat zo een derde van wie ooit berichten postte, gebannen is. Stel je eens voor dat plotsklaps al dat uitschot er terug is. We houden nog volop uitschot genoeg over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Uitschot bestaat niet. Enkel mensen die je niet liggen. Mensen die op de driehoek duwen doen aan de 'pontifex reflex' en zijn slappe lullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De term uitschot komt niet van mij. Ik leende hem even. Een forum dat slap of slecht modereert boert steeds verder achteruit. In kwaliteit en in volume. Laatst gewijzigd door eno2 : 31 mei 2015 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij zegt dat al de forummers, die ooit al eens geband werden, uitschot zijn. Ik ben zopas een week lang geband, dus jij maakt mij uit voor uitschot ? Normaal gezien, volgens het reglement, zou u dit strafpunten moeten opleveren. Nietwaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderen hebben daar misschien verschillende ideeën over. Zijn die minder goed als de jouwe ? Beschouw je je eigen postings als " kwaliteit " ? En die van zekere anderen, het door u zogeheten " uitschot ", als minderwaardig ? Definier kwaliteits-postings ? In welk opzicht zouden uw postings waardevoller zijn als die van anderen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Waarom absoluut willen geband worden ? Ben je je avatar moe ? Staat er niet in het reglement dat je van naam kunt veranderen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=218923 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die dan echt ambetant is, word uiteindelijk door iedereen genegeerd. Die gaat dan vanzelf weg denk ik. Tot slot, als ik alles goed begrepen heb, komen vele permanent gebanden terug onder een nieuwe naam. Waar is het nut dan van zulke maatregel ? Laatst gewijzigd door griezel : 31 mei 2015 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou opteren voor het volgende systeem: Een twist tussen twee mensen: de moderatie smijt hen verplicht op elkaars negeerlijst en ze lezen elkaar gewoon niet meer. Als ze elkaar beginnen missen kunnen ze het eenmaal ongedaan maken. Daarna blijven ze onherroepelijk onzichtbaar voor elkaar. Simpel en snel. Geen gebroken harten, geen zelfmoorden, geen ongelijkheid van strafmaat, ... Het leven kan toch zo simpel zijn als men zou willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||||
Banneling
|
![]() Natuurlijk. Zal ik anderen voor mij laten beslissen? Ik maak mijn eigen educated guess.
Citaat:
Citaat:
Ik ben een veelposter. De meeste van mijn berichten zijn casual and plain. Ik probeer geen gootberichte te plaatsen. Citaat:
[quote] Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 31 mei 2015 om 23:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Kijk, "moderatorsletten" dat zijn al geen goede manieren. Schuttingtaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een goede moderator slikt alles zonder tegenspraak. Laatst gewijzigd door Lance : 31 mei 2015 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Akira daarentegen heb ik een hele tijd beschimpt gezien zonder het door mij verhoopte bangevolg (dat pas veel later volgde) Laatst gewijzigd door eno2 : 31 mei 2015 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie het forum al wat langer volgt, kent de intieme forum-betekenis van het niet scheldend en niet beledigend woord "uitschot".
Iets minder de kwalificatie van de grootte van sommige van je onderdelen, namelijk "daar staat ge nu met uw klein pietje", en vele andere nog beter-humoristische dinges. Maar dat zal veel tijd vergen van een mod. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |