Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2015, 08:06   #41
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ban Joke Bekijk bericht
Wat weet jij, kankergezicht, van wat zich hier afspeelt?
Mocht ik geen leven hebben buiten dit forum dan zou ik het misschien weten mocht het mij interesseren, sukkeltrutje.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2015, 09:23   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ban Joke Bekijk bericht
Ik vind het straf dat jij
...
TMI , maar inderdaad, ik ben wel ne straffe.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2015, 09:41   #43
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Wie stemt voor?
ik ben voor.

het gevolg van niet bannen kan nooit erger zijn dan de onverdraaglijke willekeur inherent is aan het bannen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2015, 09:44   #44
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Kijk, "moderatorsletten" dat zijn al geen goede manieren. Schuttingtaal.
geen fan van Brusselmans, Eno ?

nu, ik ook niet, maar ik zie tegelijk niet in waarom iemand niet zo zou mogen schrijven hoor.

"geen goede manieren" is toch echt wel heel moralistisch/cultureel gebonden en dus discriminerend/willekeurig ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 1 juni 2015 om 09:44.
Oud 1 juni 2015, 10:01   #45
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht

nu, ik ook niet, maar ik zie tegelijk niet in waarom iemand niet zo zou mogen schrijven hoor.

"geen goede manieren" is toch echt wel heel moralistisch/cultureel gebonden en dus discriminerend/willekeurig ...
Brusselmans zou er nog een adjectief voorzetten. Iets vb. dat te maken heeft met de ene zijn tong en de andere zijn aars.
Dat zou er over zijn.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2015, 10:56   #46
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik kots van Brusselmans. Ooit eens een avondje Brusselmans gedaan in lang vervlogen tijden in Maldegem, waar hij zijn poëzie voorlas. Daar ben ik een week ziek van geweest en las vervolgens nooit een strontspetter van hem. En vervolgens helaas helaas hem een paar keer moeten vervoeren in mijn taxi in Gent, van café tot café. . Om te kotsen kotsen kotsen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2015, 10:57   #47
eno2
Banneling

Standaard

Staat er in het forumreglement niet zoiets van "beleefd blijven"?
Oud 1 juni 2015, 11:02   #48
eno2
Banneling

Standaard

Het bannen afschaffen, dat staat gelijk met een plee nooit kuisen.
Oud 1 juni 2015, 11:03   #49
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kots van Brusselmans. Ooit eens een avondje Brusselmans gedaan in lang vervlogen tijden in Maldegem, waar hij zijn poëzie voorlas. Daar ben ik een week ziek van geweest en las vervolgens nooit een strontspetter van hem. En vervolgens helaas helaas hem een paar keer moeten vervoeren in mijn taxi in Gent, van café tot café. . Om te kotsen kotsen kotsen.
kijk, ik deel je mening over zijn stijl ... ben er nog niet in geslaagd een boek van hem helemaal uit te lezen, ik heb een aantal keer geprobeerd, maar telkens ben ik het wel beu bij ongeveer de vierde keer dat hij met z'n neus in de kut van één of ander wicht zit ... ttz ben t beu bij de tweede keer, maar pas bij de vierde geef ik t lezen op

maar bannen om 'beleefdheids- of fatsoensredenen' ...da's puur willekeur.
Oud 1 juni 2015, 11:04   #50
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Het bannen afschaffen, dat staat gelijk met een plee nooit kuisen.
nee, als je een 'proper' forum wil, dan lees je selectief op gebruiker of gebruik je de negeerknop ...
Oud 1 juni 2015, 11:10   #51
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
nee, als je een 'proper' forum wil, dan lees je selectief op gebruiker of gebruik je de negeerknop ...
Een forum kan niet overleven zonder bannen. Jij, Marie en Lance. Dat zijn nu al drie anti-banners. Surreëel.
Oud 1 juni 2015, 11:12   #52
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind niet dat uw systeem veel verandering zou brengen. En men zou eindeloos beginnen discussiëren, vergelijken met anderen, etc. etc. De moderatoren zijn ook mensen met een leven.

Ik zou opteren voor het volgende systeem:
Een twist tussen twee mensen: de moderatie smijt hen verplicht op elkaars negeerlijst en ze lezen elkaar gewoon niet meer. Als ze elkaar beginnen missen kunnen ze het eenmaal ongedaan maken. Daarna blijven ze onherroepelijk onzichtbaar voor elkaar. Simpel en snel. Geen gebroken harten, geen zelfmoorden, geen ongelijkheid van strafmaat, ...
Het leven kan toch zo simpel zijn als men zou willen.
Het is geen systeem. Het is alleen een vraag om een verwijzing te geven naar de overtreding in kwestie en in situ.

Niets belet personen die op een negeerlijst staan verder te gaan met hun overtredingen. De kennis van het blote feit dat je op een negeerlijst staat, heeft trouwens het perverse effect dat de ander je niet meer kan rode driehoeken en dat je dus volop gas kan geven met persoonlijke aanvallen.

Een totaal contraproductief voorstel dus.

Laatst gewijzigd door eno2 : 1 juni 2015 om 11:16.
Oud 1 juni 2015, 11:13   #53
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Zouden beter die banner bovenaan bannen.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2015, 11:17   #54
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik gebruik nooit de negeerknop.
Oud 1 juni 2015, 12:18   #55
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik gebruik nooit de negeerknop.
ik ook niet, ... veel te nieuwsgierig !

maar er zijn wel forummers waar ik haast nooit nog iets van lees ...

maar bannen ? echt, da's toch echt iets voor de kleuterklas ... allez, gij in den hoek ! ... ipv zoiets geen aandacht te geven, dan stopt dat vanzelf.

beste bewijs : jij nog iets gehoord van Brusselmans mss ?
Oud 1 juni 2015, 12:27   #56
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
ik ook niet, ... veel te nieuwsgierig !

maar er zijn wel forummers waar ik haast nooit nog iets van lees ...

maar bannen ? echt, da's toch echt iets voor de kleuterklas ... allez, gij in den hoek ! ... ipv zoiets geen aandacht te geven, dan stopt dat vanzelf.

beste bewijs : jij nog iets gehoord van Brusselmans mss ?
95% is dan ook de moeite van het lezen niet waard. De overige 5% maakt dan toch dat ik niet volledig afhaak.
Oud 1 juni 2015, 13:22   #57
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is geen systeem. Het is alleen een vraag om een verwijzing te geven naar de overtreding in kwestie en in situ.

Niets belet personen die op een negeerlijst staan verder te gaan met hun overtredingen. De kennis van het blote feit dat je op een negeerlijst staat, heeft trouwens het perverse effect dat de ander je niet meer kan rode driehoeken en dat je dus volop gas kan geven met persoonlijke aanvallen.

Een totaal contraproductief voorstel dus.
Wat maakt het uit als je het toch niet meer kan lezen? Dan zien de mensen in kwestie ook het nut niet meer in van een 'persoonlijke aanval'. Want uiteindelijk hebben ze maar 1 bedoeling: iemand uit z'n kot lokken en een reactie uitlokken. Ambras is entertainment. Als men het niet meer kan lezen dooft het gedrag vanzelf uit zonder al te veel drama, want ruzie maken met jezelf, neen, dat is niet plezant.
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2015, 13:30   #58
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat maakt het uit als je het toch niet meer kan lezen? Dan zien de mensen in kwestie ook het nut niet meer in van een 'persoonlijke aanval'. Want uiteindelijk hebben ze maar 1 bedoeling: iemand uit z'n kot lokken en een reactie uitlokken. Ambras is entertainment. Als men het niet meer kan lezen dooft het gedrag vanzelf uit zonder al te veel drama, want ruzie maken met jezelf, neen, dat is niet plezant.
Wat maakt het uit dat je kop in het zand steekt en je niets meer ziet terwijl al de rest het publiekelijk kan lezen? En dat mod vreselijk op zijn gemak is? ik ga niet verder met dit soort onzinnige discussie. Het forum is geen latrine.
Oud 1 juni 2015, 14:03   #59
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat maakt het uit dat je kop in het zand steekt en je niets meer ziet terwijl al de rest het publiekelijk kan lezen? En dat mod vreselijk op zijn gemak is? ik ga niet verder met dit soort onzinnige discussie. Het forum is geen latrine.
Afwijkende mening = onzinnige discussie. Ok.
Dus jij komt enkel naar het forum om te communiceren met gelijkgestemden? Je wilt je kop niet in het zand steken las ik net. Volgens mij is niet open staan voor een afwijkende mening de definitie van je kop in het zand steken. Zelfs al zit het forum vol met mensen die beweren dat werklozen profiteurs zijn, de uitdaging bestaat erin om hun standpunt te begrijpen en hen eventueel op andere gedachten te brengen. Vanaf dat punt onderscheid je je intellectueel van hen. Doe je dat niet dan ben je klak hetzelfde. Je staat enkel aan de andere kant van de lijn.
Lance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2015, 14:08   #60
eno2
Banneling

Standaard

Jij verzet je tegen Pontifex als dictator. Maar je geeft hem wel gelijk dat hij beweerde overtredingen niet specifieert. Hoe logisch is dat? Tweespalt...

Op een bepaald punt is elke discussie uitgeput en afgesloten. De hele tijd verder hetzelfde herhalen is zinloos. De argumenten zijn gehoord en verworpen. We deden en plas en alles bleef zoals het was.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be