![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TMI , maar inderdaad, ik ben wel ne straffe.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu, ik ook niet, maar ik zie tegelijk niet in waarom iemand niet zo zou mogen schrijven hoor. "geen goede manieren" is toch echt wel heel moralistisch/cultureel gebonden en dus discriminerend/willekeurig ... Laatst gewijzigd door Anna List : 1 juni 2015 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou er over zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ik kots van Brusselmans. Ooit eens een avondje Brusselmans gedaan in lang vervlogen tijden in Maldegem, waar hij zijn poëzie voorlas. Daar ben ik een week ziek van geweest en las vervolgens nooit een strontspetter van hem. En vervolgens helaas helaas hem een paar keer moeten vervoeren in mijn taxi in Gent, van café tot café. . Om te kotsen kotsen kotsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Staat er in het forumreglement niet zoiets van "beleefd blijven"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Het bannen afschaffen, dat staat gelijk met een plee nooit kuisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() maar bannen om 'beleefdheids- of fatsoensredenen' ...da's puur willekeur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets belet personen die op een negeerlijst staan verder te gaan met hun overtredingen. De kennis van het blote feit dat je op een negeerlijst staat, heeft trouwens het perverse effect dat de ander je niet meer kan rode driehoeken en dat je dus volop gas kan geven met persoonlijke aanvallen. Een totaal contraproductief voorstel dus. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 juni 2015 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden beter die banner bovenaan bannen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() ik ook niet, ... veel te nieuwsgierig !
![]() maar er zijn wel forummers waar ik haast nooit nog iets van lees ... maar bannen ? echt, da's toch echt iets voor de kleuterklas ... allez, gij in den hoek ! ... ![]() beste bewijs : jij nog iets gehoord van Brusselmans mss ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus jij komt enkel naar het forum om te communiceren met gelijkgestemden? Je wilt je kop niet in het zand steken las ik net. Volgens mij is niet open staan voor een afwijkende mening de definitie van je kop in het zand steken. Zelfs al zit het forum vol met mensen die beweren dat werklozen profiteurs zijn, de uitdaging bestaat erin om hun standpunt te begrijpen en hen eventueel op andere gedachten te brengen. Vanaf dat punt onderscheid je je intellectueel van hen. Doe je dat niet dan ben je klak hetzelfde. Je staat enkel aan de andere kant van de lijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Jij verzet je tegen Pontifex als dictator. Maar je geeft hem wel gelijk dat hij beweerde overtredingen niet specifieert. Hoe logisch is dat? Tweespalt...
Op een bepaald punt is elke discussie uitgeput en afgesloten. De hele tijd verder hetzelfde herhalen is zinloos. De argumenten zijn gehoord en verworpen. We deden en plas en alles bleef zoals het was. |
![]() |
![]() |