![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onderdak wel. Een hangmat niet.
|
|
|
|
#162 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en euhm ik heb enkel familie op papier, ik veronderstel dat jij wél kerstmis en nieuwjaar met je familie vierde, ik niet dus, sedert enkele jaren al niet meer want mijn familie schaamt zich voor mij die nu van het Ocmw leeft, ze willen mij enkel terugzien als ik een job heb maw. met sint-juttemis ........ |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#164 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#165 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ja ik heb een sterk vermoeden dat Knuppel zo iemand is die vindt dat clochards het zelf gezocht hebben, dat het hun eigen schuld is ... ze beseft niet dat men zodanig in de put kan geraken dat men het niet meer ziet zitten, zij heeft dan wel zogezegd armoede gekend op economisch vlak maar ze had wel de steun en aanwezigheid van familie, de mens is een sociaal wezen: dat gaat precies aan haar voorbij, ah ja natuurlijk -> ze heeft dat nooit ervaren, nooit geweten wat het is om helemaal alleen op de wereld te zijn!
Laatst gewijzigd door bembem : 9 juni 2015 om 01:59. |
|
|
|
|
|
#172 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Banneling
|
Ja vooral als je weet dat we in de 20 jaar dat ik in goeden doen was, we een hechte familie vormden. Ik heb daarna mijn wijlen moeder 18 jaar lang niet meer ontmoet .
Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juni 2015 om 02:09. |
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb daar mijn draai in gevonden. Moeten vinden. Mijn kinderen zijn dan wel teruggekeerd na verloop van tijd. Jij hebt je zus toch nog? Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juni 2015 om 02:07. |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je slaat de bal mis met je veronderstelling. Als kind herinner ik me geen kerst- nieuwjaar of zelfs verjaardagsfeestjes wegens teveel feestdagen en verjaardagen en te weinig middelen. Hoofdzaak was dat we een eigen dak boven ons hoofd hadden ipv te huren. Dat jouw familie jou nooit meer wil zien wegens OCMW-klant voor het leven is niet leuk, maar het bolwerken als uitkeringstrekker kan ten vroegste van start gaan de dag dat de leerplicht vervalt, en dat is op je 18de. Je had met andere woorden, net als ik, "kost en inwoon" tot je 18de.
|
|
|
|
#176 |
|
Banneling
|
Een grote tegenslag kan iedereen overkomen onder welke vorm dan ook. En er zijn vormen die je volkomen weerloos maken. Definitief of tijdelijk.
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
euhm m'n zus dat was een tijdje bijgelegd, maar wegens psychologische oorlogvoering van m'n moeder is dat niet meer aan de orde ... maar ik heb m'n draai er ondertussen ook in gevonden, als ze me te min vinden tant pis, ik pluk de dag Laatst gewijzigd door bembem : 9 juni 2015 om 02:25. |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Banneling
|
Maak je geen zorgen, ze noemt zichzelf slim en de opponent dom. Dat soort zelfoverschatting levert haar dan ook geen windeieren op. Als ze niet , verdraait, op de kop zet, of liegt, dan zit ze er gewoon naast en heeft ze het niet goed verstaan. Ik heb absoluut geen hoge dunk van haar intellectuele capaciteiten, en de intellectuele hygiëne is overduidelijk helemaal zoek.
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|