![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 12 juni 2015 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn vrouwen die nog kinderen krijgen op hun 65ste (hyperbool) om een of andere reden. En zelfs boven de veertig is of was geen uitzondering. Hoe moeten sommige moeders met grote gezinnen dat anders bolwerken? Ja, je leven zal voorbij zijn als je je niet weert en zorgt dat je met een strak plan afkomt. Het zal erop of eronder zijn. Kinderen da's zuivere toekomst muziek, biologische klok nonsens ten spijt. Daarmee probeer je het allemaal gewoon voor jezelf te vergoelijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en euh Stormram ivm mijn "wilde fantasieën en onrealistische verlangens" .. ik kom bijna dagelijks mensen tegen die veeeeel slechter af (dommer bvb.)zijn dan ik en die al een hoop kinderen hebben, dus als die later allemaal slecht gaan draaien zoals jij voorspelt, halléluja!
trouwens, m'n ouders werden goedgekeurd om mij destijds te adopteren, en zie mij nu: "een mislukte" zoals jij dat noemt die zelfs niet eens aan kinderen zal 'mogen' beginnen .... !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want daar draait het dus in hoofdzaak om, hé. KANSarmoede. Da's niet alleen alleen staan of weinig geld hebben, maar ook de sociale exclusie en complexen die daarbij komen kijken. Laatst gewijzigd door Stormram : 12 juni 2015 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op het moment dat je hulpbehoevend wordt, doof, blind, dement, kreupel, klagerig ... blijft alles en iedereen uit je buurt omdat je hen confronteert met de aftakeling waar zij angstvallig van weglopen. Sterven doe je sowieso alleen. Of daar nu een verpleegstertje staat of 4 snikkende kinderen en kleinkinderen, dat zal jou op dat moment worst wezen ... als je het dan al beseft ... en als je al niet bent gestorven in je slaap of ergens dood bent gevallen op een "onbewaakt" moment. Wat jij voor ogen hebt, zijn de religieus geïnspireerde taferelen uit hollywoodiaanse B-films waarin iedereen nog eens de tijd krijgt om bewust afscheid te nemen. Dat is gewoon complete nonsens in de overgrote meerderheid van de gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kunt ook van een brug springen en denken dat je trui zal opengaan als een parachute, maar in 99.99999999999999999999999...9999999...9999% van de gevallen zal dat zeker en vast niet zo zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het kunnen niet allemaal winners zijn, om het effe cru te zeggen, ze kunnen niet allemaal even geniaal zijn als jij, puh! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Winners hoeven het niet te zijn ... Een mooie tweede, derde of tiende plaats is al voldoende. Maar al mankend of naakt aan de start moeten verschijnen zonder schoenen dat is een recept voor een diep lijden dat uiteindelijk alles in de weg zal staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zult er sowieso meer hebben aan de anderen in het rusthuis. Kinderen op of af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door bembem : 12 juni 2015 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() De kritiek dat je het alleen om egoïstische redenen doet is niet zonder meer te verwerpen. Maar dan nog. Schakel alles uit wat zij die daarmee afkomen zoal om egoïstische redenen doen: dan blijft er ook niet veel van ze over. Ik wou eigenlijk geen kinderen. Maar ik ben blij dat ik niet zo egoïstisch geweest ben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zult er sowieso meer hebben aan de anderen in het rusthuis. Kinderen op of af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |