![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() The "Unstable" West Antarctic Ice Sheet: A Primer http://www.nasa.gov/jpl/news/antarct.../#.VXqkpGPci7U
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Van Oreskes tot Cook : allen bewijzen een grote wetenschappelijke consensus : http://bcove.me/c1li8rcl Leugens en vervalsingen zoals het petition project zijn natuurlijk lachertjes, geen enkele mens met 2 hersencellen neemt dat serieus. ![]() ![]() Het wordt nog mooier, een van de laatste argumenten in de schuif van de deniers : De 'pauze' in de opwarming tussen 1998 en 2014, is nu ook onderuit gehaald: http://www.theguardian.com/environme...ed-study-finds Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 12 juni 2015 om 10:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Grappig dat trollen als Pindar zo tegen wetenschappelijke consensus zijn, dat ze zelfs vriendjes willen worden met olie-producenten en oliemaatschappijen en de petrolium lobby.
Alles om hun gestoorde wereldbeeld te ondersteunen en toch maar contrair te kunnen zijn. The enemy of my enemy is a friend, nietwaar? Zelfs al is het een terrorist of een dictatoriaal regime. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Er is 99,999% consensus dat er 97% consensus is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De concensus is iets dat het IPPC ism. CO2-maffia via politieke druk e.a. de wereld heeft willen opdringen/wijsmaken. Uiteraard is dat niet gelukt. Zo hoort het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel enkel vast dat er een globale afname van poolijs is. Een zogenaamd nieuwe tendens naar een ijstijd zou toch eerder het tegenovergestelde doen vermoeden, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo de opwarming is voorbij, we zitten zo weer in de jaren '70, de ijstijd komt er onvermijdelijk aan. Cass Sunstein had het dus toch bij het rechte einde. ![]() Het woordje zon komt zelfs in zijn naam voor en toch onderschat hij de invloed van de zon op het klimaat... Ik merk echter de invloed van de zon dagelijks op, maar ik ben dan ook een denier. ![]() Edit: Bon, volgens dat grafiekje zou het ijs in totaal een heel klein beetje afgenomen zijn als de afwijkingen samentelt. Blijft toch betekenisloos hoor, vooral sinds men weet dat de consensus-rakkers met de meetresultaten knoeien. Laatst gewijzigd door zonbron : 12 juni 2015 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Arme deniers. Overal in de totale verdrukking en toenemend zo. En moeten doorleven in de fase van de versnelde overschakeling naar duurzaam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit blijft dat een van de belangrijkste factoren, zoniet de belangrijkste, in het klimaatdebacle de luchtvaartindustrie is. Mitigatie van de gevolgen van de luchtvaart, nog steeds nul, nul.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=147736 Blijkbaar is de globalisatie heel wat belangrijker dan de onbestaande consensus & opwarming. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 12 juni 2015 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet zonder reden uiteraard, er bestaat dan ook helemaal geen consensus. Enkel in de MSM en we weten hoe betrouwbaar deze is als het over belangrijke wereldse onderwerpen gaat. Edit: toch, ze hebben goed hun zakken gevuld. Goed betaald om principes en eigen studies te verloochenen. In feite zijn warmists nog een streepje erger dan politiekers. Laatst gewijzigd door zonbron : 12 juni 2015 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut geen consensus:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Ja, er zijn critici, ze zijn met +-2.9%.
Door te blijven hameren op die 2,9% ga je hun aantal niet vergroten hoor. Waarom precies vind jij hun aandeel belangrijker dan dat van de 97.1% anderen? Laatst gewijzigd door parcifal : 12 juni 2015 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onpartijdig graag, alhoewel ik weet dat zoiets moeilijk is voor U. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |