![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het ondertussen niet 100% is van wat ze hadden gehoopt en verwacht, dat is eigen aan de praatjes van elke partij! Maar de hamvraag is misschien: welke partij kun je aanduiden die het beter zou doen dan de NVA en BDW??? Zeer benieuwd naar een antwoord...dat er wel niet zal komen, en met reden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb die vraag ooit gesteld via het TV programma WIT/ZWART van toen J.Verstrepen. Gasten waren Pater Leman en de later als wegens fraude aangeklaagde "imam" Haselhoef Ik had een serie verzen bijeengesprokkeld en aan Leman gevraagd of dezen wel pasten binnen onze democratische anti-discriminatie wetten. Verder dan een minzaam glimlachje kreeg ik niet van Haselhoef en Leman opperde zoiets van "heilige boeken" als ik me herinner. (Zelf een gelover van zijn heilig boekje kwam dat goed uit). Maar waarom jij dan niet je eigen heilig boekje zou mogen propageren is me een raadsel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb die vraag ooit gesteld via het TV programma WIT/ZWART van toen J.Verstrepen. Gasten waren Pater Leman en de later als wegens fraude aangeklaagde "imam" Haselhoef Ik had een serie verzen bijeengesprokkeld en aan Leman gevraagd of dezen wel pasten binnen onze democratische anti-discriminatie wetten. Verder dan een minzaam glimlachje kreeg ik niet van Haselhoef en Leman opperde zoiets van "heilige boeken" als ik me herinner. (Zelf een gelover van zijn heilig boekje kwam dat goed uit). Maar waarom jij dan niet je eigen heilig boekje zou mogen propageren is me een raadsel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe "neutraal" zijn de moslims tov de niet-moslims? Waarom zouden wij steeds "de regeltjes" moeten respecteren terwijl zij ze voortdurend aan hun laars lappen en doen also onze samenleving des duivels is? Eén oplossing: alle niet-aangepaste moslims het land uit voor ze de kans krijgen het hier ook te verpesten! Aan dat "vrijheid-van-godsdienst" gedoe hebben we niets! De islam is geen godsdienst maar een middeleeuwse dictatuur die haar volgelingen een "allah-beeld" voorhoudt om ze gemakkelijker in bedwang te kunnen houden en blaasjes wijs te maken want het is zogezegd "god/allah" die het wil... Het is juist omdat we hier willen een godsdienstvrijheid behouden dat we de islam als de pest moeten beschouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Te vinden bij 'Acts That entail leaving Islam" als nummer 17. (17) to believe that things in themselves or by their own nature have any causal influence independent of the will of Allah; en ook om in de gaten te houden: kabouters bestaan en zijn geen bijgeloof. (18) to deny the existence of angels or jinn (def: w22), or the heavens; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zei ook al: Alles wat niet verboden is, is toegelaten. Gaat ze over de schreef, dan gaan ze eraan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
even Hoofdstuk 9 erbij halen http://moslima.ansaar.nl/index.php/c...ouw-at-taubah- Zoals ik reeds zei: Pater Leman gaf me indertijd groot gelijk toen ik hem vroeg of die verzen niet moesten worden geschrapt wegens in tegenstelling met onze AD wetten. Ik spreek nu over 15 jaar geleden of zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans zou de overheid dat wel moeten doen. Oproepen tot geweld en moord zijn wettelijk verboden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zitten al helemaal in de dhimmie-situatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn part mag iedereen naar sprookjes kijken of lezen. Hansje en grietje vetmesten om op te eten moet verboden blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier nog eens het bericht met uw verkeerde conclusie:
Citaat:
Wel dat de Belgische overheid bereid is bepaalde financiële verplichtingen op zich te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Islam een objectief vaststelbare nefaste doctrine is, dat zegt U. En U bent spijtig genoeg niet bevoegd om dat in de leerplannen op te laten nemen. Edit: in die laatste zin kan je 'spijtig genoeg' ook vervangen door 'gelukkig' ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 juni 2015 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |