![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lance : 13 juni 2015 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw wereldbeeld is zodanig fucked up dat ik uw moeder 100 % begrijp. Ge begrijpt zelf nog niet eens waarom uw moeder u niet geeft en maar aandringt op het feit dat ge werk moet zoeken. Als uw moeder u nu 1000 euro geeft, staat ge een maand later weer te bedelen. En zo blijft dat maar doorgaan...zij is geen OCMW voor u he ? Gij moet werken. Desnoods als dienstencheque poestvrouw. Als ze ziet dat ge een effort in het leven steekt, zult ge snel een betere band met haar ontwikkelen. Maar ge komt af met gezaag van "ik kan het niet aan" of "dat is te zwaar" of "ik wil dat niet". Studeren wilt ge ook absoluut niet, dus dan moet ge genoegen nemen met dat soort jobs he.... Veel zagen, klagen en onnozel doen helpt u geen meter vooruit. Ga iets doen, en ge zult zien, uw situatie verbetert enorm op korte tijd. Kinderen nemen nu is miserie voor u en een barslechte toekomst voor die kinderen, want gij kunt gewoonweg geen moeder zijn in deze omstandigheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Banneling
|
![]() En ge moet niks kunnen volhouden op lange termijn. Tzullen toch interims zijn in het begin.
Na 2 maand zal het ander en beter zijn....; |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ILLWILL geeft me op forum eens tien twaalf keer een job geboden. Zei niet wat. Maar dat was alleen maar om me des te beter te kunnen uitmaken voor werkonwillige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja heel af en toe krijg ik van haar een habbekrats -> na gesmeek via e-mail, meestal negeert ze het gewoon, maar toen ik - euhm, en dat zeg ik eigenlijk liever niet, maar ik zal het toch maar zeggen om te illustreren waarom ze me iets toestopte - betrapt werd op pikken van eten in de supermarkt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want wat uit al de berichten die ze hier al heeft neergeschreven wél duidelijk blijkt is dat ze zich momenteel ongelukkig voelt. Daar zijn we het toch over eens? Dus moet ge het toch ook beamen dat er iets moet veranderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Banneling
|
![]() Haar situatie is niet gelijk aan die van u vroeger. Ge moogt elke sukkelaar niet vergelijken met uw vroegere situatie want dat maakt u blind voor mogelijk terechte kritiek.
Proberen objectief naar de situatie te kijken zonder emotioneel betrokken te raken en vervolgens trachten de persoon in kwestie vooruit te helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 als ze een waardige moeder had dan zou die haar leefloon opleggen tot op de armoedegrens. Het is een schandaal als ge dik in de slappe was zit je dochter langzaam te laten creperen. Maar goed, die doet dat dus niet. 2 Dus zal ze het zelf moeten doen. Als ge soms denkt dat ik haar geld ga sturen, think twice. Alleen sperma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hahaha ge hebt niet de minste praktische ervaring. Praktisch alles wat ze vertelt heb ik ook voorgehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() maar ik zal verder antwoorden want op jou reageer ik wel: 1. heeft dat terloops in niet-concrete termen geopperd tijdens onze 'ontmoeting' in de trant van "zie je jezelf aan de slag gaan?"... dus het is niet dat hij daadwerkelijk een job voor me had zoals ie nu laat uitschijnen ......... kortom, op z'n werk gaan peilen of er mss werk voor me zou zijn is niet hetzelfde als een job voor me in petto hebben zoals ie nu tracht wijs te maken .... daarbij, ik weet zelfs niet eens om welk soort job het zou gaan, heeft me zelfs nooit verteld voor welk bedrijf ie werkt, ik weet enkel dat ie 's nachts iest manueel doet lol, voor zover het concrete van z'n zogezegde jobvoorstel als je begrijpt wat ik bedoel ![]() 2. hoe zou ik die job uitoefenen vermits ik in Merksem woon en bijgevolg onmogelijk op tijd in Vilvoorde kan geraken, ben aangewezen op het openbaar vervoer, en met hem samenhokken is uit den boze ........ 3. om iets te huren moet men kunnen voorleggen ergens aan het werk te zijn, wat niet mogelijk is gezien punt 2. 4. mr. heeft eens vermeld honkvast te zijn, niet uit z'n regio te willen, maar gaat dan wel iemand anders verwijten van een eventuele job niet te zien zitten gezien het onmogelijke traject Merksem-Vilvoorde voor mij met het openbaar vervoer .. btw ikzelf kan het weinig schelen om te verhuizen voor een job, maar praktisch gezien was het voor mij niet mogelijk, om nog maar te zwijgen over het feit dat het niet eens om een concreet jobvoortsel ging en ik niks met hem te maken wens te hebben ![]() 5. zijn pogingen om aandacht zijn echt wel pathetisch Laatst gewijzigd door bembem : 14 juni 2015 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() maar dat m'n situatie met een kind er op zou achtergaan is anderzijds zoals een andere forummer het zou zeggen: bs'd .. aangezien ik dan kindergeld krijg, toch zo'n 150€ extra in de maand dacht ik, voor mij in mijn situatie dus schatten, vooral als je dat op jaarbasis beschouwt .. en zelfs al zou ik geen man vinden die met mij een koppel zou wensen te vormen, dan kan ik me nog altijd als 'gezinshoofd' zetten en krijg ik in het geval van een leefloon/uitkering zo'n 1070€ in de maand ipv de 817€ nu ![]() op zich niet slecht niet? :-s en ik kan op termijn nog altijd uitkijken naar een job die ik fysiek kan uithouden ......... ! Laatst gewijzigd door bembem : 14 juni 2015 om 00:46. |
||
![]() |
![]() |