Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2015, 01:51   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard nare huurder stories

vertel

bij mij heeft de huisbaas het water op m'n naam gezet, voordien zat dat in de huurprijs begrepen, ik heb me echter laten doen want hij had enkel het vershil mogen aanrekenen wat dus niet het geval is, nu betaal ik de volle pot en bespaart hij op mijn deel :-s
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2015, 02:03   #2
eno2
Banneling

Standaard

Ik zal je een PB sturen over dat onderwerp dat ik vandaag aan NN stuurde toevallig
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2015, 02:04   #3
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik zal je een PB sturen over dat onderwerp dat ik vandaag aan NN stuurde toevallig
oki
Oud 14 juni 2015, 09:39   #4
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
oki
Bij nader inzicht ga ik het hier plaatsen. Van mijn tien verhuurders had ik er drie erg nare en 1 ideale (nu ). Zelf was ik ooit tien jaar een ideale verhuurder met een ideale huurster.
Oud 14 juni 2015, 09:49   #5
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
vertel

bij mij heeft de huisbaas het water op m'n naam gezet, voordien zat dat in de huurprijs begrepen, ik heb me echter laten doen want hij had enkel het vershil mogen aanrekenen wat dus niet het geval is, nu betaal ik de volle pot en bespaart hij op mijn deel :-s
Als dit in het huurcontract staat mag hij dit niet zomaar veranderen. Als het waterverbruik is IN begrepen, dan mag hij dat niet extra aanrekenen. Ga naar de huurdersbond.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2015, 10:01   #6
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Als dit in het huurcontract staat mag hij dit niet zomaar veranderen. Als het waterverbruik is IN begrepen, dan mag hij dat niet extra aanrekenen. Ga naar de huurdersbond.
De huurdersbond heeft me twee keer goed geholpen. En één keer de vrederechter.
Oud 14 juni 2015, 10:49   #7
Guinevere
Banneling

Standaard

Huh, huur jij niet heel goedkoop een sociale woning?
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2015, 11:38   #8
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Huh, huur jij niet heel goedkoop een sociale woning?
Nee. Op mijn laatste adres in België betaalde ik 425€ /maand met een dop van 850€

Ik heb 20 jaar woonproblemen gehad maar nooit een sociale woning betrokken. Huursubsidies zijn ingevoerd nadat ik expatriëerde. Het verschijnsel sociale verhuurkantoren deed zich niet voor in mijn gemeente. Ik heb wel in totaal 11 jaar op wachtlijsten gestaan voor een sociale woning.
Oud 14 juni 2015, 12:21   #9
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee. Op mijn laatste adres in België betaalde ik 425€ /maand met een dop van 850€

Ik heb 20 jaar woonproblemen gehad maar nooit een sociale woning betrokken. Huursubsidies zijn ingevoerd nadat ik expatriëerde. Het verschijnsel sociale verhuurkantoren deed zich niet voor in mijn gemeente. Ik heb wel in totaal 11 jaar op wachtlijsten gestaan voor een sociale woning.
In dat geval zou ik ook maken dat ik weg was. Mijn pensioengeld elders gaan spenderen. Dat ze hun sociale woning verder maar uitdelen aan de verrijkende nieuwkomers.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2015, 12:25   #10
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
In dat geval zou ik ook maken dat ik weg was. Mijn pensioengeld elders gaan spenderen. Dat ze hun sociale woning verder maar uitdelen aan de verrijkende nieuwkomers.
De sociale huurwoningbouw politiek is een nationale ramp al sinds het einde van de tweede wereldoorlog. Hoeveel schandalen, hoeveel politiekers en hun slippendragers verrijkt, hoeveel welgestelden bediend, hoeveel sukkelaars in de kou laten staan. Mij kunnen ze de pot op. Fuckthem, links en rechts tegelijk.

Laatst gewijzigd door eno2 : 14 juni 2015 om 12:26.
Oud 16 juni 2015, 18:22   #11
eno2
Banneling

Standaard

Draadje komt niet van de grond. Ik zal een duwtje geven. Ik had 12 huurwoningen en een eigen appartement. Van die twaalf had ik vier nare huurder ervaringen. Waar zal ik beginnen?
Oud 16 juni 2015, 18:28   #12
Tavek
Banneling

Standaard

Als jij geen overeenkomst zijt aangegaan met de watermaatschappij moet je je daar niks van aantrekken. Als in je huurcontract staat dat je water inclusief huurprijs is, stel je je verhuurder in gebreke van het moment dat je geen water meer hebt.

Maar ik vrees dat je vanal hebt getekend ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 18:32   #13
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Een huurder waar ik nog 5 maanden huur van moet is van de aardbol verdwenen.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 18:34   #14
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Draadje komt niet van de grond. Ik zal een duwtje geven. Ik had 12 huurwoningen en een eigen appartement. Van die twaalf had ik vier nare huurder ervaringen. Waar zal ik beginnen?
Bij het verhaal hoe ge uw leven zodanig hebt kunnen verkloten om van werkende huiseigenaar tot hurend profitariaat te vervallen.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2015, 19:21   #15
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Bij het verhaal hoe ge uw leven zodanig hebt kunnen verkloten
Ik ben al heel lang zeer gelukkig.
Van mijn 70 jaar was ik twee jaar ongelukkig. Een jaar waarvan ik je de reden niet zal verklappen en een jaar waarvan ik je de reden niet zal verklappen.
Citaat:
om van werkende huiseigenaar tot hurend profitariaat te vervallen.

Scheld en fantaseer maar rustig verder. Ik zal wel on topic beginnen.

Het profitariaat ligt bij de staat, die lageloonwerkers terroriseert met hoge belastingen en hoge sociale bijdragen, en ze zo onder de armoedegrens brengt. Zeven % van de werkende bevolking. En bij de baasjes, die ze uitbuit.

Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juni 2015 om 19:48.
Oud 16 juni 2015, 19:26   #16
eno2
Banneling

Standaard

Ik zal misschien beginnen als werkende huurder?
Het heeft dan wel twintig jaar werkend huren geduurd, voordat ik mijn eerste nare story als huurder voorhad.

Vier goede verhuurders vooraleer de eerste nare.

Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juni 2015 om 19:30.
Oud 16 juni 2015, 19:51   #17
eno2
Banneling

Standaard

Eerst even verduidelijken dat ik veel liever elders huurde dan te moeten blijven wonen tegen mijn goesting in mijn eigen appartement.

Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juni 2015 om 19:51.
Oud 16 juni 2015, 20:34   #18
eno2
Banneling

Standaard

De locatie bleek voor mij namelijk het belangrijkst, niet het comfort of het eigenaarschap.
Oud 16 juni 2015, 20:50   #19
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De locatie bleek voor mij namelijk het belangrijkst, niet het comfort of het eigenaarschap.
i see
Oud 16 juni 2015, 21:00   #20
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
mja ....... alhoewel m'n sociaal assistente reeds op de hoogte is, maar als je er zelf niet achter zit gebeurt er dus niks, en momenteel kamp ik met andere problemen waardoor ik het grootste deel vd tijd depressief en uitgeteld op de bank lig .....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Als jij geen overeenkomst zijt aangegaan met de watermaatschappij moet je je daar niks van aantrekken. Als in je huurcontract staat dat je water inclusief huurprijs is, stel je je verhuurder in gebreke van het moment dat je geen water meer hebt.

Maar ik vrees dat je vanal hebt getekend ?
yep, huisbaas heeft op slinkse wijze me papier vd watermaatschappij laten tekenen (het gewoon in m'n brievenbus gedeponeerd en ik heb het als een domme kalle gewoon nietsvermoedend getekend en opgestuurd) comme quoi het water op m'n naam kwam te staan, toen ik hem daar achteraf op aansprak gaf ie als uitleg dat m'n waterverbruik te hoog lag en ie aan mij moest opleggen, ik zit namelijk met gemiddeld zo'n 45€ per maand aan water (omdat ik veel douche, naar het toilet ga, m'n afwas met de hand doe, veel wassen draai ..) en hij vond dat teveel ..........

normaal gezien had ik enkel het surplus (berekend op 25€ aan water inbegrepen in de huur) moeten opleggen, oftewel 45€ - 25€ -> 20€ extra op de huishuur ......... maw ik heb me weer goed laten doen .............

Laatst gewijzigd door bembem : 16 juni 2015 om 21:05.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be