![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Ik las vandaag juist iets over niet zo lang geleden geschreven boek dat in Spanje verboden is.
Over de actuele situatie in Belgie ben ik niet meer op de hoogte, ik ben te lang weg. Feit is dat er af en toe wel "censuurschandalen" opduiken in de uitgeverssector, voor welke redenen dan ook, in onze democratieën. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zei hij misschien dat de overheid de leerplannen bepaalt? Jij weerlegt graag dingen die niet gezegd worden hé. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 juni 2015 om 01:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het heilig verklaren?
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder dat vliegend paard zou de Koran een even platvloerse oproep zijn tot moorden en mishandelen van anderen. Het feit dat daar een vliegend paard in voorkomt, maakt dat het een heilig boek is. En leerplannen, tja. Dat hangt af van de grillen en willen van de machthebber he. In de jaren 30 in Duitsland had men andere leerplannen. Waren die dan ook als "heilig" te aanvaarden ? Als je trouwde in die tijd, kreeg je een Mein Kampfke kado op het stadshuis. Misschien gaan we binnenkort een Koran krijgen op het stadshuis als we trouwen ? Had Hitler wat meer gedweept met de Ariers, en hun vermeende afkomst van Atlantis, dan was Mein Kampf misschien ook een heilig boek geworden, wie weet. En dan mochten we dat ook niet bekritiseren betreffende de haat voor de Joden, want het zou dan deel uit maken van de beoefening van de godsdienstvrijheid. En dat zou dan zo in de leerplannen staan. En een leraar die zou durven vragen of het wel zo een goed idee is om een doctrine/geloof aan te hangen waarvan het basiswerk oproept tot haat en moord, en in het verleden, de aanhangers ervan zich barbaars hebben gedragen omdat ze deden wat in het boek stond, die zou dan ook beteugeld worden, nee ?
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 juni 2015 om 06:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frankrijk en Italië beginnen zich ook al wat meer af te zetten tegen de horden vooral Afrikaanse "vluchtelingen" die hun stations vullen, velen schurft hebben enz. Alleen ze uit plaats A wegjagen naar plaats B een beetje verder haalt niet veel uit! Oppakken and back to Afrika! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is de Koran dus geen heilig boek? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In the Qur'an's sura, Muhammad's mystic travel to the Heavens is quoted as: In de ahadith staat wel dat hij met het vliegend paard ging. We weten allemaal wel dat hij niet per auto ging.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 juni 2015 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is weer een perfect voorbeeld hoe een onbegrijpelijke zin uit de Koran (het is helemaal niet zeker dat er in de Koran 'moskee' staat, laat staan dat daarmee Jeruzalem of de hemel wordt bedoeld) een totaal absurde verklaring krijgt in de traditie. Fout, we weten allemaal dat hij niet ging, en we weten allemaal dat Mohammed een verzonnen figuur is. Laatst gewijzigd door geertvdb : 14 juni 2015 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verneem graag wat hij bedoelde. Laat dus aan hem de eer zijn mening toe te lichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk is het allemaal bullshit en weten we niet of Mohammed al of niet bestaan heeft. Zolang 1.5 miljard mensen dat echter wel geloven blijft het gewoon fun om de zaken op te zoeken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 juni 2015 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |