![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Banneling
|
![]() Ik kan ze vanuit mijn ervaringen alleen maar 100% gelijk geven. Je kan de werkloosheidsval beter benutten vanuit de positie van werkloze, dan vanuit de positie van laagsteloonwerker met een kleiner inkomen dan aan de dop, zoals ik vijf jaar lang zo gek geweest ben te doen omdat ik een hoop spaargeld kon desinvesteren om aan het werk te blijven.
Laatst gewijzigd door eno2 : 14 juni 2015 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is toch 450 euro meer dan wat ze nu heeft, + vakantiegeld/eindjaarspremie en eventueel maaltijdcheques. Of zie ik dat verkeerd ? En waarschijnlijk zal ze volgens barema betaald worden en zal het eerder richting de 1600-1700 bruto gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ps. do not feed mr. L.nc.
ik zou een labiele moeder zijn (hahaha da's een goei) en even verder zegt ie me onvoldoende te kennen .. hahahaha spreekt ie zichzelf tegen, wie is hier eigenlijk labiel? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die meid heeft qua invaliditeit een percentage van + 67%.... Die blinkt uit in iets waar jij een absolute nul blijkt te zijn.... Laatst gewijzigd door Svennies : 14 juni 2015 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je volgt een cursusje met een moeilijkheidsgraad die is afgestemd op het onderste deciel van het bso. Big fucking deal. Je beweert tweetalig te zijn. Is het u dan nooit eens opgekomen om te solliciteren in het Brusselse? De retail smeekt daar om tweetaligen.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 14 juni 2015 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eno bedoel je? Een OCMW-uitkering is inderdaad te weinig om zelfs maar aan kinderen te dénken. Dat doet "men" kinderen niet aan. Verantwoordelijke mensen zetten pas kinderen op de wereld als ze er zélf "fatsoenlijk" voor kunnen zorgen. Jouw adoptiemoeder schaamt er zich niet zonder reden voor dat het kind waaraan ze al haar zorgen en aandacht schonk haar dagen liever in een hangmat slijt dan zonder zwemband te leren zwemmen.
![]() |
![]() |
#671 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maw. het kan enkel beter zou ik zeggen ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 14 juni 2015 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Banneling
|
![]() Je kan verdomme niemand verwijten dat ze liever aan een uitkering blijven dan gaan werken voor minder netto. Dat is toch pure logica. Dat de politiekers en de bazen de kloof maar eerst eens dichtrijden samen met de vakbonden. Bastaards.
7% van de actieve bevolking is zo stom om te gaan werken onder de armoedegrens. Ik begrijp het ergens wel, ik was ook bang nog rapper te creperen aan de dop. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 juni 2015 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Banneling
|
![]() Ik ga uit van uw forumgedrag. Ik kan niet weten wat toneel is en wat niet, daarom laat ik in het midden of ge daadwerkelijk een labiele moeder zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stukken minder dan bembem vandaag, en dan jou in je "gelukkige" jaren.
![]() |
#676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net andersom. De loonkloof moet vergroot worden anders ontbreekt de motivatie om de handen uit de mouwen te steken.
![]() |
#680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |