![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van die poetsjobs die je fysiek slechts enkele uren kon volhouden?
![]() |
![]() |
#702 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men leefde toen ook anders. Eigen voedsel voorziening en zo Zeker geen luxe zoals nu noodzakelijk word geacht. Luxe was toen kinderen hebben Maar kinderen voeden uit eigen bodem vraagt hard werk. En vermits de meesten tegenwoordig lui en verveelt zijn om iets anders te doen dan klagen op forums dat anderen dat niet voor hun willen doen...sterven hun kinderen nu voortijdig in condooms. Wat er nog net afkan...want dat is een recht. Check je stamboom eens.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 juni 2015 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk komt het hier op neer: niemand is er bij gediend als mensen in de armoede aan kinderen beginnen. De ouder niet, het kind niet en de maatschappij ook niet. Als de ouders slim zijn, gaan ze eerst hun eigen leven op rails zetten. En ik vind het degoutant hoe bembem aast op het kindergeld als manier om haar inkomen te verhogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou dat toch maar komen? En als blijkt dat je vergiste maar jij van je teut.
![]() |
![]() |
#707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Iedereen weet dat een leefloon van 817€ (25% onder de armoedegrens) bittere armoede is. Vandaar dat een aantal partijen het op de armoedegrens willen brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#710 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#711 |
Banneling
|
![]() Wat ik wil is dat gij 1600 euro netto in de maand binnentrekt met een job ergens en uw kinderen goed kunt opvoeden. Want daar wordt de maatschappij beter van (= ik dus ook).
En de eerste stap daar naartoe is doorbijten en misschien fysiek wat afzien. Of uw vooroordelen laten varen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#712 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#713 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak nu uw excuses maar vanwege uw bekrompte attitude die alle mindervaliden gelijkstelt aan sukkelaars wiens enige toekomst blijkbaar in een beschutte werkplaats blijkt te liggen.... De werkwillige mindervaliden,al dan niet in een beschutte werkplaats blijken bij u in een lagere schuif te liggen dan de Bembemmeke's op het forum hier die vooral uitblinken in hun zoektocht om het profitariaat tot zijn uiterste te benutten teneinde zich te verrijken zonder ook maar één inspanning te leveren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is ongeveer hetzelfde bedrag als ik zou gaan werken, maw de blabla dat ik absoluut een job zou moeten hebben houdt bijgevolg ook geen stand, want komt inkomensgewijs op bijna hetzelfde neer, zeg maar gewoon dat het jullie dik tegensteekt dat ik misschien niet ga moeten gaan werken voor m'n levensonderhoud, gotcha!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is een woord voor zulke houding, maar het ontsnapt mij. Ik zou het aan Circe moeten vragen, met wie ik zo'n discussie had (lang geleden) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt duidelijk niet gezien hoe Eno en bembem daarop reageerden....
![]() |
![]() |
#718 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat we bembem geld geven kan ze zichzelf voeden. Maar het is zeker geen goede tijd voor kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |