![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een ambtenaar die zijn werk niet doet en iemand daardoor onterecht belast betekent bij u "in 't zak laten zetten" ? Ik noem beide gewoon acties van criminelen die het gepaste moment afwachten om hun slag te slaan. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 20 juni 2015 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Zolang dat uw mening is stoort mij dat niet. Uw redeneringsvermogen wordt hier al door velen in vraag gesteld en wat u nu neerschrijft zal daar niet veel aan verbeteren.
Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 20 juni 2015 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik dat vergelijk met uw reeks van twaalf stielen en dertien ongelukken, prijs ik me zeer gelukkig. Mijn mening stoort u duidelijk wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou er ook iets schelen met het redeneringsvermogen van Jan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarden zoals oprechtheid en zorg voor onze spullen zullen bij mij misschien prominenter aanwezig geweest zijn dan bij u... Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 juni 2015 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Oprechtheid van iemand die zijn echte naam niet durft te gebruiken afwegen tegen een iemand die zijn echte naam wel gebruikt.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al uw strapatsen, privé-gegevens, rekeningen, half afgewerkte projecten, opslagplaatsen, adressen.. op een openbaar forum posten is niet zo verstandig. Wie weet wie er hier allemaal mee leest... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Je vergeet dat enkel de diefstal gebeurd is na mijn publicatie van alle andere rotzooi op dit forum. Redelijk mager om uw redenering te ondersteunen.
Nederlandstalig forum..... Wallonië ..... Walen die het Nederlands machtig zijn....gelegenheid hebben tot.... Neen, ik hou het bij de nieuwe eigenaar - niet één of ander Waal die dit forum frequenteerd op zoek naar gelegenheden om te stelen. Wat denk jij ervan Jaakske? Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 21 juni 2015 om 08:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoek hulp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |