![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw vraag is van dezelfde aard als "hoe wilt u via democratische weg bereiken dat mensen de noodzaak inzien van gezonde lucht". Kortom, u blijft waardenoverdracht koppelen aan politieke actie, terwijl politieke actie waarbij er opvattingen worden opgelegd juist niet tot die waardenoverdracht leidt. Dat heb ik al van in het begin gesteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb u zeer goed begrepen, maar merk terecht op dat u uw eigen hersenspinsels niet van poten kunt voorzien, natuurlijk mag je dan zo arrogant zijn te denken " dat u niet begrepen wordt", maar daarmee laat je enkel zien niet enkel een verliezer in de discussie te zijn ,maar bovendien ook nog een slechte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, daar u steeds weer opnieuw van een verkeerd beginpunt uitgaat, nl. dat ik de politiek zou willen gebruiken om aan waardenoverdracht te doen, terwijl ik al veel eerder heb onderstreept dat je het op die manier helemaal niet haalt. En al zeker niet als je wetten oplegt die een moraal zouden moeten invoeren bij de mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, daar u steeds weer opnieuw van een verkeerd beginpunt uitgaat, nl. dat ik de politiek zou willen gebruiken om aan waardenoverdracht te doen, terwijl ik al veel eerder heb onderstreept dat je het op die manier helemaal niet haalt. En al zeker niet als je wetten oplegt die een moraal zouden moeten invoeren bij de mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() politiek dient enkel om gemeenschappelijke belangen te behartigen, zonder het belang van het individu uit het oog te verliezen.
Laatst gewijzigd door Rudy : 22 juni 2015 om 19:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan heeft dus geen politieke ambitie maar trekt als een soort leger des ( on) heils de straten op om mensen te " overtuigen". Het is maar dat je weet dat hij geen stofzuigers maar de sterke christelijke waarden verkoopt, ook aan uw islamitische buur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang u niet eens een eenvoudige vraag beantwoord, die uw bedoelingen duidelijk zou maken, kun je beter niet piepen over " hoe onbegrepen je bent" .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat gevaarlijke mensen, tegenwoordig. Met de getuigen van jehova kon je destijds, en nog steeds, eens lachen. Niets gevaarlijker dan fanatiek volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de club van dienst is naar ik vermoed opus dei. Intellectuelen die hun geestesziektes voeden met erkende religie, dat is inderdaad gevaarlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |