![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Mijn motief staat er.
Het zero tolerantie beleid. Ik word vervolgd door hard drug gebruikers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar word jij het slachtoffer van. En geloof me: foute boel. Tolerance voor alles. Daar moet je voor pleiten, maar uit religieuze motieven, wil je daar toch ook niet van weten. Je redenering is bijgevolg even hypokriet als die van de politici:"Laat mij mijn drug, maar straf druggebruikers die drugs gebruiken dewelke mijn religie verbiedt." Dat hypokriete liedje weiger ik mee te zingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begin dan bij jezelf: stop met blowen.
Dat komt geloofwaardiger over dan met een joint in de mond te pleiten voor zero-tolerance voor alcohol. Citaat:
Wacht niet op De Wevers zero-tolerance en stop in alle vrijheid, uit eigen beweging. Santé!
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Hoezo hypocriet? Ik zeg toch hou wiet maar illegaal. Beter af zonder regels.
Maar erken drank als hard drugs en als Men wiet illegaal houdt voor minder, is het tijd alcohol te belichten. Wiet is afgehandeld, verboden. Next, alcohol verbieden om dezelfde redenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de man op de ezel is BDW die achter wietrokers jaagt.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar de hypokrisie: tussen wat je zegt en doet is er een hemelsbreed verschil.
Met een joint in je bek pleiten voor zero-tolerance is belachelijk. Citaat:
Citaat:
Misschien eens opnieuw proberen als de rook om je hoofd is verdwenen?
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neemt niet weg dat ze idioot zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik pleit voor decriminalisering van alle drugs. Dan kunnen we met zijn allen rustig en goedkoper gebruiken naar wens. Citaat:
Ja, het is een hard drug. Maar het is niet verboden.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 juni 2015 om 10:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je punt is sterk. Maar niet enkel op mij toepasbaar en dat is net het hele punt van dit topic. De staatleiders gebruiken zelf drugs. En kunnen maar pas wijzen als alle drugs verboden is. En niet wijzen naar de joint met een glas alcohol in de hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat niet wegneemt dat er andere aandacht aan alcohol besteed dient te worden. Het is niet sociaal en de overlast is onmetelijk malen erger dan bij verboden drugs. Welke conclusie trekt u daaruit? Een verbod werkt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Democratisch, wettelijk en iedereen dezelfde wetten. Ja halal wordt een meerderheid. Geen drugs, geen alcohol.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Dat was om te plagen en niet serieus.
Ik ben apolitiek en agnost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ene drug gebruiken terwijl je de andere veroordeelt.
Eigenlijk exact zoals onze politici. Citaat:
Daarin ligt de hypokrisie van je stelling. Zero-tolerance kan je enkel geloofwaardig bepleiten als je zelf niks gebruikt. Maar zelfs dan is het afkeurenswaardig want onnodig vrijheidsbeperkend.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Waarom mogen zij het wel en ik niet?
Denkt u dat ik echt de drank en wiet verboden wil???? Maar moet je het eens door mijn ogen allemaal beleefd hebben je zou weten waar het van komt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Zij' mogen wél alcohol gebruiken, net als jij.
'Zij' mogen géén weed gebruiken, net als jij. Er is dus rechtsgelijkheid, en bijgevolg slaat je Calimero-gezang nérgens op. Citaat:
Citaat:
Het beetje vertroebeling door de weed is niet het probleem, maar de vertroebeling door je religie, daar wens ik niet doorheen te kijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is eerlijk, de rijken kunnen er immers niet aan doen dat de arme met honger gaat slapen.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Ik hang geen religie aan. Ik moet iets hebben dat zich direct kenbaar maakt.
My birthright !!!! En dat valt met geen wet of religie in cultuur te gieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou natuurlijk stom zijn om mijn huis overhoop te halen omdat ik iets legaal in huis heb. De dag dat ik een illegale stokerij begin echter. |
|
![]() |
![]() |