Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2015, 20:31   #101
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zijn doel is toch immers weer bereikt.

'n Heisa in de media alsof de wereld vergaat.
Eigenlijk wel grappig hoe onze mediajongens in iedere val van FdW met open ogen trappen...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 20:34   #102
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Eigenlijk wel grappig hoe onze mediajongens in iedere val van FdW met open ogen trappen...
't Zal komkommertijd zijn zeker.

Je kan maar zoveel over de ramadan schrijven tot 't 'n averechts effect heeft en de strot uitkomt.

Ik hoop op nog zo'n stunt als de 1ste gelukte karavaanroof van moh gevierd wordt in de vorm van 't suikerfeest.i
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 22:28   #103
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jawel, hij heeft in het verleden meermaals uitgepakt met sterke slogans.
Je doet alsof het hier om exacte-wetenschap gaat....

Ik vind het gewoon een populistische mafketel, mag ik?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2015, 23:54   #104
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
pensioenleeftijd gaat eindelijk omhoog, dat moet er ook voor zorgen dat de pensioenen in de toekomst betaalbaar blijven.

.
Dan hebben de (s)linksen ons toen weer belogen toen ze ons wijs maakten dat het zilverfonds en de massale import van allochtonen er voor gingen zorgen dat de pensioenen betaalbaar zouden blijven in de toekomst?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2015, 05:06   #105
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Dan hebben de (s)linksen ons toen weer belogen toen ze ons wijs maakten dat het zilverfonds en de massale import van allochtonen er voor gingen zorgen dat de pensioenen betaalbaar zouden blijven in de toekomst?
Ja jong, jullie hebben ze dat wijsgemaakt, mij hebben ze dat proberen wijs te maken.
Oud 25 juni 2015, 09:18   #106
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet echt, alleen een vrij flauwe opmerking. Meer niet. Eens te meer opgeblazen tot proporties die het niet heeft.
Tien miljoen Congolezen die vermoord werden door dat Belgisch racisme van Filip Dewinter, dat is ook "opgeblazen tot proporties die het niet heeft" zeker?

Dewinter spuwt nogmaals op de nagedachtenis van al deze slachtoffers, en jij spuwt mee. En dat zijn we van jou gewoon.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2015, 10:05   #107
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Tien miljoen Congolezen die vermoord werden door dat Belgisch racisme van Filip Dewinter, dat is ook "opgeblazen tot proporties die het niet heeft" zeker?

Dewinter spuwt nogmaals op de nagedachtenis van al deze slachtoffers, en jij spuwt mee. En dat zijn we van jou gewoon.
Wat er in Congo is gebeurt was totaal fout. Maar waarom jij dit als zweepje denkt te kunnen gebruiken om iedere discussie monddood te maken, is eveneens fout en bedenkelijk wat morele eerlijkheid betreft.
Nu, dat de winter de reuzen misbruikt om weer eens de zure politicus uit te hangen, verwijzend naar een thema wat aandacht verdient maar niets met het evenement te maken had, laat enkel zien dat het Vlaams belang niets leert, dat soort toogpraat boeit niemand.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2015, 10:44   #108
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wat er in Congo is gebeurt was totaal fout. Maar waarom jij dit als zweepje denkt te kunnen gebruiken om iedere discussie monddood te maken, is eveneens fout en bedenkelijk wat morele eerlijkheid betreft.
Nu, dat de winter de reuzen misbruikt om weer eens de zure politicus uit te hangen, verwijzend naar een thema wat aandacht verdient maar niets met het evenement te maken had, laat enkel zien dat het Vlaams belang niets leert, dat soort toogpraat boeit niemand.
"dat soort toogpraat boeit niemand"
dat durf ik ZEER sterk betwijfelen Alice, want leg je oor maar eens heeeeel goed te luisteren op dit forum.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2015, 10:49   #109
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Niet vergeten de pers, de media, die op die toogpraat - X op X opnieuw - springen als honden op 'n bot & 't opblazen tot ongekende proporties.

Maar 't is wel 'n thema dat aandacht verdient.
Oud 25 juni 2015, 11:37   #110
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet vergeten de pers, de media, die op die toogpraat - X op X opnieuw - springen als honden op 'n bot & 't opblazen tot ongekende proporties.

Maar 't is wel 'n thema dat aandacht verdient.
Die toogpraat verkoopt nu eenmaal goed tot zeer goed, en daar is het de media om te doen. Want de gemiddelde Vlaming is toch zo goedgelovig, en dan spreek ik dit keer niet over de naïeve volgelingen van de NVA maar van de 25% Vlamingen die alle heil zagen in een bokshandschoen !
Oud 25 juni 2015, 12:02   #111
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
"dat soort toogpraat boeit niemand"
dat durf ik ZEER sterk betwijfelen Alice, want leg je oor maar eens heeeeel goed te luisteren op dit forum.
Ik maak onderscheid tussen het benoemen van problemen, ze erkennen, en met kritische blik naar oplossingen zoeken. Dat leeft, ook hier op het forum maar is niet gelijk aan wat de Winter doet, en dat zie ik toch ook niet zo vaak hier op het forum gebeuren.
Oud 25 juni 2015, 12:24   #112
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik maak onderscheid tussen het benoemen van problemen, ze erkennen, en met kritische blik naar oplossingen zoeken. Dat leeft, ook hier op het forum maar is niet gelijk aan wat de Winter doet, en dat zie ik toch ook niet zo vaak hier op het forum gebeuren.
Dat klopt Alice, maar je moet de waarheid ook in de ogen durven kijken, want als de moderator niet stevig moest optreden tegen inbreuken op dit forum, dan zou je hier nogal een ander taaltje lezen.
Ik weet waarover ik spreek, want op andere forums, gelukkig is dit verdwenen, was het gezegde "de publieke forums zijn de riolen van de samenleving" MEER dan een waarheid.
Oud 25 juni 2015, 14:07   #113
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat heeft België daarmee te maken ?
Toen dat gebeurde was Congo persoonlijk bezit van Leopold II en waren er daar allleen maar Franstaligen (op een paar Vlaamse paters na).
En Vlaams nationnalisten waren er al helemaal niet.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2015, 14:45   #114
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat klopt Alice, maar je moet de waarheid ook in de ogen durven kijken, want als de moderator niet stevig moest optreden tegen inbreuken op dit forum, dan zou je hier nogal een ander taaltje lezen.
Ik weet waarover ik spreek, want op andere forums, gelukkig is dit verdwenen, was het gezegde "de publieke forums zijn de riolen van de samenleving" MEER dan een waarheid.
Dan valt het hier dus goed mee
Oud 25 juni 2015, 15:00   #115
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En daar zat jij dan toch graag in, in die riolen, hoe zou je 't anders weten vraag ik me af.
Oud 25 juni 2015, 15:02   #116
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die toogpraat verkoopt nu eenmaal goed tot zeer goed, en daar is het de media om te doen. Want de gemiddelde Vlaming is toch zo goedgelovig, en dan spreek ik dit keer niet over de naïeve volgelingen van de NVA maar van de 25% Vlamingen die alle heil zagen in een bokshandschoen !
Waar zitten die 25% Vlamingen die heil zagen in 'n bokshandschoen dan nù, op geheimzinnige wijze opgelost in rook?
Oud 25 juni 2015, 15:08   #117
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar zitten die 25% Vlamingen die heil zagen in 'n bokshandschoen dan nù, op geheimzinnige wijze opgelost in rook?
Een flink deel daarvan beklaagt het zich ondertussen wel in wanhoop de kaart De Wever getrokken de hebben.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2015, 15:17   #118
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Een flink deel daarvan beklaagt het zich ondertussen wel in wanhoop de kaart De Wever getrokken de hebben.
Ja, maar die waren niet inbegrepen volgens onze vrijzinnige.
Oud 25 juni 2015, 20:45   #119
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Belang is veel meer dan FdW, hoor. Daarnaast heb ik, als VB'er, al aangegeven dat ik zijn opmerking flauw vind. De grote idealen en betrachtingen waarvoor het Vlaams Belang staat, vallen of staan niet met die opmerking van een enkele politicus.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2015, 21:18   #120
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard.
Het verhaal over die 'Congolese genocide' is vooral bedacht en aangedikt door jaloerse Britten die niet konden verdragen dat een klein landje als België een kolonie had die zoveel bodemschatten herbergde.
We hebben dan ook het volste recht om te twijfelen aan de historische juistheid daarrvan.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be