![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Religioten mogen wat mij betreft ook naar de psychiatrie worden doorverwezen, maar door dat soort gemeenplaatsen hier te poneren helpen we de discussie natuurlijk niet vooruit. Zegt u liever eens waarom u die mensen feitelijk haat? Wat is er zo weerzinwekkend aan het feit dat sommige mannen misschien liever een kleedje dragen en zich schminken in plaats van het stoere alfamannetje uit te hangen? Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 25 juni 2015 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Wat dacht je na je ochtendgebedje vanmorgen? Ik ga vandaag eens overal in een héél grote boog rondlopen? Je bent een karikatuur, en je hebt het zelf nog niet eens door. Triestig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge gaat iets beter u best moeten doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zogezegde "grote democraten" uit linkse hoek blijken vaak de meest onverdraagzame mensen te zijn. Hun invulling van vrijheid is niet zelden heel eenzijdig en gaat altijd één richting uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() No shit Sherlock!
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Oh boy !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 2 laatstgenoemde zijn van lotje tureluut & crimineel ziek !!!! Je hoeft er niet mee akkoord te gaan hen normaal te vinden , maar hou jullie mond hen te kleineren !!!! Ja , ik ken 2 transgenders , ze mankeren niks !! Citaat:
En wat als het zo wel zou zijn ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 juni 2015 om 21:52. Reden: zijn i.p.v. is |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze worden in de put geduwd door ziekelijke die hen uitschijten , zonder enig reden , of in naam van hun geloof , dan't is natuurlijk ok !! Niet ?? Ik denk eerder dat mensen zoals jullie er eentje kunt gebruiken om in te zien dat men transgenders moet respekteren !! Je hoeft er niet mee akkoord te gaan hen normaal te vinden , maar hou jullie mond hen te kleineren !!!! Ja , ik ken 2 transgenders , ze mankeren niks !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zich Napoleon wanen , ik zie de vergelijking niet met transgenders !!
Iemand die zich Hitler of de paus waant ,, wat daarmee ??
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Daar mankeert niks meer aan dan aan iemand die in een onzichtbaar vriendje gelooft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan daar nooit 100% zeker van zijn, maar kinderen laten opgroeien bij liefhebbende ouders in een stabiele omgeving is heel belangrijk voor hen. Alsook het kennis maken met God. Nu, loopt het toch verkeerd, kan je altijd nog een psychiater raadplegen. De meeste zullen dit als achterhaald en ouderwets omschrijven, maar uit wetenschappelijke onderzoeken is wel degelijk gebleken dat een geaardheid te veranderen valt. Niet bij iedereen. Laatst gewijzigd door Drukazz : 25 juni 2015 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw 'wij vinden het normaal dus iedereen moet het maar goedvinden' heeft dus weinig draagkracht.
![]() |
![]() |