![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik ben blij dat zichtbaar is geworden hoe hypocriet de hele show van repressie is. En dat er mensen zijn die voor een verbod van cannabis zijn, al zagen ze het nooit. Vlaanderen dames en heren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volg de link, en constateer dat je de inhoud fout citeert.
Daar gaat jouw geloofwaardigheid...joengene ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#343 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je wil gewoon je islamitische dada realiseren: jouw haram drugs gedogen en andermans drugs verbieden.
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk dat ik wil meegaan in de vrijheid claim. Maar lees Bobke. Wil cannabis illegaal, zag het nooit. Zijn mensen die drank gebruiken dan wel in staat tot oordelen ofzo? Een legalisatie willen ze niet. Beter niets dan he? Wat is dat toch met uitzonderingen? Iedereen gelijk voor de wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geef de fout toe. Maar is het daarom minder erg dat duizend minderjarigen zich jaarlijks coma zuipen waaronder sterftegevallen? Minderjarigen sterven van deze drugs he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Banneling
|
![]() Ow en btw, in de islam zijn alle genotsmiddelen haram. Ook cannabis.
Daarom ben ik een agnostische paganistiscje Christen die een semi Satanistische anarchistische narcist aan het worden is. Stop met dat islam gedoe in het drank topic. Dat is afleiden . |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jeugd sterft van uw drugs en jullie verslaving weigert dat in te zien? Jullie product is puur vergif en wordt verdund om consumeerbaar te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite zou ik schadelijke dingen willen aanmoedigen. Dat maakt de zaak gemakkelijker voor zij die zichzelf niet schaden, en dus een competitive edge hebben over zij die zichzelf beschadigen voor een pleziertje. Als die schadelijkheid dodelijk kan zijn, lost het bovendien nog een overbevolkingsprobleem op.
![]() |
![]() |
#349 |
Banneling
|
![]() En als alcohol je geest toeramt, happy hours!
Wie zijn geest onderzoekt en vragen stelt? Amigo hours! De drijfsfeer achter alcohol veroorzaakt een beperkte perceptie op de realiteit. Waarom dat promoten bij minderjarigen als ze er van sterven jaarlijks? Wat is het verschil met andere drugs? |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk, mensen zeggen overlast van mijn gebruik te ervaren. Mijn gebruik wordt gekoppeld aan een probleem volgens de democratie. We zoeken wel nog uit wat dit probleem is, maar ik erken mijn probleem/gebruik. Nu is mij op die weg opgevallen dat drank tot 10x erger is in alle vlakken waar mij een probleem wordt aangepraat. Ik maak dat probleem dan graag kenbaar, maar bots op dezelfde blinde vlekken als iedere verslaafde. Alleen vallen hier minderjarige doden en bij cannabis niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht het niet. Hoe zie je de toekomst dan ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() Loser
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je had mij evengoed kunnen schrijven, ten tijde van de kruistochten, dat als ik het over godsdienstvrijheid of stemrecht zou hebben, "vindt jij een koning of keizer die jouw ideeen genegen is ?" Het feit dat de huidige onderdrukkende elite niet akkoord is met een idee, wil nog niet zeggen dat het een slecht idee is.
![]() |
![]() |
#355 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je gelooft dat je je kan dooddrinken of doodblowen, dan mag je voor mijn part stoppen met gebruiken. Evengoed mag iemand anders zich voor mijn part doodzuipen, snuiven, spuiten en slikken. Ik laat anderen hun zin doen, en vraag enkel dat ik dat ook mag. Citaat:
Maar het kan me gewoon niet schelen. Iedereen mag daar voor mijn part zijn zin mee doen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 28 juni 2015 om 07:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonde van de tijd. Citaat:
In deze discussie zal je daar nog vele gelegenheden toe krijgen. Citaat:
Citaat:
Dan hadden ze maar verstandiger moeten gebruiken. Geef ze een postuum Darwin-award.
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
We zijn net streng tegenover drugs om overlast te besparen. Maar alcohol is nog altijd nummer 1 overlast van ALLE drugs he. Omdat jij vindt dat iedereen zich maar mag en kan doodzuipen moeten we die minderjarige negeren en jaarlijks 1000 laten opnemen waaronder sterftegevallen zijn? Vindt U dat echt? Citaat:
Maar er zijn mensen die hier de leiding op zich nemen en het kan hun maar best wel schelen en er zal maar beter politiek gehoor aan gegeven worden. Minderjarigen die sterven? Wekelijks verkeerslachtoffers? Zorgverlening die UITBARST van verslaafden. Wat jij en ik ervan denken is irrelevant he? Wat relevant is is dat drank hard drugs is en dat wij een zero tolerantie hebben. Tijd dat consequent uit te voeren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was "humans need not apply". Het ging vol feiten door. Als U had gezegd dat hij daar naar het einde toe een beetje teveel zijn persoonlijke vooruitzichten op naaide, dan had ik U gelijk gegeven. Maar de boodschap die hij naar voren bracht is een terechte observatie. Dat met een one liner afhandelen als ik vraag waarom je het net bullshit vond is niet bepaald discussiewaardig he? Kijk zelf hoe lichtjes U over minderjarigen gaat en hun dood. Gelukkig dat U geen politieke bevoegdheid heeft, en ik zal dan maar politieke leiders contacteren om een alcoholverbod serieus bespreekbaar te maken. Op zijn minst al aan leren dat het alles behalve sociaal is en meer zorgverlening aanbieden voor mensen met een "probleem". Thy will be done. Citaat:
Niet persoonlijk dan, maar voor de democratie. Laatst gewijzigd door Peche : 28 juni 2015 om 07:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
We zijn met meer dan genoeg, en als een paar dommekloten zichzelf opruimen, dan is dat prima. Citaat:
Citaat:
We hebben al veel te veel 'leiding' die enkel zichzelf verrijkt en ons opzadelt met dwaze ge- en verboden. Citaat:
Citaat:
Wie zichzelf tekort doet, moet zijn plan trekken, en zijn verzorging zlef bekostigen. Dan kan het mij niet schelen of iemand zichzelf ziekmaakt. Citaat:
Dat is de enige konsekwente én correcte beleidsoptie (beter gezegd non-beleidsoptie) Ik heb het niet op dictatuur begrepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die bepaalt dat cannabis een probleem is. Maar er is nog een koploper die genegeerd wordt, je kan dit toch niet verder laten woekeren over je maatschappij en verderf laten zaaien omdat oude conservatieve enkelingen een blinde vlek teveel hebben, HE? Nogmaals, wat jij vindt is irrelevant. Wat ik vind ook. Maar nummers en feiten tellen. En de leiders moeten ook maar uitvoeren waarop gestemd wordt he? De democratie stemde repressie, zero tolerantie. Het is dan maar logisch dat we dit zo democratisch mogelijk doen en het hele aanbod onder de loepe leggen he. Ik verzeker U Staaf, gij zult in uw leven nog meemaken dat drank aan pure marginaliteit gelinkt zal worden. En dat er een transformatie zal komen die mensen wegleid van drank, en dat er op neergekeken zal worden net zoals bij roken. Mensen vergeten soms dat iets terug kan komen naar hun, be careful what you wish for. En wij zijn een conservatief Vlaanderen, dien die consevativiteit dan zuur op in alcohovrije citroensap. En wie voor smaak drinkt Ik drink hedendaags ook alcoholvrije dranken en als je persé die roes nodig hebt, heb je een probleem. Laatst gewijzigd door Peche : 28 juni 2015 om 07:49. |
|
![]() |
![]() |