![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk zijn die mensen vrij. Zolang hun vooroordelen niet al te ernstig genomen moeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Banneling
|
![]() Alice, de meeste pikken een lesbienne er wel uit zenne
![]() een meiske die mij afwees was sowieso een lesbo. Laatst gewijzigd door Peche : 28 juni 2015 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ik aardig zijn en je helpen? Op welk moment in je bestaan besloot je hetero te zijn? Niet, je bent het gewoon, dat geldt ook voor holebi's. Maar wat holebi's en hetero's gemeen hebben is dat ze zich richten tot volwassenen, in gelijkwaardige relaties, waar het niet om macht en controle draait maar om lust, of verbondenheid, of seks als uiting van liefde in een relatie, wat bij pedofilie niet zo is daar staat macht en controle centraal. Natuurlijk zijn er mensen die zo pervers zijn die met alle geweld pedofielen en holebi's op dezelfde lijn te willen zien, vaak religioten die iedere seksuele diversiteit als zonde zien, dat vergeef ik die mensen, onwetendheid, vooroordelen, superioriteit, gebaseerd op " geloof" zonder rede, ze bestaan he, zelfs op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zag tot nu toe geen enkele wetenschappelijke bron die dit heeft weerlegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Op zich zijn homo's ook maar mensen net zoals anderen die naast de norm vallen. Dat verplicht ons niet om dat te aanvaarden en gelijkwaardig te maken aan de norm. De nadruk van een gezonde maatschappij moet altijd blijven liggen op duurzame, monogame en heteroseksuele relaties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() Wel, die ene keer dat ik afgewezen werd was die griet wel degelijk lesbisch.
En mijn verloofde is getuige want ik had ze er toen voor laten staan.... Zij weg met nen andere toen en ik achtergebleven met een lesbo.... Echt gebeurd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar die "doorsnee gezinsman" meent wel uitspraken te kunnen doen over zaken waar hij geen jota van af weet, laat staan begrepen heeft...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals gezegd, religioten zijn voor geen rede vatbaar. Studies over menselijk gedrag gaan uit van een hypothese zich zichzelf bekrachtigt, en indien dit steeds gebeurt wordt dit een consensus. Blijkbaar weet jij dat niet, niet erg maar hou dan op met zagen he? Jij zit natuurlijk holebi's liever bij de psychiater, om te " genezen" he? Die tijd is voorbij, gelukkig maar. Behalve Amerika, natuurlijk maar dat loopt vol religioten, hier is dat gelukkig niet zo erg. Kunt u ondertussen even beantwoorden wanneer u besloot hetero te zijn? Of was u dat toevallig? Vragen beantwoorden zijn niet uw sterkste punt, ik ga niet mee in bladzijden gelul, dus graag een eenvoudig, kort, duidelijk antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrees daar ook voor..maar het is natuurlijk wel zo dat het zooitje wat seks heeft met mekaar op parkings niet staat voor " doorsnee" ongeacht of het hetero's of homo's zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij die willen gaan , ik ga niet aan de deur staan om hen tegen te houden , kan mij geen moer schelen zij die (vreemd)gaan , hun probleem !! 's Nacht ronddwalen in parken , wettelijk niet verboden , zolang je niks misdadig van plan bent !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 juni 2015 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homo's zijn mensen , enig verschil t.o.v. hetero's , zij houden van mensen met hetzelfde geslacht !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie er zelfs enkel op geilt , flikker op , laat u onderzoeken !!!! Citaat:
enkel dan kan men hen (proberen te) helpen !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wel zijn ze vaak meer verzorgd, lekker ruikend, en mode bewust, homo's geven vaak geld uit aan kleding, of combineren beter dan hetero mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |