![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Necrosex is hersengestoord !! r toegevoegd ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 juni 2015 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Altijd grappig als mensen als u wetenschappelijke argumenten aanhalen ![]() Ja hoor, als ik een condom omdoe, dan is dat om (onbewust) mijn DNA te' verspreiden.
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.” Laatst gewijzigd door Sneaky : 1 juli 2015 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de meerderheid denkt is zeker geen alfa en omega, maar wat de meerderheid van gedragsdeskundigen zeggen, doet er ook niet toe? Ik kwam dan weer geen enkele serieuze studie tegen, die recent is waar het maar over pakweg 4 procent van de bevolking zou gaan, dan weet ik wel graag welke bevolking en waar, welke onderzoeksmethode. Blij te lezen dat u niet negatief staat tegenover uw geaardheid, maar u lijkt maar niet door te hebben dat het helemaal geen gebrek is en ook niet zo bekeken wordt door veel mensen die al of niet professioneel met die onderwerpen bezig zijn.. En zo denken de meeste homo's er over, wat tot gelukkige en blije mensen leidt met een gezond seksleven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Beschouw de cijfers maar eens die daar per land worden genoemd. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat bedoelt u met mensen zoals ik? Ik ben niet religieus zoals JvdB en drukazz, mocht u dat denken. Citaat:
U bent geprogrammeerd om veel energie in de zorg van uw kinderen te steken. Dat zal hen meer kansen geven om te overleven en zich voort te planten. Daarom let u op om niet teveel kinderen te hebben. In de dierenwereld bestaat deze strategie ook. Ik merk dat u nog de illusie hebt van vrije wil. Wel, vergeet dat. Aanvaardt gewoon dat vrije wil niet bestaat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan mogen we er volgens u van uitgaan dat homofilie dan toch een vrije keuze is, ingegeven door de vrije wil?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Minister-President
|
![]() Het is niet omdat vrije wil bestaat, dat alles dat bepaalde zaken niet geprogrammeerd zijn in onze genen. Maar we hebben inderdaad de vrije wil om daaraan toe te geven of niet. Ik denk niet dat je gelukkig wordt van daar tegenin te gaan hoor.
![]() |
#651 | |
|
![]() Citaat:
Waarom dan kiezen voor iets waar je binnen bepaalde regimes wordt terechtgesteld, of erger?
![]() |
![]() |
#652 | |
|
![]() Citaat:
U begrijpt zelf toch dat uw uitleg met haken en ogen aan mekaar hangt , hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Minister-President
|
![]() Nee, dat begrijp ik niet. Feel free to enlighten me.
![]() |
#654 |
|
![]() Het is niet omdat vrije wil bestaat, dat alles dat bepaalde zaken niet geprogrammeerd zijn in onze genen.
Dat kan niet. Ofwel hebben we vrije wil, ofwel zijn we geprogrammeerd. Maar beide zijn niet tegelijk mogelijk. Wat u erna schrijft is onduidelijk en discutabel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laat ik even een concreet voorbeeld geven, misschien kan je aan de hand daarvan uitleggen wat je bedoelt. Als ik een mooie kortgerokte dame zie voorbij lopen en ik heb de drang om die te bespringen. Ik kies om dat niet te doen.
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer u met uw minderheid u zelf als " defect" wilt zien is dat uw goed recht. Maar geen enkele homo of lesbienne, en ik ken er veel, deelt uw mening, zij hebben geen moeite met zichzelf, hun geaardheid of seksueel bestaan. Ze zijn niet bang voor hun " zelfbeeld of stigma", kennen de consequenties van hun geaardheid, en zijn fier op wie ze zijn. Bent u ergens geregistreerd als homo? Ik als hetero alvast niet, tot daar uw " cijfers". De seksuele geaardheid wordt nergens per definitie geregisteerd, bijgevolg zijn er schattingen die nogal uiteenlopen, van 1 op 4 tot 4 procent. Er is een spreek woord wat zegt" je kunt vliegen als een adelaar of krabben als een kip" denk dat ik vooral adelaars ken en u het kippenhok deelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de biologie/natuurwetenschappen bestaat er niets zoiets als een "gezonde seksuele voorkeur of " ongezonde seksuele voorkeur".. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, mannen zijn " voorgeprogrammeerd" om hun zaad over zoveel mogelijk vrouwen te verdelen. Dat vergroot immers het nakomelingschap. Je kunt meerdere zwager maken en zo blijven er meer nazaten over. Maar de meeste mannen kiezen er uit vrije wil voor dat aantal dames te beperken. Dat is niet enkel conditionering aan geldende normen, maar een keuze, omdat het minder zever is, je liever geen boze madammen hebt, en gewoon meer tijd overhoudt voor bier en voetbal! ![]() Die keuze betekent vrije wil, ook vrouwen doen dat. Ze zijn " voorgeprogrammeerd "te kiezen voor een man die hen het beste kan onderhouden met gezin zodat hun nakomelingen de meeste overlevingskansen hebben. Doen ze dit? Vaak niet. Vrije wil en keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Nietzsche : 1 juli 2015 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede opmerking, zelf niet aan gedacht...
|
![]() |
![]() |