![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Parlementslid
|
![]() En de gewone arbeider = 50% van de werkende bevolking kijkt er naar en vraagt zich af en wij dan? een ambtenaar die zich vergelijkt met het hogere kader in de privee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier zit 1 van de grote verschilpunten met het ambtenaren pensioen waar het maximumpensioen meer dan 6.000 euro bedraagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen wist 25 jaar geleden dat er geen geld ging zijn voor zulke pensioenen, dus nu blijven denken dat je dat gaat blijven trekken is pure zinsbegoocheling.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je opmerking heeft zeker haar plaats in het debat. Hogere ambtenaren mogen zich vergelijken met kaderleden in de prive, maar de gewone ambtenaar vergelijkt zich best met de gewone bediende of arbeider.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.law.kuleuven.be/home/ond...ensioensysteem Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 juli 2015 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
75% van uw laatste loon van de laatste 5jaar? 60% van uw inkomen van uw ganse loopbaan voor de arbeider |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
en heb belasting beginnen betalen, sommigen hangen aan de uier tot hun 25jaar met de kosten vandien, en zullen nooit aan een loopbaan van 45jaar komen, maar verwachten wel de hoogste pensioenen ik wordt dus dubbel gestraft omdat ik vroeg heb beginnen werken? ondertussen aan mijn 49ste jaar werken, maar krijg er niet voor, Laatst gewijzigd door stropke1000 : 5 juli 2015 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij ik het aangegeven zou hebben natuurlijk. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ook aan de oude machtspartijen. Dat beide voornoemde instanties het toegelaten hebben dat er zo'n verschillen ontstonden tussen de mensen: een schande. Maar je weet wat ze liever met de centen deden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfde antwoord van mijnentwege: ik zou wel goed zot moeten geweest zijn zeker om mijn pensioen niet te vragen ... (en wat een genot: b. mee helpen failliet te maken) .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Ik ben nooit ambtenaar geweest en toch gaat er elke maand een solidariteitsbijdrage af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Parlementslid
|
![]() oke, laat ons dit forum dan sluiten, het is steeds de schuld van anderen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel privé mensen kunnen ook nog eens genieten van een royale groepsverzekering.....100.000 euro en meer. Je moet wel 120 jaar worden om dit verschil als ambtenaar bij te benen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |