![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Vind da keitof dat ge dat doet zenne.
![]() Maar je maakt het jezelf volgens mij lastiger door dat weer op te rakelen. Nu zit je weer middenin een discussie over iets dat je eigenlijk kwijt wil maar nog niet helemaal kan loslaten. Of daar toch ergens angst voor hebt. Mss is het beter om het onderwerp nog wat uit de weg te gaan en 't voorval onder de parasol te vergeten. Hoffelijk gaat ook, zeker als iemand gestopt is, en dat waren ze als roker mss uit 't oog verloren. Trek het je allemaal niet te veel aan en pieker der niet teveel over. ![]() ![]() ![]()
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij waren twee rokende ouders, echter slechts één van onze kinderen rookt, de andere komt er niet aan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moslims die vreten zoals jij het noemt die hebben duidelijk niet begrepen wat het doel is van de vastenperiode. En ik zou niet graag op hun weegschaal willen staan op het einde van de maand ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | ||
|
![]() Citaat:
Ja mn botten. Als ik al een niqaab moet dragen om echt praktiserend te zijn.. Daar pas ik voor, merci.
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
|
![]() Jij bent toch o zo demotiverend hé. Geen greintje begrip voor Hoomer. Ik vind het alvast echt knap hoe iemand korte metten maakt aan een verslaving die schadelijk is voor de gezondheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
|
![]() 2
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Parental smoking is a key factor in children starting and continuing to smoke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans, van de andere koppels (die ook rookten) zijn er evenmin rokers uitgekomen. Mijn oudste is de enige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stoppen met roken is moeilijker dan stoppen met heroïne of drank.
![]() |
#472 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan maar meedelen wat ik zie.
Ik woon rechtover een moslimgezin.... Citaat:
Als het avond wordt welteverstaan. Daar wordt echt wild tekeergegaan hoor! Citaat:
Maar als jij persé je leven door religieuzen wil laten leven: mij niet gelaten. Zolang het aan de normale mensen maar niet opgedrongen wordt vast en vreet je maar raak naar goeddunken van je imams. Citaat:
Maar mij niet gelaten: ieder diertje zijn pleziertje. Misschien is het met eten zoals met sex: een dagje zonder en het plezier van iets naar binnen steken is nog zo groot
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Roken is een verslaving op verschillende nivoos. Je hebt eerst en vooral de zware fysieke verslaving aan nicotine, die naar het schijnt zelfs best niet bruusk afgebroken wordt wegens de tolerantie: je lichaam verdraagt hoe langer hoe meer en vraagt hoe langer hoe meer, zodat bruusk stoppen gevaarlijk ontregelend kan werken (water op de longen) Ten tweede is er de mentale verslaving: sigaretten bepalen je hele levenswijze. Ze brengen troost in moeilijke momenten, ze zijn een remedie tegen verveling, nervositeit, spanning, angst,.... ze creëren gelegenheden tot sociale contacten tijdens rookmomenten buiten café of resto... ze vergezellen op vaste tijdstippen de mijlpalen in je dag zoals bij het opstaan, voor het werk, in de rookpauze, na de maaltijd, bij de krant, bij de pint of de borrel, bij de TV etc. Ten derde is er ook de motorische verslaving. Het hele ritueel van pakje kopen, scheuren, er een uitwippen, eens mee op tafel tikken, aansteken met een mooie aansteker, inhalen en uitademen, as aftikken opnieuw trekken, doven als ze op is, asbak legen etc. Die motorische bezigheid valt weg en creëert een groter gemis dan je zou denken. Dat is alleszins mijn ervaring van tientallen jaren rokende vrienden te observeren. Enkel de supersterke karakters kunnen stoppen omdat rook-verslaving een echte octopus met vele armen is, een draak met vele koppen. Eén arm of kop afhakken is niet voldoende om de beest te overwinnen....
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb eigenlijk mijn beste vriend en levensgezel buitengegooid, mijn liefde en mijn troost. Maar voor de kiekens die hier vandaag halsstarrig willen helpen ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diegenen die konden stoppen, blijven er blij mee. En ik zweer het: er zaten meerder 4-packers tussen van wie ik het nooit had geloofd! Een geluk dat ze mijn weddenschap nooit aannamen of ik was mijn huis kwijt geweest. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij die nooit gerookt hebben (en bovendien nooit alcohol gedronken hebben) worden bovendien op boertige wijze verweten pretentieuze vermeende heiligen te zijn, want kennelijk zijn roken en drankzucht de te volgen norm die als voorbeeld moet dienen voor kinderen en jongeren. Leuke bende hier, als u het mij vraagt. Maar voor mij is één en ander de omgekeerde wereld, en ik wens het zo te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#478 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(deze lijst is voor uitbreiding vatbaar) Citaat:
Zoals u het formuleerde verwondert het mij niet echt dat het irritatie opwekte bij iemand die niet weet dat u onze taal niet machtig bent. Citaat:
Kort samengevat klinkt uw bijdrage ietwat als volgt: "Aangezien ik als klein kind reeds voor mezelf besliste om niet te roken, is al wie niet hetzelfde deed een dommekloot."
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er staat hier gewoon een stukje van jouw geschiedenis te pronken. "Iedereen heeft me verlaten, bweeeeeeeeeeeeee" Hoe ....erig he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 juli 2015 om 21:09. |
||
![]() |
![]() |