![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() ik woon naast een klooster,kan je zo van mij kopen (het klooster),ook via notaris.
Wil je ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alvorens je in Griekenland wat dan ook koopt, neem een ernstige advocaat in dienst. Iedereen kan zich als eigenaar voordoen. Een vodje papier of de verkaring van een getuige kan volstaan. Later komen de problemen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet vet genoeg. Geregeld van plaats verwisselen. Geregeld van type reis wisselen: luilekker vakantie, city-trip, bergen, national park .. cruiske (de riviercruise op de Nijl vind ik echt een aanrader) ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Als ik zeg een buitenverblijfje dan denk ik eerder aan een appartement ergens aan een strand.
Ben al te oud om nog aan een renovatieproject te beginnen, laat staan dat ik boer en tuinder ga spelen en Oikos ga produceren. Nog een dik half jaar en ben hier sowieso weg uit België. Laatst gewijzigd door Kieken : 8 juli 2015 om 08:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Je kan naar België op reis gaan, ginder is je pensioen veel meer waard. Of passen ze dat aan aan de levensstandaard misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ondertussen zou ik zeggen veel succes en doen wat je niet laten kunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hopelijk tegen dan voldoende genezen kan ik met de moto aan een tour van Europa beginnen. Zie wel waar ik beland maar zal zeker in het zuiden zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Succes en zeker doen.Want wat je nu erg boeiend en spannend vindt zal dat binnen x aantal jaren misschien helemaal niet meer zijn .De dingen die je nu flauw vindt zal je in tegenstelling tot nu binnen x aantal jaren juist wel appreciëren.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 juli 2015 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() De Grieken zullen het niet graag horen, serieuze kortingen naar Tunesië.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |