![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet hoe het zit met jouw geheugen hoor SI, maar heb je er enig idee van in hoeveel reacties wij dit thema in de betreffende draadjes over vies polleke uitgespit hebben ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt zeker dat mensen met een welbepaald "Vlaams" hoedje op ten allen tijde aan "daden uit het verleden" herinnerd moeten worden? Zelfs als zij die "daden" niet pleegden?
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Help mij dan nog eens, PR. Moet toch niet moeilijk zijn om concreet te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan gelijk wie van seksueel ongepast gedrag beschuldigen. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 9 juli 2015 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man... laat die geveinsde onwetendheid toch varen. Je hebt hier indertijd pagina's vol over geschreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je sneer laat ik voor wat ze waard is. 0 Rest de vraag waarom "vettig Polleke" in dezelfde hoek wordt gezet als zelfmoordenaar Stevaert.
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is dus zelf naar een rechter gegaan om zich te horen vrijpleiten en is op een counter gelopen. Zijn advocaat heeft hem dan aangeraden niet in beroep te gaan, al heeft hij dat meteen na de uitspraak wel aangekondigd, vastzittend in zijn overtuiging dat hij niets verkeerd had gedaan. Ten gronde bezondigt u zich aan de logische redeneerfout van het valse dilemma. Er is hier helemaal geen dilemma. Zowel Stevaert als Van den Driessche hebben in hun omgang met vrouwen grenzen overschreden. Niet alleen maar grenzen van welvoeglijkheid, maar hoogstwaarschijnlijk ook strafrechtelijke grenzen. Stevaert verklootte ook nog eens het personeelsbeleid in zijn partij. Laatst gewijzigd door dalibor : 9 juli 2015 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag het jou. Het is blijkbaar een lastig te beantwoorden vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij had Stevaart zich ten volle mogen verdedigen voor de correctionele rechtbank. Hij wist natuurlijk dat zijn liedje uit was, geen politieke hulp/vrijbrief meer, Vandelanot heeft zijn mes lang en degelijk geslepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hand op de schouder , hand op de knie , voor zover ik weet.
Als het dat was , dan kan men hier te lande toch geen rechtbank vinden die je daarvoor zal straffen. Hand op de schouder , ochottekes Hand op de knie, misschien wat ongepast, maar toch geen nationale ramp. En dat vertellen ze dan na 2O jaar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar wacht het parket op om 'Polleke' in verdenking te stellen?
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe jij kunt bepalen wat er al dan niet waar is van die getuigenissen is mij een raadsel. Ik weet enkel dat de laatste stap was, dat PVDD zich er in de media publiek voor verontschuldigde. Denk je dat PVDD zich voor de lol is komen verontschuldigen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Spitting Image : 9 juli 2015 om 12:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Jan Antonissen mocht aannemen dat de getuigen voldoende geloofwaardig waren en dat het globaal beeld dat uit de verschillende getuigenissen naar voren kwam, met de werkelijkheid overeenkwam'. Is toch duidelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat zijn zelfmoord hier mee te maken heeft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo hoort het in een rechtstaat. De rest is vuilspuiterij. En Vlaams-nationalistjes hebben daar nogal eens een handje van weg. Het zij zo.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 juli 2015 om 12:32. |
![]() |
![]() |