![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Pak een geigerteller als er 1 kanker heeft en als hij niet piept is het van wat anders. Zoals bij uw vissen. Of zou het toch iets anders verlopen?
|
|
|
|
#262 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/es505064d
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 10 juli 2015 om 16:00. |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waw, uw kustlijnmetingen zijn redelijk omfloerst omschreven. Ja, men heeft vissen gevangen aan de kustlijn van fukushima met duidelijk zeer hoge Bequerelwaardes. Maar dan gaat men leuteren over microGray per dag. De verhoogde waardes van de vissen bij Californië zijn "meetbaar" verhoogd. Maar daar worden geen echte waardes opgeprikt.
Hoeveel megasievert is het nu eigenlijk per femtoparsec? En gaan we eens visjes meten die bij Minamata zijn gevangen. De bequerelwaarde daarvan is normaal, perfect meetbaar, en het gevolg van "de banaan equivalent dosis besmetting" smakelijk eten. Uw grondwater en cementmuur. Alle kanten op? Ik denk dat er 1 factor is die een bepaalde invloed heeft. Die factor zorgt er ook voor dat vloeibaar water altijd bergaf stroomt.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 juli 2015 om 16:05. |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Banneling
|
Hun nummers kloppen niet, waarom?
Zomaar de bron? Ja ik heb bewust deze gekozen Debunk It? |
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus moest je 50kg VIS (dat is een gans jaar hé) eten die gevangen is op 3km van fukushima, dat is toch wel dicht genoeg veronderstel ik om u totaal ongerust te maken...
Dan bekom je dit resultaat Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Banneling
|
2013.
Nu diezelfde lokatie 2015? |
|
|
|
|
|
#267 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wil gerust gaan meten. Maar ik wil de reis niet betalen, 'k heb voorlopig andere plannen met mijn middelen.
Daarentegenover, als iemand van mij af wil, ik wil gerust gaan meten, en de resultaten hier posten als ik lig dood te gaan.
|
|
|
#268 | |
|
Banneling
|
2015
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat er een hoop cesium is vrijgekomen, zo het equivalent van 1 reactorlading, en dat de helft binnen 30 jaar gewoon verdwenen zal zijn.
En dat het probleem daarvan perfect zichtbaar is in het natuurpark rond de kerncentrale van Tjernobyl.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 juli 2015 om 16:13. |
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Na vele artikels te lezen weet niemand wat te voorspellen, behalve de average Vlaming weer. Gene paniek, Ge zult er niets van merken. Honestly, WHO does that? |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Banneling
|
En die rivier onder de centrale? Hoe lang zal zij besmet water in zee lozen? Eeuwen?
|
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En zoals mambo al zei het is meer dan straling. Het is een hele chemische lozing in zee. Laatst gewijzigd door Peche : 10 juli 2015 om 16:20. |
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tenzij men de hele boel uitgraaft en in hastaloy vaten steekt, tot de zon uitdooft, en nog langer.
|
|
|
|
#274 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En qua cemische dumping. Er zijn met die Tsunami hele fabrieken de zee in gespoeld, ongezuiverde rioolinhoud van hele dorpen en zelfs steden. Het aantal autowrakken is niet te tellen waar alle vloeistoffen zijn uitgspoeld. Maar daar horen we niemand over he.
|
|
|
|
#275 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#277 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#278 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het komt erbij. Het maakt het niet beter nee.
|
|
|
#279 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zoals ik al vaker zei, het ene wordt zwaar overschat, het ander belachelijk onderschat.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#280 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En hoe lang zou Fukushima dan onbewoonbaar zijn? Langer dan Tjernobyl? Alleen was dat meteen toe en een lege reactor. Hier blijven ZE geven en stroomt het dagelijks met tonnen de oceaan is. Is dat correct of onwetendheid? |
|
|
|
|