![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(zij kunnen wel medeplichtig zijn .... dat is andere koek voor andere draden) Het geld van de Europese steun ging niet NAAR de banken, maar wel VIA de banken. Als Schoofken (hypothese) een obligatie, uitgegeven door de Griekse staat, gekocht heeft in de winkel (de bank), dan heeft Schoofken daar graag later zijn centen voor terug, mèt beloofde intrest. Als Schoofken zijn geld niet terug krijgt, dan koopt er niemand nog zo'n obligatie of iets anders dat van de Griekse staat uitkomt. En dan is Griekenland failliet. Stop dus maar gauw met het beschuldigen van banken. De ware schuldigen zijn de Griekse sossen en communisten. En hun hebzuchtige en/of luie kiezers. De banken zijn medeplichtig, maar niet in hoofdzaak. Je kan toch Citroën of Ford niet beschuldigen van luchtvervuiling door de nafte van hun auto's ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 11 juli 2015 om 06:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De ware schuldigen zijn de N-VA-ers, de sossen en de CD&V-ers, maar wij staan er wel garant voor met onze belastingcenten. Kan je dan de politici niet verwijten dat ze je met dit vuile spel tot schuldenaar maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel opletten dat ze je niet executeren....toch maar beter Cola drinken misschien.Ook opletten met illegaal gestookte Alcohol daar....veel vergif tussen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juli 2015 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik drink dat NOOIT zonder tegengif in. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooral als de Grieken uit de Europese Unie treden trouwens. Want in d�*t geval gaan de roofdier-financiers beginnen speculeren tégen andere landen. Portugal, Spanje, Ierland...en ja, ook België. België heeft véél schulden hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de politici samen met de banken valsheid in den geschrifte plegen, dan is het volk daar niet verantwoordelijk voor. Terzijde, Griekenland IS failliet . als jij inderdaad Griekse obligatie's gekocht hebt, dan ben je je geld kwijt. Een steen kun je zjn vel niet afstropen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juli 2015 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ondertussen zitten de simpelen van geest op de " luie bedriegende Griek " te spuwen.... ![]() De financiers draaien jullie een rad voor de ogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dat excuus gun ik je wel, alhoewel, lees dit nog eens door tijdens een helder moment en hopelijk lukt het toch nog wel iets van het Griekse probleem te snappen. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=102
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hotelovernachtingen worden duurder en restaurantbezoeken worden duurder, natuurlijk blijft de toerist weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.mo.be/fr/node/13128 Citaat:
Laatst gewijzigd door griezel : 12 juli 2015 om 01:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ERIC GOEMAN, WOORDVOERDER ATTAC VLAANDEREN . 29 AVRIL 2010 En de weirelt heeft stille gestaan... Interessant artikel daar niet van. Hoort thuis bij het overzicht historische archeologie omtrent Attac.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 12 juli 2015 om 02:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben voor Griekenland al flink wat geld gestort, maar ze hebben het zelf verbrod. Het is genoeg geweest. Daarom ben ik voorstander geworden van een Grexit. En dat ze dan zelf in Griekenland maar eens uitvogelen hoe het is kunnen mislopen, wie er verantwoordelijk was en hoe ze het beter zullen gaan aanpakken in de toekomst. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeman, communistisch uitschot eerste klasse. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de toeristen morgen gratis naar Tunesië kunnen dan nog zal je deze op één hand kunnen tellen....als je begrijpt wat ik bedoel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zot als een voordeur gij.
![]() |