Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2015, 06:53   #61
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
vechten is zo barbaars. Ge moet dat uitlokken en dan die kerel kapotprocederen

...
mee eens, tenzij t zo'n arrogante kwast is die denkt dat de rechtbank de echte wereld is die m zal beschermen omdat zijn rekening nogal gespekt staat. zo iemand kan je best even duidelijk maken dat politieke en economische macht toch altijd slechts een mager surrogaat blijven waarin ze zo graag geloven. Het moment dat die waarheid dat zorgvuldig opgebouwd pantser van onaantastbaarheid heel even doorbroken wordt ... dat gezicht, zo'n fractieseconde voor die neus- of kaakbreuk, dat is al t goud van de wereld niet waard !

Laatst gewijzigd door Anna List : 15 juli 2015 om 06:56.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2015, 07:12   #62
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Vechten is uiteraard barbaars en not done, maar er zijn zeer zeldzame ogenblikken dat bij ieder van ons de lont wel eens heel kort is. Op dat ogenblik wil je niet tegen uw schenen worden gestampt door een of ander stuk onbenul die zich alles denkt te kunnen veroorloven. Er zijn situaties waarin ik me best kan voorstellen dat ik, impulsief, de tegenpartij afmaak en er weinig herkenbaar van achterlaat.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2015, 11:14   #63
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Mission Impossible.
Arme baseballbat, arme baseballbat-eigenaar.
Sci-fi & fantasy.

Welneen.
Vroeger toen ik nog geen bodyguard had, gebruikte ik als het echt nodig was, mijn vernietigende blik.
Geloof me: niemand, bij volle verstand, haalt het in zijn hoofd om met slechte bedoelingen naar me toe te stappen.
Grapjas.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2015, 11:16   #64
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
mee eens, tenzij t zo'n arrogante kwast is die denkt dat de rechtbank de echte wereld is die m zal beschermen omdat zijn rekening nogal gespekt staat. zo iemand kan je best even duidelijk maken dat politieke en economische macht toch altijd slechts een mager surrogaat blijven waarin ze zo graag geloven. Het moment dat die waarheid dat zorgvuldig opgebouwd pantser van onaantastbaarheid heel even doorbroken wordt ... dat gezicht, zo'n fractieseconde voor die neus- of kaakbreuk, dat is al t goud van de wereld niet waard !
Ik zit op dezelfde golflengte.
Waarschijnlijk zijn wij barbaarse proletariërs ?
Oud 15 juli 2015, 11:26   #65
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Vechten is uiteraard barbaars en not done, maar er zijn zeer zeldzame ogenblikken dat bij ieder van ons de lont wel eens heel kort is. Op dat ogenblik wil je niet tegen uw schenen worden gestampt door een of ander stuk onbenul die zich alles denkt te kunnen veroorloven. Er zijn situaties waarin ik me best kan voorstellen dat ik, impulsief, de tegenpartij afmaak en er weinig herkenbaar van achterlaat.
Iedereen komt wel eens een moment tegen dat je niet anders kunt dan geweld gebruiken. Toch als je wat zelfrespect wilt behouden.
Dat is natuurlijk heel wat anders als stelselmatig geweld gebruiken om al uw dagelijkse probemen op te lossen. ( ruzie met vrouw, familie, buren, toogkameraden, polies enz enz )
Maar doodleuk zeggen " geweld is voor peuters " is getuigen van totale wereldvreemdheid.
Of anders een poging om de eigen lafheid en angstige inborst goed te praten misschien ?
Oud 15 juli 2015, 11:30   #66
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard wanneer heb je voor de laatste keer gevochten ?

Een tijdje geleden tijdens de koffiecrisis...
't Was een bloedbad maar 't hoort nu eenmaal bij de job hé...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2015, 12:46   #67
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Ik zit op dezelfde golflengte.
Waarschijnlijk zijn wij barbaarse proletariërs ?
als alle andere opties uitgeput zijn, ben ik wellicht een barbaarse proletariër, ja, maar wel een snelle en een absoluut valse. Ik ben het in die zin met Xeno eens, in een gevecht is het niet de bedoeling zelf mee in de klappen te delen.
Oud 15 juli 2015, 12:47   #68
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Een tijdje geleden tijdens de koffiecrisis...
't Was een bloedbad maar 't hoort nu eenmaal bij de job hé...
bij de POK ?
Oud 15 juli 2015, 15:36   #69
Stormram
Banneling

Standaard

Het laatst? Eergisteren met mijn bokszak in de kelder. Heerlijk trappen met die scheenbenen maar, tot het zweet van mijne rug zeikt of combootjes oefenen tot mijn knokkels rood zijn. Flying knees, ellebogen, schouders ... af en toe ne stevige kopper.

Om de twee weken pakman spelen op de mondioring met een bijtpak van 40kg aan, terwijl venijnige Mechelaars mij proberen tegen de grond te werken. Lopen, bukken, sleuren, vallen, roepen en weer opstaaaan ... Da's afzien met dit weer.

De laatste keer dat ik ene op z'n plaats heb gezet, was in Brusselabad een jaar of 4-5 geleden.

Een Algerijnse zakkenroller die naar mij kwam met:

"Tu connais Zinedine Zidane?"
(kijk hem verbaasd aan)
"Oui, il joue comme ca!"
En hij begint mij precies te dribbelen zonder bal om mij te destabiliseren zodat ik mijn handen uit mijn vestzakken moet halen.

Terwijl hij met z'n been tussen mijn benen zit, gaat hij in mijn vestzak voor mijn portefeuille, maar die had ik stevig vast want ik rook onraad.

Toen hij dicht genoeg was, heb ik hem een knaller gegeven met mijn voorhoofd tegen zijn slaap en een seconde later nog een lap met de platte hand op z'n achterhoofd. Ik heb nog geprobeerd om hem een goeie schop voor z'n krent te geven, maar ik kwam iets te kort om eraan te kunnen want hij maakte dat hij wegkwam.

Daarmee wist hij direct hoe Zinedine Zidane echt speelt.

Daarna gemaakt dat ik in mijnen auto zat en het afgebold voor hij er een meute hyena's zou bijgehaald hebben. Fucking Brussel.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2015, 15:39   #70
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Het laatst? Eergisteren met mijn bokszak in de kelder. Heerlijk trappen met die scheenbenen maar, tot het zweet van mijne rug zeikt of combootjes oefenen tot mijn knokkels rood zijn. Flying knees, ellebogen, schouders ... af en toe ne stevige kopper.

Om de twee weken pakman spelen op de mondioring met een bijtpak van 40kg aan, terwijl venijnige Mechelaars mij proberen tegen de grond te werken. Lopen, bukken, sleuren, vallen, roepen en weer opstaaaan ... Da's afzien met dit weer.

De laatste keer dat ik ene op z'n plaats heb gezet, was in Brusselabad een jaar of 4-5 geleden.

(kijk hem verbaasd aan)
"Oui, il joue comme ca!"
En hij begint mij precies te dribbelen zonder bal om mij te destabiliseren zodat ik mijn handen uit mijn vestzakken moet halen.

Terwijl hij met z'n been tussen mijn benen zit, gaat hij in mijn vestzak voor mijn portefeuille, maar die had ik stevig vast want ik rook onraad.

Toen hij dicht genoeg was, heb ik hem een knaller gegeven met mijn voorhoofd tegen zijn slaap en een seconde later nog een lap met de platte hand op z'n achterhoofd. Ik heb nog geprobeerd om hem een goeie schop voor z'n krent te geven, maar ik kwam iets te kort om eraan te kunnen want hij maakte dat hij wegkwam.

Daarna gemaakt dat ik in mijnen auto zat en het afgebold voor hij er een meute hyena's zou bijgehaald hebben. Fucking Brussel.
gij houdt precies ni van voetbal ...
Oud 15 juli 2015, 15:52   #71
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht

(kijk hem verbaasd aan)
"Oui, il joue comme ca!"

Een gezonde reactie.
Geen gezever over " peuters " en " geweld is slecht ".
Een goed punt voor u.
Ik begon mij al af te vragen of de gemiddelde forummer ( al dan niet chemisch ) gecastreerd was tegenwoordig ?
Oud 15 juli 2015, 15:54   #72
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
als alle andere opties uitgeput zijn, ben ik wellicht een barbaarse proletariër, ja, maar wel een snelle en een absoluut valse. Ik ben het in die zin met Xeno eens, in een gevecht is het niet de bedoeling zelf mee in de klappen te delen.
Behalve met vrienden, als het om een erezaak gaat. Dan ga je toch niet kloppen met een boksijzer of en baksteen ofzo...
Oud 15 juli 2015, 16:35   #73
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Twee weken geleden.
Nog steeds pijn aan mijn ribben, ik had toch beter mijn harnas gedragen, al was het 35 graden... Nu ja, mijn tegenstrever had toch wel iets minder hard mogen slaan met zijn oorlogshamer.
Oud 15 juli 2015, 16:40   #74
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Twee weken geleden.
Nog steeds pijn aan mijn ribben, ik had toch beter mijn harnas gedragen, al was het 35 graden... Nu ja, mijn tegenstrever had toch wel iets minder hard mogen slaan met zijn oorlogshamer.
Een robbertje knokken voor de goede zaak kan verhelderend werken ?

Laatst gewijzigd door Henri1 : 15 juli 2015 om 16:44.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2015, 16:42   #75
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bij de POK ?
Idd...

Toen was vechten nog vechten. En we moesten wel want anders zaten we nu nog zonder koffiemadam...

Als de West-Vlamingen niet snel stoppen met hunne regen naar hier te blazen gaat 't niet lang duren of 't is weer boel...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2015, 16:53   #76
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Twee weken geleden.
een internet-games gevecht misschien ?
Oud 15 juli 2015, 17:16   #77
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Nooit. Mijn postuur staat mij niet toe de rechtstreekse confrontatie aan te gaan. Ik ben meer het type dat 's nachts een bus White spirit over iemands buxussen gaat gieten of de hond op een bekertje ethyleenglycol trakteert.
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2015, 17:18   #78
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
een internet-games gevecht misschien ?
Neen...
Middeleeuwse gevechten. Gelukkig met nagemaakte latex-wapens.
Oud 15 juli 2015, 17:44   #79
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Nooit. Mijn postuur staat mij niet toe de rechtstreekse confrontatie aan te gaan. Ik ben meer het type dat 's nachts een bus White spirit over iemands buxussen gaat gieten of de hond op een bekertje ethyleenglycol trakteert.
Uw postuur maakt toch niets uit, je gaat elkaar toch niet gelijk zotten met de blote handen te lijf.
Oud 15 juli 2015, 18:08   #80
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Ooit de Citroën BX van een zeer vervelende plakker in het ravijn gereden ergens op de Route Napoléon. En die vervelende Parijzenaar in zijn onderbroek achter gelaten.

Reed een uur op 20 cm afstand van ons Datsuntje.
Ik heb hem niet geslagen, gestompt of geschopt!

Helaas strafte God onmiddellijk, want de koppakking van de Datsun ging kapot en dat koste bijna al ons vakantiegeld.

De enige keer dat ik geweld heb gebruikt was tegen een Duitse Herder.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be