![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een papegaai heeft ook alfijd het laatste woord. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom wilt een mens niet dezelfde fout maken, Ge weet wel, een ezel stoot zich.,,,,, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ik religie kan uitdrukken maakt mij er gaan volgeling van. AH waar praat ik in die quote over goden? Moet ik nu geflatteerd zijn? Laatst gewijzigd door Peche : 5 juli 2015 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Banneling
|
![]() ? Wat is de fout en waarom beschouwt u het als fout?
Laatst gewijzigd door Peche : 5 juli 2015 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Banneling
|
![]() Kunt toch met iets concreter afkomen dan de persoonlijke papegaai van staaf te spelen he? Krijg je koekjes van hem?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Banneling
|
![]() Maar ik wil ZE illegaliseren. HALLOOOOO!!!!
Lees jij ook wel of is de pot de ketel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Banneling
|
![]() Dus een drugs legaliseren is fout maar alcohol kan legaal blijven omdat een drooglegging van 1930 nergens naar trok?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Banneling
|
![]() Nogmaals, gezien hoe dat geregeld was in 1930?
Vandaag dienen we alcohol enkel op te nemen in de drugwet en op dezelfde voet behandelen. Natuurlijk dat jaren 30 stijl niet gaat werken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik wil het niet verbieden, en ook andere drugs toelaten. Behalve achter het stuur welteverstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp ook dat onderscheid niet.En nog minder waarom je het ene roesmiddel mag promoten en het andere bestraffen.Trouwens drugsgebruik is voor mij een zaak voor volksgezondheid en niet voor justitie....eigenlijk zoals het tot voor een paar decennia altijd al was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() peche. je gebruikt hoogstwaarschijnlijk geen alcohol. egocentrisch kan dit tellen als je je eigen gewoontes projecteert op een massa. Als je een ingeburgerd gebruik wilt afschaffen dan behoor je tot een gevaarlijk publiek waar een staatsveiligheid iets aan moet doen. Volgens mij ben je gevaarlijk.... Vanaf nu ben je vijand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan kun je bij Momo of Abdul op t'hoekske hasjisj en cocaïne kopen, en bij Jan, Piet , Joris of Korneel aan de overkant van de straat bier en jenever. De alcohol gaat dan enkel duurder worden, en hoogstwaarschijnlijk van slechtere kwaliteit. Maar minder zal er niet gezopen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#618 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en mogen alle politici die gebruiken dan ongeschikt geacht worden en naar de zorgverlening gestuurd worden waar hun een probleem aangepraat wordt, laten we persberichten in de media vespreiden zodat kinderen bewust mogen worden van hun ouders hun drugsgebruik en banden kapot scheuren. Omdat hun vader ocharme de marginaliteit voorbij is omdat hij dagelijks zijn biertje bij de TV drinkt.... Alles zal altijd te krijgen zijn, maar alcohol veroorzaakt nu eenmaal meer overlast jegens derde dan alle drugs tezamen opgeteld. Hoewel tabak passief roken ook geen lachertje is. Kortom, ze promoten en taxeren de verkeerde drugs ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik niets tegen mensen die drinken, als ze mij met rust laten. Maar zelf gebruikte ik zowat alle drugs, ben ik gebrainwashed door de verkeerde en word ik vervolgd voor de juiste. Het kan dan maar 2 kanten op he Rudy.... Of wel erken je dat drank meer overlast veroorzaakt dan alle propaganda die ze verspreidde over cannabis en verbied je drank ook. Of wel voer je het gedoogbeleid terug in met een deftig aanbod. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |