![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles.... maar géén gepijpte moslimpiemel.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar het was daar dus dat de moefti het ook over had: zulke dingen mogen niet in je mond komen want met diezelfde mond moet je de koran lezen. wel een beetje lastig toch wel, dat geboren worden....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 juli 2015 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn zaad deze leiding volgt is een ander verhaal.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, Oorspronkelijk een Marokkaanse uitvinding, geitendarmcondooms. Maar toen de fransen er wat meer konden wroeten, hebben die een sterke verbetering aangebracht. Ze hebben de geit eraf gepeld.
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's meer van toepassing bij een maagdelijke zwangerschap. Dan heeft de stomme trut haar reet van achter naar voor afgeveegd.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.leroidelacapote.com/history.php
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's spijtig Knuppel, nu wou ik de marokkanen eens een deftige uitvinding toedichten.
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is vooral geil dat het Laatste Nieuws zich hiermee bezighoudt.
Wie is nu het meest achterlijk? De redactie van dat gazetteke voor het plebs? Of de imams waarover het stukje sensatielectuur handelt?
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Maar terzake: ze staan maar 40 �* 50 jaar achter, die moslims. Voor het tweede vaticaans concilie was het bij ons ook dit soort getreur. Geef de islamieten wat tijd en ze zien het licht, of liever de donkerste gaten (lekkere dubbele penetraties in 2060. Nog effe geduld, jongens en meisjes).
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat vind jij dan van geestelijken die zich inlaten met het sexleven van hun medeburgers ??
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Was dat als mop bedoeld, ofwa ???
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar eens dat ze getrouwd zijn ! Dan komt al de frustratie naar boven, en die dame's zullen wel duchtig langs alle mogelijke gaten uitgenaaid worden, wat de imam er ookvan zegt op den TV. Niet op de seks geef ik kritiek, maar op de ongelofelijke hypocrisie. Die je, moet ik toegeven, ook terug kan vinden bij zekere christelijke religioten. Maar vandaag de dag winnen de moslims het groot lot van de schijnheiligheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Ja, ik ben daar tegen. Maar ik ga niemand tegenhouden dat te doen.
Nochtans: moest er morgen een politicus opstaan met slechts een éénpuntenprogramma -- een totaalverbod op anale seks -- zou die stante pede verkozen worden. Ook ik zou daarvoor stemmen. Die moslims zijn zo dom nog niet. Ze hebben gelijk wat grenzen af te tasten en te bespreken. Seksuele moraal zegt immers zeer veel over de algemene kwaliteit van een samenleving. Een samenleving waar, voor de commercie, seks met honden niet illegaal is (zoals in Nederland) is echt compleet verrot. Ik hoor dat dikwijls bij moslimvrienden: "wie zijn jullie (blanken) om over onze waarden te oordelen? Jullie staan toe dat jullie vrouwen paardenlullen, hondenlullen en andere beestenlullen in hun vagina steken -- een plaats die voor ons heilig is. En jullie komen ons lessen leren." Daar steekt toch een zeker argument in dat verwijst naar de hypocrisie van de westerse waarden. Maar dat klinkt allemaal heel conservatief, da's juist.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Toch heb ik het meeste voor mekaar hoor, Nietzche. Huisje, tuintje, kids, vetbetaalde creatieve job en plannen voor een investering in mijn eigenste tropische cacaoplantage.
![]() Je moet inderdaad een beetje gek zijn om een enigszins interessant bestaan op te bouwen in deze vreemde wereld. Ik moedig u aan het ook iets meer te zijn. ![]()
![]() |
![]() |