![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is het één of het ander. Ofwel vermindert men drastisch de staatsuitgaven, ofwel verhoogt men de belastingen nog maar eens, voor de zoveelste keer. Ge kiest maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel. Hangt er gewoon vanaf wat de doelstellingen van het acw zijn. Ofwel meer steun voor de steuntrekkers, ofwel minder belastingen voor de lage lonen ? Probleem is natuurlijk dat ze zoals de meeste vakbonden, de populistische toer opgaan en dat het is "meer steun voor onze leden steuntrekkers, minder belastingen voor onze werkende leden, en dit alles te betalen door niet leden".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet van de NV armoede. Zij zaten decennia in de oppositie te blaten en geven ons nu hetzelfde, maar meer en nog ondemocratische dan voorheen. Uw "ja en dan" spreekt boekdelen. Posjespakners zonder uitzoneringen die zich buigen zoals het al altijd plooide. Wel barst! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Europees Commissaris
|
![]() Als we in het eerste jaar van onze liberale regering al 111% staatsschuld hebben dan gaan we tegen het einde van deze legislatuur heel zeker helemaal failliet zijn.
Ik heb zo'n bruin vermoeden dat de club van de lullen van het jaar zijn eigen doodvonnis aan het tekenen is.
![]() |
#205 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heeft er eigenlijk iemand de stekker van de defibrillator ingestoken?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 26 juli 2015 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat me het zo stellen : dan kent de NVA de ballen van reanimatie.
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#208 |
Europees Commissaris
|
![]() In jouw wereld laat men België failliet gaan in de hoop Vlaanderen onafhankelijk te laten worden
Maar wat heeft de Vlaming aan een Vlaanderen dat mee failliet is en anderzijds wat is de Vlaming met een regering die hem al een hard uitzuigt als de oude bloedzuigers ? Men heeft de fantasiewereld en men heeft de ...realiteit.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 26 juli 2015 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() Neen, dat is de wereld van het VB.
![]() |
#210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel teleurstellend dat een land als het onze met zulke hoge scholingsgraad als beste idee voor besparingen afkomen ....met btw op den electriek.
Ik had beter verwacht.
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij hebben ze gewoon die onnozele btwdaling van genie vdl teruggedraaid omdat het hen meer kost dan hen lief is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Heb daarstraks nog een gesprek gehad met de vriend van mijn moeder. Man is 69 jaar en al jaren een verwoed belegger op de beurs. Met het nieuwe regeltje gaat hij ermee op houden. Zijn redenering : als ik zelf nog niet meer kan beslissen wanneer ik aandelen verkoop, dan hoeft het niet meer. Een paar honderd duizend euro die van de beurs verdwijnt. Een vergulde ring verkopen als puur goud met woorden kan iedereen. Dat neemt niet weg dat onder dat laagje alleen lood zit.
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Europees Commissaris
|
![]() Die gestegen schuld heeft ermee te maken dat de mensen nog altijd niets willen uitgeven (zie stijging van het spaargeld) en dat mijn beste is nog steeds een gevolg van het gebrek aan vertrouwen. Vertrouwen dat ook deze regering niet heeft kunnen en niet zal kunnen herstellen. Vooral niet als dat alleen maar verondersteld wordt om te worden bereikt door hogere belastingen (waarvan in het programma van de NVA notabene stond, dat ze dat niet gingen doen, belastingen verhogen).
Dat vertrouwen zal tegen 2020 niet hersteld zijn, bijlange niet.
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 26 juli 2015 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een btw van 21% voor energie, dus ook elektriek, is dan wel de internationale standaard, waar men het verkwisten van energie eerder wil ontmoedigen, dan aanmoedigen. Jvdl indertijd heeft deze vermindering trouwens doorgevoerd, deels uit populisme, deels om een indexsprong te vermijden, deels om het totaal mislukt energiebeleid te verdoezelen. Laatst gewijzigd door Bob : 27 juli 2015 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |