![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Serieus nu: ik houd het bij mijn sporadische "zomerterraskes".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in feite heeft een alcoholieker 2 bakken nodig. 1 bak om zat te zijn (alle pinten vrij snel na elkaar) en een onderhoudende bak (aan één pint per uur). ![]() PS: heeft uwe Albert vandaag al gezegd dat je er fantastisch uitziet ? Anders doe ik dat even in zijn plaats : ge ziet er fantastisch uit, een roosje in volle bloei. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar allee, merçi voor de complimenten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest zijn mijn zaken. Als ik al eens last veroorzaak, is het gewoonlijk aan mijzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In die goedkope, groezelige eettentjes zijn ze zelden goed. Het zijn daar dan ook geen Italianen die dat klaarmaken, maar Arabieren of Turken, en die kunnen daar niks van. Frieten bakken kunnen ze ook al niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken mensen die al 30 of 40 jaar veel drinken, en die perfect gezond zijn. Op het eerste zicht toch. Ik geef toe dat ik niet weet hoe ze zich thuis gedragen, of ze hun kot onderkotsen of doodziek zijn s'morgens. Bij mij is dat zelden het geval . Van de alcool afblijven ben ik ook in staat, al steekt het mij tegen. Maar goed, dat is met mijn ochtendkoffie evengoed zo. Daar verzaak ik ook niet graag aan. Of mijn drinkgedrag hinderlijk is voor derden ? Ik woon alleen, dus niemand klaagt erover. En als ik buiten al eens ambetant doe, staat men mij wel ter antwoord en dat word dan meteen ter plekke opgelost... Al bij al valt dat toch goed mee vind ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Net dikke onzin gelezen !!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Alcoholisme Citaat:
![]() 3 glaaskes per dag...Sch�*delijk ! ![]() Laatst gewijzigd door griezel : 27 juli 2015 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar komen ook nog aperitieven en digestieven bij dikwijls. Als ik op stap ga, of als er bezoek is worden de drinkgewoontes wéér veranderd. En vanop een zeker moment ben ik dan de tel kwijt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() Ah, ik zie et al : nog meer onzin. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je bent tegen de bierkaai aan't vechten jong. (goe gevonden he)
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |