![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Moest je dat allemaal registreren & filmen in het geniep, je zou rijk kunnen worden met chantage. Niet dat het om misdaden gaat, maar toch dikwijls dingen dat ze zeker niet willen dat hun madam het weet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hou je tenue maar beter aan. Voor zoiets reis ik niet helemaal tot in Agde, of gelijk waar even ver. ![]() Maar toch een goede vriendenraad ; je mag zo lelijk zijn als je wil, als je je daar niks van aantrekt, zal niemand met u lachen. Als iemand ziet dat je voor het één of ander, gelijk wat, gegeneerd zijt, dan houden ze u in het oog, en maken ze u belachelijk, in hun nopjes dat ze iemand gevonden hebben om te kunnen pesten. Zo zijn de meeste mensen nu éénmaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() D�*�*rom loenken die dikwijls naar jongere mannen, alhoewel, ook niet allemaal hé. Maar als ze griezel zien, met zijn gespierd en getraind lichaam, en zijn zelfverzekerde, kalme houding, dan zijn er wél een aantal die eens een poging wilen doen. ![]() Ze hebben niks te verliezen hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan ook enkel daar alleen.
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Het voordeel bij een hoer is dat ze niet zaagt, en als je puur bij de cijfers blijft komt ze eigenlijk nog goedkoper uit ook nog. Immers, met een " normale " vrouw, moet je eerst toch eens uitgaan, een restaurantje, naar de cinema, gaan dansen, allee ik doe dat toch, ik ben nog van de oude stempel en betalen doe ik ook nog ,op de koop toe. Want ze mogen dan wel geëmancipeerd zijn , onze vrouwtjes, ze worden toch graag galant behandelt. ![]() Daarna mag je naar bed met ze. Allee, als ze niet van gedacht veranderd zijn. ![]() En dan moet je nog oppassen, er zijn er dat getrouwd zijn, en als hun man dat te weten komt...Nog een geluk dat ik zo een slecht sujet ben, dat met plezier eens aflapt met rivalen, want anders is de pret er wel af hé... Als je zo een " make love not war " type bent, of gewoon een lichamelijk zwak persoon of een bangerik en je moet afrekenen met een woeste horendragende echtgenoot ! ![]() En mijn stamcafé, daar staat een maat van mij achter de toog. Nog mee gevoetbald als ik jong was. En hij is gescheiden. ![]() Wat Agde betreft, ja, daar mag ik in mijne blote rondlopen hé, dat mag niet in Antwerpen. En asteblief Marie : kom vooral niet naar ginder hé. Het is daar zo goed, kom alles niet verbrodden. Blijf maar thuis, in uw zetel, met uw kanariepietje, en uw patteekkes, voor de beeldbuis. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en je gaat naar de hoeren omdat je anders meer moet uitgeven aan restaurants, cinema bezoekjes .. last hebt van jaloerse husbands .. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel kameraden heb ik geweten dat gescheiden zijn enkel en alleen omdat ze af en toe eens op een ander gingen kijken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar je bent geen topmodel, en niemand zit er mee in dat je liever de preutse trees uithangt. ![]() Dus doe maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar wie weet, misschien ga ik fred vanhove zijn raad opvolgen en volgende keer eens naar Thaïland gaan, dan kun je me voor hoerenloper uitmaken, dan is je dag goed. ![]() Maar je zal dan wél een gelukkige hoerenkloper uitmaken ! ![]() En één die er zijn voeten aan veegt wat jij denkt. ![]() Zolang het mij maar deugd doet. ![]() |
|
![]() |
![]() |