![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#25041 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat model had niet als doel de realiteit weer te geven , maar als doel de collapse zonder impact schade te simuleren.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 2 augustus 2015 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25042 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik val veel te weinig mensen lastig hiermee. Je hebt gelijk, zou ik vaker moeten doen. Veel mensen leven in onwetendheid. Het kan me echt geen reet schelen wat mensen van me denken. Ooit zei iemand tegen me dat Tibetaanse monniken stenen konden laten leviteren met geluid. Ik glimlachte ook even, maar de avond zelf onderzocht ik dit tot op het bot (ja, het klopte) en de dag nadien excuseerde ik me voor mijn ongeloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25043 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
over de onderzoeken die WERELDWIJD gedaan zijn !
![]() |
![]() |
#25044 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25045 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25046 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
van mensen die niets te maken hebben met de US overheid. Mijn statement was volledig juist.
![]() |
![]() |
#25047 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De leider van Architects and Engeneers for 9/11 truth in debat met Mark Roberts
https://www.youtube.com/watch?v=45Imd5i7IGo
![]() |
#25048 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens even terug aub
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 2 augustus 2015 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25049 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk dan in het rapport , daar staat het gewoon.
Truthersites denken zo maar dat het model een nabootsing van de realiteit moet voorstellen omdat ze zelf niet kunnen lezen of het gewoon niet willen.
![]() |
#25050 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25051 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
2 minuten gekeken (ik ga verder kijken hoor) maar al direct één opmerking. Hij legt Gage de woorden in de mond: "tonnen gesmolten staal". Niemand zegt dat er TONNEN gesmolten staal gevonden zijn hé. En dan gaat hij verder met iemand te citeren (maar hij noemt geen namen) die zegt dat hij géén gemolten staal heeft gezien. So? Er zijn ten eerste getuigen op video die praten over gesmolten staal, en ten tweede heeft zelfs onderzoek van Fema dat bevestigd. Dus dat hij al meteen ontkent dat er gesmolten staal zou zijn ontdekt, zegt al genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25052 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25053 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat een triestige debunker is me dat. Hij antwoord gewoon niet op de vragen. En van het moment dat ik hem Police Chief Nigro als argument hoorde gebruiken, wist ik genoeg. Ik ga niet ingaan op waarom ik Nigro onbetrouwbaar vind, want dan krijg ik weer de hele kudde debunkers over me heen. Anyway. Zou jij ervan schrikken als ik zeg dat bepaalde figuren betaald zijn (niet persé met geld) om de officiele versie te bevestigen? Waarschijnlijk wel zeker? Jij gelooft immers ook dat Nist en de 9/11 Commission eerlijke onderzoeksteams waren hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25054 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
22. Would WTC 7 have collapsed even if there had been no structural damage induced by the collapse of WTC 1? Yes. Even without the structural damage, WTC 7 would have collapsed from the fires that the debris initiated. The growth and spread of the lower-floor fires due to the loss of water supply to the sprinklers from the city mains was enough to initiate the collapse of the entire building due to buckling of a critical column in the northeast region of the building. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25055 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=v3mudruFzNw Alvast bedankt. Groetjes. Frank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25056 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25057 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25058 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25059 |
Banneling
|
![]() Heb jij ook in je tuin een geheime gang naar de holle aarde, Micele?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25060 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Jij zou echt niet misstaan op een preekstoel. ![]() De Bijbel van Nist is "ver verheven boven alles!" En iedereen die de Bijbel in vraag stelt, is een ketter. |
|
![]() |
![]() |