Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2015, 20:01   #121
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Voor lelijkaards ging ik niet. Je kan niet geloven hoe gemakkelijk het is een vrouw, meisje binnen te doen. Soms speelden ze comedie en wilden zo maar niet van de eerste keer maar dat stoorde me niet en ging voor een andere. Soms kwamen ze me dan een paar weken later de pap in de mond geven. Ik verloor niet graag veel tijd want dan miste ik opportuniteiten.

Maar overal zag ik opportuniteiten dat was niet alleen in het uitgangsleven en daar zaten veel brave getrouwde vrouwen tussen of meisjes die een "serieuze " relatie hadden. Soms had ik zelf een relatie maar kon me nooit houden. Het was sterker dan mezelf, een nooit voldane drang, een soort verslaving.
Dat willen vrouwen niet horen, hé. Zij willen romantische verhaaltjes horen over kaarslicht, ridder op het witte paard, gesuikerde verhaaltjes zodat de bittere pil beter kan geslikt worden. Het was voor de instinctieve seks en daarna is de interesse weg. Mja, dat is nogal ontnuchterend voor vrouwen om te horen. ^^
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2015, 20:04   #122
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Het bespringen van een meisje tussen 20 en 22 h lijkt me al moeilijk . Zeker als ze met de vriendinnetjes toekomt en huiswaarts gaat . Sorry landloper , uw verhaal begint te stinken .
Ik zie het, nog een romantisch gedacht van de meisjes. De toiletten of de auto zijn de ideale plaats om weinig tijd te verliezen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2015, 20:07   #123
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zie het, nog een romantisch gedacht van de meisjes. De toiletten of de auto zijn de ideale plaats om weinig tijd te verliezen.
De toiletten romantisch. Al staand.
Oud 3 augustus 2015, 20:09   #124
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Na middernacht telt niet mee?
Euh , nu brengt u me in de war . 1 avond is dus de avond en de daaropvolgende morgen .
Dus zaterdagavond 20 00 h tot zondagmorgen .(a ja hé , uw grieten gingen dan al uit )
Sommige dames tegenwoordig geraken niet uitgedost voor middernacht , maar ja , tegen dat die ergens toekomen ben jij toch al gaan slapen .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2015, 20:11   #125
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Euh , nu brengt u me in de war . 1 avond is dus de avond en de daaropvolgende morgen .
Dus zaterdagavond 20 00 h tot zondagmorgen .(a ja hé , uw grieten gingen dan al uit )
Sommige dames tegenwoordig geraken niet uitgedost voor middernacht , maar ja , tegen dat die ergens toekomen ben jij toch al gaan slapen .
Je wilt zijn geheim wel weten, hé ?

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 3 augustus 2015 om 20:11.
Oud 3 augustus 2015, 20:22   #126
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In de jaren zeventig begon men al om 20 uur uit te gaan de zaterdag. Ergens vond ik dat beter. Nu zit je om middernacht bij wijze van spreken nog alleen.
Oud 4 augustus 2015, 08:51   #127
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In de jaren zeventig begon men al om 20 uur uit te gaan de zaterdag. Ergens vond ik dat beter. Nu zit je om middernacht bij wijze van spreken nog alleen.
Dat is waar....rond 22 uur zat de Disco stampvol...Rond 2 uur gingen de meesten naar huis.Bleef je langer mocht je helpen met opruimen
Trouwens tussen 22 en 2 uur voel je je veel beter op alle gebied dan tussen 2 en 6 uur
Je ging weliswaar laat maar op een doenbaar uur naar bed en bijgevolg had je ook nog iets aan je zondag.
De zondag gingen we dan terug uit.....was rustigere dag ( en afmaken met wat we begonnen waren) en kwamen dan meestal naar huis rond 1 uur...kwestie van de maandag te kunnen gaan werken.
We reden ook veel van de ene disco naar de andere...inkom was overal gratis en van alcohol of snelheidscontroles hadden we nog nooit gehoord....Het lijkt wel of we leefden in die tijden op een andere planeet

Nu vetrekken ze om 1 uur of later .....binnenkort zijn ze de klok terug rond en gaan ze terug uitgaan tijdens de daguren net als ten tijde van de boerenkermissen
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2015, 11:36   #128
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dat willen vrouwen niet horen, hé. Zij willen romantische verhaaltjes horen over kaarslicht, ridder op het witte paard, gesuikerde verhaaltjes zodat de bittere pil beter kan geslikt worden. Het was voor de instinctieve seks en daarna is de interesse weg. Mja, dat is nogal ontnuchterend voor vrouwen om te horen. ^^
Bwa, wanneer een man toegeeft zoals Gipsy doet, seksverslaafd te zijn, bekijken ze zelf wel wat ze dan nog wel of niet willen.
Blijkbaar realiseren veel mannen zich niet eens dat ook vrouwen gewoon uitkijken naar iets wat lekker genoeg is om gewoon seks mee te hebben.
Mannen en vrouwen zijn daar niet anders in, en ja, zoals ook brave mannen slippertjes maken, doen vrouwen dit ook.

Maar waar iedere vrouw een bloedhekel aan heeft, zijn mannen die pretenderen meer te zoeken dan seks, beweren een relatie te zoeken, en daar alle registers opentrekken, kortom; omdat ze seks willen, manipuleren en gewoon liegen.
Dat zien wij niet als bittere pil maar als bedrog en gemanipuleer, wees gewoon eerlijk over je bedoelingen, dan heeft de ander de keuze daarin mee te gaan of niet.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2015, 11:52   #129
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

http://www.dokterdokter.nl/gezond-le...uw-is-grillig/

Er zijn maar weinig vrouwen die prettige seks met een man/vrouw kunnen hebben enkel en alleen omdat ze hem/haar knap vindt, er is meer voor nodig. Vandaar ook de afkeer naar vrouwelijke-sletten.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2015, 13:08   #130
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht

Er zijn maar weinig vrouwen die prettige seks met een man/vrouw kunnen hebben enkel en alleen omdat ze hem/haar knap vindt, er is meer voor nodig. Vandaar ook de afkeer naar vrouwelijke-sletten.
Dat zegt het artikel niet. Wel dat vrouwen wel iets van " aanloop" nodig hebben, waaronder praten, spanning opbouwen.
dat betekent daarom niet dat je ook maar iets weerlegt met dat artikel, vrouwen hebben evengoed one night stands en willen niet steeds een relatie of romantiek.
Bovendien klopt die opmerking in het artikel niet over vrouwen en hun omgeving, die invloed is een pak minder dan daar gesteld wordt.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2015, 13:26   #131
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat zegt het artikel niet. Wel dat vrouwen wel iets van " aanloop" nodig hebben, waaronder praten, spanning opbouwen.
dat betekent daarom niet dat je ook maar iets weerlegt met dat artikel, vrouwen hebben evengoed one night stands en willen niet steeds een relatie of romantiek.
Bovendien klopt die opmerking in het artikel niet over vrouwen en hun omgeving, die invloed is een pak minder dan daar gesteld wordt.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2015, 17:08   #132
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Stond dat ook in Libelle ? Dat moet ik gemist hebben

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 augustus 2015 om 17:09.
Oud 4 augustus 2015, 17:12   #133
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat is waar....rond 22 uur zat de Disco stampvol...Rond 2 uur gingen de meesten naar huis.Bleef je langer mocht je helpen met opruimen
Trouwens tussen 22 en 2 uur voel je je veel beter op alle gebied dan tussen 2 en 6 uur
Je ging weliswaar laat maar op een doenbaar uur naar bed en bijgevolg had je ook nog iets aan je zondag.
De zondag gingen we dan terug uit.....was rustigere dag ( en afmaken met wat we begonnen waren) en kwamen dan meestal naar huis rond 1 uur...kwestie van de maandag te kunnen gaan werken.
We reden ook veel van de ene disco naar de andere...inkom was overal gratis en van alcohol of snelheidscontroles hadden we nog nooit gehoord....Het lijkt wel of we leefden in die tijden op een andere planeet

Nu vetrekken ze om 1 uur of later .....binnenkort zijn ze de klok terug rond en gaan ze terug uitgaan tijdens de daguren net als ten tijde van de boerenkermissen
Je hebt nu toch al " afters " waar pas volk binnenkomt vanaf 5,6 uur s'morgens. Wie komt daar ? Mensen wiens bolleke's of speed nog niet uitgewerkt is, en...nu heb je er ook al die pas op dat uur beginnen uitgaan, en die dan s'nachts liever thuis zitten.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2015, 17:36   #134
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

"De afkeer"? Uw afkeer blijkbaar. Als een vrouw zuiver voor de sex omgaat met een occasionele partner is het daarom nog geen slet. Dat er zo maar weinig vrouwen zouden zijn is een compleet wereldvreemde stelling. Dat heeft trouwens niets met moraliteit te maken.
Oud 4 augustus 2015, 17:40   #135
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"De afkeer"? Uw afkeer blijkbaar. Als een vrouw zuiver voor de sex omgaat met een occasionele partner is het daarom nog geen slet. Dat er zo maar weinig vrouwen zouden zijn is een compleet wereldvreemde stelling. Dat heeft trouwens niets met moraliteit te maken.
100 % gelijk.Van mij mag een vrouw vele partners hebben (gehad).Hoe meer ervaring hoe liever

Are you experienced ....(j.Hendrix 1967)
Oud 4 augustus 2015, 18:02   #136
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zou het aanklampen en lastig vallen van vrouwen een probleem van alle steden zijn?
Wie zijn dat soort mannen?
Moeten vrouwen weerbaarder zijn?
Wat met de toevallige voorbijgangers, moeten die zo'n pummels niet massaal terechtwijzen?

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...e-lachen.dhtml
Niet alleen in de steden hoor.

Hoeveel bastaardkinderen zouden de "herenboeren" in de kleine dorpjes overal in vlaanderen rondlopen hebben ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2015, 18:55   #137
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht

Hoeveel bastaardkinderen zouden de "herenboeren" in de kleine dorpjes overal in vlaanderen rondlopen hebben ?
Niettegenstaande de wereld rond is poept men toch in alle hoeken en kanten.
Oud 4 augustus 2015, 19:35   #138
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De Witte van Zichem-tijd is wel voorbij nu.
Oud 5 augustus 2015, 03:31   #139
NETWORK
Vreemdeling

NETWORK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wees geen 'femme de la rue' en je wordt niet lastig gevallen.
Waarom het uniform van een prostituee dragen als je er geen bent?
Ik verkleed me ook niet als agente om dan mensen die me aanspreken voor hulp af te wijzen.
waarom een mobiele tent dragen als je er geen bent ?

blijkbaar zijn jurken enkel voor moslim mannen weggelegd en moeten de vrouwen het maar stellen met een uit de kluiten gewassen bedsprei met een oogluikje .

toch wel vreemd voor een volk dat nagenoeg niks van homo's moet weten doch zich dagelijks vrijwillig als een roedel dragqueens op teenslitsen voortbeweegt ... en dan nog het lef hebben om westerse vrouwen aan te spreken op hun klederdracht .

blijkbaar is er daar een acuut gebrek aan spiegels in de moslimgemeenschap , want het dringt niet bepaald tot hen door .. dat het eerder zijzelf zijn die er als een complete idioot bijlopen in de ogen van alle westerse burgers .

dus in de toekomst laten ze best fashion tips achterwege en laat de westerse bevolking zelf kiezen wat ze draagt als het effe kan .

't moet niet alle dagen carnaval zijn hè .
Oud 5 augustus 2015, 21:05   #140
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Men schat dat er ongeveer één op de 10 kinderen een andere biologische vader hebben. Nog erger is het als door de wettelijke vader een ADN test wordt aangevraagd dan is het één op de drie kinderen (waarschijnlijk omdat er dan al een vermoeden is). Dat is in alle lagen van de bevolking, weinig met "herenboeren" te maken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be