![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest aan 21 %. Lijkt me billijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan alleen maar beter gaan nu VDL en zijn schurkenbende niet meer aan de macht zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Een gemiddeld Belgisch gezin verbruikt 3.5-4 MWh/jaar.
Kan ik niet aan doen dat ik gemiddeld ben. En het was een tegenvoorstel naar de opmerking van vlijmscherp: een zwembad verwarmen is geen noodzakelijke levensbehoefte (misschien wel voor de grand chici die nu het land regeren, maarbon...). |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Jij bent een N-VA'er? Spijtig dat de traditionele partijen dat zo niet zien zitten, hè? Net zoals de afschaffing van de Senaat? N-VA staat daarin helemaal alleen.
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 3 augustus 2015 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met dat verschil dat mijn redenering klopt. Wij zijn de vrije markt. De ganse samenleving komt samen op die vrije markt. De staat is een instituut waarin een kleine beperkte elite de macht over de samenleving stevig in handen houdt, en waarbij de uitvoering wordt gedaan door domme uitvoerders (de ambtenaren) die er te goed voor betaald worden. (Merk op: domme in domme uitvoerders slaat op de beslissingsmacht van de ambtenaar en niet op zijn of haar intellectueel vermogen dan wel onvermogen.)
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar links en een efficient overheidsapparaat gaat volgens mij perfect samen. Maar de SPA kan je al lang niet meer zuiver links noemen. Eerder een staatspartij met nadruk op ambtenaren. Een lichter overheidsapparaat geeft meer zuurstof aan de bevolking en de bedrijven, die dan weer de arbeidsvoorwaarden kunnen verbeteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() pek en veren door alle vlaamse straten en steegjes
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() In NY(C) doen ze al decennia aan rent control. Niet bepaald het sossenwalhalla.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
achter het principe kan ik me wel scharen, de hoogte van wat aan 6%, daar heb ik geen idee van. Maar alles aan 21% vind ik ook niet slecht.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
En ja, heel wat kosten die drukken op het rendement stijgen bij hogere huurprijzen dan minder mee.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een alleenstaande zelfs meer dan 50% !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() De volgelingen van J.VANDE LANOTTE moeten eens het artikel lezen van Alain Mouton in Trends. Deze stelt dat het huidige saneringsbeleid voor een groot deel het gevolg is van het lichtzinnige begrotingsbeleid onder VDL.
De moeite van het lezen waard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |