![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is toch een goed loon voor de helft van de tijd met je smartphone te spelen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu gaan ontvangen...100.000 euro beweert hij ? Ik ken hem niet als een pocher of leugenaar. Werkte bij BASF. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Ik gun die mensen dat allemaal.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 augustus 2015 om 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze doen kleuterjuf omdat je daar, dom zijnde , buiten proportie wordt voor betaald. Aleen ontstaat er zo stilaan een enorm verschil in vraag en aanbod , waardoor veel domme mensen die kleuterjuf studeren toch geen kleuterjuf zullen kunnen worden en aan de kasse van de aldi zullen belanden. Daarom is de idee van Torfs nog niet zo gek : laat masters ook toe voor kleuterjuf om het niveau wat op te trekken. Binnen de kortste keren zullen er dan alleen maar masters aangeworven worden en kan de rest een VDAB cursus "kasierster bij den Aldi" kunnen volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men is daarmee bezig probleem om een nieuw barema te creëren. Nu is het zo dat een master die kiest om les te geven in het lager- en kleuteronderwijs minder wordt betaald dan haar collega's met hogeschooldiploma... Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 augustus 2015 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat je een keertje een week 'meedraait' in een kleuterschool. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mensen hun job naar behoren uitvoeren zie ik niet wat dom slim of sluw daarmee te maken hebben. Trouwens wat is dom....als ik Marc Coucke bezig hoor vraag ik me dat ook altijd af net als ik Dokter Lecompte niet direct als een intellectueel beschouwde ?? ![]() Je kan net evengoed zeggen dat voetballers en coureurs te dom zijn om gewoon te gaan werken ....voor een deel heb je dan misschien nog gelijk ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Reken maar eens even wat jou dat zou opleveren op je hele carriere, in acht nemende de wettelijke rentes. Het is inderdaad zo dat sommige bedrijven hun personeel verwennen met zwaardere plannen van 4-5 % en meer voor kaderleden. Dan krijg je inderdaad groepsverzekeringen van 100k+. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man man, die diplomafetish van jullie is ongelofelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En dochterlief slaagde er niet in dat diploma te behalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En 100k euro kan. Vergeet niet dat dit gewoon rente op rente is, en dat iit de overheidspensioenen, de onderneming slechts een fractie heeft betaald van dit bedrag EN hier ook een werknemersbijdrage tegenover staat. Ik betaal ook voor mijn groepsverzekering hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Waarom moet een pedagoge minder verdienen dan een onderwijzeres als ze identiek hetzelfde werk doen?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 augustus 2015 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Het is daarom ook dat ik liever ALLE pensioenen gelijkgesteld zie worden, op bvb werknemersniveau, en dat de overheid voor haar ambtenaren ook maar groepsverzekeringen afsluit.
Discussie gedaan. En veel goedkoper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Waarom zou een pedagoge minder verdienen ? Mijn nicht heeft dat diploma (Master Pedagogie) en ze verdient netjes evenveel als haar collegas met bvb een Master Wiskunde in het onderwijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Torfs is daar voorstander van. ![]() |
|
![]() |
![]() |