![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met uw berekeningen wordt het binnenkort heel druk in het onderwijs. Er zal geen enkel invullingsprobleem meer zijn. Eindelijk gaan we verdienen waarop we recht hebben! Dankzij Tavek! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die jaarwedde aan 100% is inderdaad niet geïndexeerd. Ik had die 17000 niet opgemerkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn zoon heeft dat al door. Wanneer kan hij voor de klas komen staan om leerkrachten basisonderwijs bijscholing te geven ? Laatst gewijzigd door Tavek : 4 augustus 2015 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef toe ik zou het absoluut niet willen doen.....De godganse dag u op het niveau van een kleuter moeten begeven....om gek te worden vind ik dat.EEn ganse dag geen normaal woord kunnen spreken en altijd het aapje uithangen ...bedankt De meeste mensen die ik ken zijn blij dat ze terug mogen gaan werken als ze tijdens de vakantie 1 maand op hun eigen kleine kinderen moeten passen...Ze vinden dat meestal een heel stresserende bedoening en al bij al een pak zwaarder dan wat gaan flierefluiten in hun bedrijf. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 augustus 2015 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wil dat daarom zeggen dat omgekeerd die man wel geschikt zou zijn voor kleuteronderwijs?
![]() |
![]() |
#269 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie ben je nu met wie aan het vergelijken?
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we gewoon zoals Torfs voorstelt, de jobs voor kleuterleidsters en onderwijzers voorbehouden aan masters. Ze zullen met plezier dat gat vullen. De rest zal een VDAB cursus moeten volgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() Wie gaat al die masters betalen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een ingangsexamen zou al veel meer verhelpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet tegenstaande dat ik kan begrijpen dat sommige masters de vaardigheden niet hebben om les te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 4 augustus 2015 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een univeristair steekt een kleuterjuf met gemak in zijn zak. Aan de bak komen ze niet meer zodra ze die jobs openstellen voor universitairen . Het zal de kassa van den Aldi zijn. ![]() Veel universitairen zijn tevreden met het loon van de kleuterjuf. Torfs heeft gelijk: het niveau van de kleuterjuf en dat van de schoolmeester moet opgekrikt worden. En als er beteren kunnen gevonden worden om te werken voor hetzelfde loon : waarom niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik weet het: je schoonzus is niet je favoriete deerne. ![]() Je moet je familie beter kiezen, want tussen elk koren zit er kaf. ![]() Laatst gewijzigd door Spitting Image : 4 augustus 2015 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |